Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга! Oh, my Delta

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Aussie 20 марта 2014, 12:28
Під час відкриття депозиту 12.03.2014 через MyDelta, на останьому кроці(укласти угоду) сталась техн. помилка. Гроші зникли, депозит не був укладений, операція заблокована. Технічна помилка була зареєстрована службою підтримки. На запитання як швидко і яким чином дана проблема буде вирішена, мені повідомили: «Дане питання буде вирішене найблищим часом, Депозит буде укладений датою техн. помилки або буде надана компенсація, і що після вирішення цього питання ми вас проінформуємо». Лише сьогодні 20.03.2014, сума була розблокована. Депозит я відкривав на 12 міс. під 24,5%. Сума — 150 000 грн. Сьогодні мало б бути нараховано близько 800 грн. за 8 днів(150 000/100*24,5/365*8=800 грн.)
Але ви лише розблокували суму. Я не мав доступу до своїх коштів. Я нічого не отримав за те що ви користувались моїми коштами продовж 8 днів. Служба пітримки надала не достовірну інформацію. Мене не було проінформовано про розблокування суми та про те що депозит не вкладений. Компенсація не надана.
Прошу надати мені компенсацію у повному обсязі(Зауважте, що кошти були надані банку під 24.5%, а не під 13% від залишку на рахунку). Я розумію що депозитна угода не була укладена через техн. помилку, але чому я маю втрачати через несправність вашої системи інтернет-банкінгу?
Дельта Банк
Ответ банка
20 марта 2014, 16:18
Шановний Aussie,
в описанній Вами ситуації, рекомендуємо звернутися до відділення Дельта Банку для написання відповідної заяви.
Дякуємо за звернення.

Комментарии - 2

+
0
scar
scar
20 марта 2014, 12:56
#
У меня тоже была такая ошибка в mydelta! Вам надо подойти на отделение где будете забирать договор и написать заявление об ошибки.
Мне в течении месяца выплатили компенсацию на дебетную карту. :)
+
0
DeltaBank
DeltaBank
20 марта 2014, 16:18
#
Шановний Aussie,
в описанній Вами ситуації, рекомендуємо звернутися до відділення Дельта Банку для написання відповідної заяви.
Дякуємо за звернення.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться