Несправедливе ставлення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Запевняю Вас цьому банку наплювати на Ваші форс мажори, їм на всіх наплювати, зараз вони напишуть щоб Ви скинули на імейл свої данні, для урегулювання, потім це все полетить у спам, і Ви далі залишитесь зі своїми проблемами!!! Від всієї душі бажаю Вам сил і найскорішого вирішення цього питання, але впевненний що воно не вирішиться банком. Бажаю Вам як найскорше знайти роботу. З Повагою Ryzhov!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Звертаюся, до Правління банку, чому, таке негативне ставлення до людини, до клієнта. Якщо країна і банк потрапляють у форс-мажорне становище, переглядається договір і змінюються умови. Чому, коли клієнт Вашого банку попадає в форс-мажорне становище, а саме, зміна життевої позиції, банк відповідає «ЦЕ Ваші проблеми!».
Скажіть будь-ласка, як можна надалі Вам вірити і з Вашим банком співпрацювати. Повна ненадійність, і зневага до клієнта!!!
Прошу правління банку, переглянути мій договір і змінити умови, а саме надати реструктуризацію кредиту, в зв'язку зі зміною мого життевого становища, ФОРС-мажорні обставини у клієнта. Дякую, маю надію отримати відповідь.
в описаній ситуації рекомендуємо повторно подати звернення з указаним Вами проханням. Дозвольте відмітити, що кожне звернення Клієнта розглядається в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення.