Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не дають користуватися карткою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Zinaida60 6 апреля 2024, 10:13
Учора я вирішила зареєстроваьися онлайн в цьому банку і створити електронну картку. Я пройшла всі етапи реєстрації і верифікації і потім мені на імейл прийшло повідомлення що реєстрація пройшла успішно і моя електронна картка готова. Але коли я спробувала зайти в мобільний додаток, мене не пускають без введення пан коду картки, але я його не встановлювала і мені ніхто не повідомляв цей пін код.
Я звернулася до підтримки банку у телеграмі, на що мені відповіли що треба зайти в браузері у Freebank і змінити пін код, але для того щоб зайти у Freebank треба також вводити код з 10 цифр який мені ніхто не повідомляв і нікуди не посилав. Підтримка в телеграмі відмовляється мені щось писати, та і сам о мррозиттся, я вже більше 10 разів туди зверталася. Максимум що пишуть, щоб я звонила на гарячу лінію, але я повідомляла підтримці не раз що я знаходжусь закордоном в не можу подзвонити на гарячу лінію. Якийсь жах, а не обслуговування.
Тобто мені банк відкрив картку, надав навіщо то кредит у 30000 грн, але я нічого не можу зробити з цією карткою бо мені не дають зайти в мобільний банкінг.
Будь ласка допоможіть мені

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться