Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Aussie 24 апреля 2014, 8:42
Використовуючи myDelta, відривав депозит «Найкращий з любовю online» під 24,5 %. На останьому кроці(вкласти угоду) видало «технічна помилка». Гроші з рахунку зникли(0,00 грн.), сума заблокована, а депозит не оформленно. Я зареєстрував помилку в службі тех. підтримки. Лише через 10 днів сума була розблокована, депозит не оформленно. Замість запланованого очікуваного доходу від депозиту(24,5%), мені були нараховані відсотки(13% за позитивний залишок на рахунку) за 10 днів під час яких кошти були заблоковані. З чим я абсолютно не згоден. Чому я маю втрачати через технічні помилки інтернет-банкінгу?

Наприклад сума в 200 000 грн. під 24,5%. Це 134 грн. щодня. За 10 днів — це 134*10=1340 грн. А під 13% — це 712 грн. Різниця в 580 грн.

У відділенні банку написав звернення на компенсацію, у відповідь на яку отримав:"… нарахування процентів на позитивний залишок коштів по поточному рахунку відбувається на загальну суму, враховуючи заблоковані суми". От і вся їх відповідь) Я вніс кошти на рахунок для того щоб відкрити депозит, а не для залишку на рахунку. І, взагалі, я не міг з ними нічого роботи, так як «заблокованно»(0.00 грн.), через що і звернувся за компенсацією.

Отже, замість «оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!», я отримав відвідування відділення банку, дзвінки до Контакт-Центру та від Служби підтримки, і неоформленний депозит,

Після цього ваші слова «Ми дбаємо про те, щоб співпраця з Дельта Банком була вигідною і комфортною для вас. Тому з метою економії часу, сил і грошей клієнтів ми забезпечили їм можливість оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!» є просто жалюгідними!

Дякую, Дельта, за те, що подбали про мене.
Дельта Банк
Ответ банка
24 апреля 2014, 8:48
Шановний Aussie,
для перевірки інформації, викладеної у Вашому повідомленні, просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ рахнку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Комментарии - 1

+
0
DeltaBank
DeltaBank
25 апреля 2014, 13:44
#
Шановний Aussie,
інформація надана в особистих повідомленнях.
Дякуємо за звернення.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Дельта Банк 💰 / Отзывы о Дельта Банке 📝 / Оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!