Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вітаю банк з наступаючими святами!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
dmytrek 25 декабря 2013, 15:21
Так вийшло, що Дельта Банк став моїм першим банком, де я осблуговуюся не з метою одержання зарплати, а для щоденних потреб. І хоча відкрив потім рахунки в інших установах, ніде так сильно не вкорінився, як тут, головним чином через привабливі тарифи. Півроку тому відкрив один скромний рахунок у гринях, а зараз маю купу рахунків, вкладів і карт, які дозволяють підзаробити не лише проценти від власних коштів, а й повернути по програмі «Повертаємо гроші» частину витрат. За цей час Дельта Банк також наблизився до мене, відкривши поряд відділення та в цілому покращуючи умови.

Звісно є й недоліки. Я обслуговуюся в Києві і Білій Церкві, але побував у відділенні 9 в м. Одеса і хочу дуже похвалити його працівників, привітні, компетентні, терплячі, пригостили кавою, черги відсутні, на жаль тут у мене з таким не стикався. Віп-карта, замовлена в Одесі прийшла через 3 дні, а в Києві — більше 2 тижнів.

Також мінусом є іноді повільна робота myDelta та її інтерфейс — він хоч і простий та логічний, але навігація громіздка — щоб дібратися до найчастіше вживаних операцій, треба клацнути кілька кнопок замість однієї. Було б чудово, якби дали можливість користувачу самому додавати на спеціальне місце на головній сторінці щось на кшталт віджетів, напр. історія операцій по такому-то рахунку, інформація по такому-то рахунку, оплата комунальних послуг, шаблон грошового переказу, курс валют тощо. Варто розширювати далі функціонал, додати можливість дистанційного закриття он-лайн депозитів.

Ставлю п'ятірку як комплімент за продуману маркетингову політику, банк помітно набрав вагу в цьому році.

Сподіваюся на довгострокову плідну співпрацю,
Дмитро
Дельта Банк
Ответ банка
25 декабря 2013, 15:36
Шановний dmytrek,
щиро дякуємо Вам за теплий відгук стосовно роботи нашого Банку!
Ми передамо Ваші слова подяки спеціалістам Одеського відділення.
Також, дякуємо Вам за конструктивну пропозицію, відносно СДБО «myDELTA». Ми обов'язково приймемо її до уваги! Хочему додати, що в свою чергу, спеціалісти Дельта-Банку постійно працюють над можливостями розширення функціоналу СДБО «myDELTA».
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Ми раді бачити Вас серед наших клієнтів!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться