Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Що відбувається в банку?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
IrynaV52 11 декабря 2024, 9:57
Отделение по адресу: Киев, ул. Мечникова, 3
Відкрила вчора чималий депозит… На телефон надійшли повідомлення про відкриття картки і приєднання її до депо. За 15 хв. обіцяли надіслати пін-код до картки. Але через деякий час всі попередні смс повідомлення зникли, а пін-код так і не надійшов! Сьогодні зранку марне намагалася додзвонитися до відділення (Київ, Мечникова, 3). Спершу обидва телефони не відповідали, потім один спрацював, але було чутно лише внутрішні перемовини працівниць банку! Затим — відбій. Подальші намагання зателефонувати — знову марні. Потім електронний голос — «Абонент не може відповісти»! А телефони — стаціонарні міські! Як це можливо? Що коїться в банку?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться