Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк України

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pixelman95 19 марта 2024, 16:01
Я просто в шоці з цього недобанку. Заблокували карти і вхід в акаунт ще на початку січня (фінмон). Скинув все що просили на електронну пошту, вже 2 місяці 0 реакції. Було 2 карти — кредитна і дебетова, на кредитній було використано близько 1500 грн, на дебетовій було власних приблизно 1700 грн.
Вже 2 тижні кожного дня дзвонять дві жіночки і питають коли я внесу платіж у 119 грн, на мої питання щодо наданих документів ще у січні нічого не знають, кажу що в мене на дебетовій карті є достатня сума, покрийте всю заборгованість з неї — кажуть що не можуть.
Попросив їх щоб відправили реквізити, бо ж я не можу зайти в акаунт щоб побачити їх. Скинули IBAN на вайбер, 14 березня відправив 120 грн.
Вчора знов дзвонить жіночка і питає коли я внесу 119 грн — кажу що давно відправив і можу скинути їй квитанцію якщо треба. Написала мені на вайбер, скинув квитанцію — пише «Ваш рахунок заблоковано, вам необхідно пройти ідентифікацію» (скачати додаток банку і пройти через дію).
Скинув їй скріншот що не можу зайти в додаток бо «помилка реєстрації», вона пише що перевстановіть додаток і спробуйте знов.
Написав що перевстановив і нічого не змінилося, вона прочитала і нічого не відповіла.
Сьогодні знов дзвонить інша жіночка і питає коли я внесу 119 грн. Я ледь стримався щоб не виказати їй все що думаю про їх «чудовий» банк, але спитав що вони там курять то зразу кинула трубку…
Прошу у банку знайти хоч одного кваліфікованого робітника, перевірити пошту з наданими поясненнями і документами і розблокувати рахунок. Якщо ж не хочете розблокували — спишіть з дебетової карти заборгованість, решту залиште на каву для жіночок з колцентру і закрийте мої рахунки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться