Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Доки вішатимуть лапшу?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kolvia 19 января 2015, 13:13
Договір №007-13553-261112 від 26.11.2012 р.

Депозит закінчився 15 грудня 2014 року.

Через роботу не маю часу вистоювати довготривалі черги і кожного дня відвідувати банк.

Починаючи з 18 грудня почала переводити гроші через систему МайДельта в інший банк.

Спочатку 1000,00 грн, потім через обмеження по 500. Гроші чемно і гарно списуються, особливо комісія.

Сьогодні відвідала банк-отримувач — ні копійки не зайшло.

де гроші?

І доки вішатимуть лапшу, що все в порядку?

Як повернути депозит?

Конкретну відповідь, але головне — дієву — можна отримати?
Дельта Банк
Ответ банка
19 января 2015, 13:30
Шановна Kolvia,
для переказу грошових коштів на картки інших банків, Ви маєте можливість використовувати сервіс СДБО «myDELTA» / сервіс «Дельта Платежі» / сервіс «Pay2You». Рекомендуємо здійснювати переказ на картки МПС VISA в межах тимчасово встановленого ліміту в розмірі 500 грн. на добу. Причину неуспішності даного перекладу Ви маєте можливість уточнити, звернувшись до Банку наступними каналами зв'язку:
— Звернувшись до Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Полезный комментарий
Igor Yurovskykh 19 января 2015, 15:10
Дельта платежи — это сервис в myDELTA. Заходите в myDELTA, в левом верхнем углу экрана будет красный четырехугольник с надписью «Дельта платежи», на него и кликаете.

Комментарии - 4

+
0
sinkom
sinkom
19 января 2015, 13:25
#
Откройте карту в Идея банке. Туда они приходят сразу. Только визу. Вы наверное переводите на мастер кард.
+
0
pmn19
pmn19
19 января 2015, 13:46
#
А Вы переводите не в myDELTA, — это дело гиблое, а через сервис Дельта Платежи или же через Pay2You (но так дороже).
+
0
Igor Yurovskykh
Igor Yurovskykh
19 января 2015, 15:10
#
Полезный комментарий
Дельта платежи — это сервис в myDELTA. Заходите в myDELTA, в левом верхнем углу экрана будет красный четырехугольник с надписью «Дельта платежи», на него и кликаете.
+
0
Kolvia
Kolvia
21 января 2015, 10:32
#
Щиро дякую за поради.
Буду пробувати все
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться