Що відбувається в банку?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкрила вчора чималий депозит… На телефон надійшли повідомлення про відкриття картки і приєднання її до депо. За 15 хв. обіцяли надіслати пін-код до картки. Але через деякий час всі попередні смс повідомлення зникли, а пін-код так і не надійшов! Сьогодні зранку марне намагалася додзвонитися до відділення (Київ, Мечникова, 3). Спершу обидва телефони не відповідали, потім один спрацював, але було чутно лише внутрішні перемовини працівниць банку! Затим — відбій. Подальші намагання зателефонувати — знову марні. Потім електронний голос — «Абонент не може відповісти»! А телефони — стаціонарні міські! Як це можливо? Що коїться в банку?
Написать комментарий