Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблеми при знятті готівки з доларового рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
roman30 16 августа 2014, 19:01
Зникає довіра до даного банку. 05.08.2014 прийшов до відділення банку зняти готівку в доларах (1000$). Сказали, що не було інкасації, необхідно раніше замовляти готівку. Я замовив, сказали, щоб підійшов 08.08.2014, можна буде зняти. На вказану дату я зявився у відділення, сподіваючись отримати свої гроші, але як сказали мені, доларів не маємо і не знають, коли будуть. Телефоную на гарячу лінію Дельта Банку, і повідомили, що необхідно, щоб була написана письмова заява на зняття готівки, а не проста бумажечка на якій записали моє прізвище і суму. Після цього, написавши письмову заяву (13.08.2014) на замовлення готівки в касі, я зателефонував на гарячу лінію даного банку, щоб вони зареєстрували моє звернення, що банк відмовляє у видачі готівки. У відповідь мені повідомили, що протягом дня надійде смс з інформацією про мою письмову заяву, якщо ні, то у такому випадку знову зателефонував на гарячу лінію Дельта Банку і вони посприяють цьому. Але на цьому мої проблеми не закінчилися, смс я так і не отримав. Знову телефоную на гарячу лінію (14.08.2014), і говорять вже інше, що не має готівки у касі т.д. і т.п. При розмові із співробітниками банку, просто розумію, що мене обманюють, і тянуть час, а гроші потрібні вже терміново. При чому тут, що не має готівки у касі??? я замовляв, і вона повинна бути зарезервована для мене. Після цього мою заявку зареєстрували на гарячій лінії, і що протягом дня прийде смс із повідомленням про стан моєї заявки. Сьогодні 16.08.2014 а від Дельта Банку ні дзвінка, ні смс не було. І так вже ця історія тянеться уже майже два тижні, де я не можу зняти свої гроші. І як після такого можна довіряти банку??
Дельта Банк
Ответ банка
16 августа 2014, 19:22
Шановний roman30,
для вирішення ситуації прохання направити на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані.
Очікуємо зворотного зв'язку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Проблеми при знятті готівки з доларового рахунку