Шапито
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вiдповiдь сьогоднi пiсля 20-00
Попробував знять наступного дня, неможливо виконати… Телефоную в банк вiдповiдь (знiмете в понидiлок пiсля 20-00 «в який понидiлок не сказали») Добре пробую зняти в понидiлок НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ, знову телефоную в банк ( неполадки з банкоматом попробуйте знять в iншому банкоматi ) пробую зняти в iншому банкоматi ( неможливо виконати ) телефоную в банк (так у вас виник овердрафт, списання було сьогоднi готiвку знiмете у вiвторок пiсля 20-00) тут я i закипiв, АШКАЛЬМИ ХАЛИБИРДИ ви мене задовбали кормити завтриками Я на вас в суд подам.....(добре добре сьогоднi пiсля 22-00 знiмете кошти ) ОК. якщьо не знiму подаю в суд. Нiде правди дiти кошти зняв у вiвторок з ранку. ШАПИТО.
для перевірки інформації та надання коректної консультації просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку) на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.