Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Pecherskii
Pecherskii
16 января 2015, 20:51
Андрій, Київ
На 5 «Запитів до банку», які я надіслав тільки в 2015 році я не отримав ні однієї відповіді. Гаряча лінію відправила у відділення. Тут кажуть, що допомогти в питанні запитів не можуть. Це є манера праці з клієнтами Дельти у всіх питаннях.
Дельта Банк
Ответ банка
17 января 2015, 8:27
Уважаемый Pecherskii,
Ваши запросы будут обработаны в обязательном порядке, задержка с предоставлением ответа, вероятно, связана с большим потоком обращений. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Комментарии - 2

+
0
kramax
kramax
16 января 2015, 21:05
#
Позвоните в скайп deltabank_ukraine

та должны помочь
+
0
Pecherskii
Pecherskii
19 января 2015, 22:20
#
-я повідомив про 5 запитів, які робив в новому році. Але ті запити, що направлені півроку тому і досі без відповіді — теж «с большим потоком обращений»?
Чому клієнт повинен бігати по відділеннях, в чергах висиджувати чи по скайпу звертатись (подяка крамксу за підказку!), коли є гаряча лінія — нехай фіксує проблему, присвоює код (тікет) та передає відповідній службі банку. Але розумію — так невигідно — все буде прозоро і важче буде заховати інші банківські проблеми.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться