Якість обслуговування

BonieBowcer BonieBowcer
30 мая 2016, 13:00
3
Маємо відкриті кілька рахунків ЮО та ФОП в даному банку. Останнім часом стикнулись з тим, що платежі по клієнт-банку з 12.30 до 13.30 не проводяться. Після звернення у відділення нам пояснили, що платежі проводить співробітник ГО, який саме в цей час ходить на обід. Виникає запитання: у Банку лише одна людина проводить платежі?? більше ніхто не може її замінити?? А що буде коли цей працівник піде у відпустку? Платежі місяць не будуть проводитись? Звичайно кожен працівник має право на законну обідню перерву. Але що це за організація роботи? Чому керівництво не потурбувалось про взаємозамінність? Економлять гроші на працівниках? А як же позиція Банку щодо якості обслуговування клієнтів?
Ответ банка
Кредит Днепр
30 мая 2016, 15:32
Шановний клієнт!
Перш за все приносимо свої вибачення за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Дякуємо за надання зворотного зв’язку та запитання. Нам, для того щоб підготувати повну відповідь, необхідно зв’язатись з Вами. Напишіть, будь ласка, свій контактний номер телефону у приватному повідомленні на цьому сайті або у листі на info@creditdnepr.com, вказавши в темі послання на цей відгук.

З повагою,
ПАТ «Банк Кредит Дніпро»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться