Отвратительное отношение банка к своим клиентам
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
повідомляється громадянину, який подав звернення. Невиконання вищеперелічених статей накладає відповідальність відповідно статті 24, 25 Закону України «Про звернення».
На 26.08.2014 я не отримала ні коштів, ні компетентної відповіді щодо перелічених порушень, кінцевого терміну отримання коштів, що повинні були підтримуватися банком на поточному рахунку з травня місяця. Лише відписки, які не містять жодного натяку на відповідь саме мені. Подібна поведінка зводить на нівець прагнення стабілізувати банківську систему і викликає лише бажання більш ніколи в житті не позміщувати кошти в банку. Маю вклади в іноземній валюті в інших банках, ніяких проблем з поверненням коштів не було
для врегулювання піднятого Вами запитання прохання надіслати на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку).
Заздалегідь вдячні.