Ніколи!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Але про цей банк. Коли я прийшла у відділення для закриття картки і рахунку, то виявилося, що в мене борг. Бо була в мене картка голд і за її обслуговування кожен місяць описувалися гроші. За майже два роки жодної смс про це мені не надійшло. Взагалі. Коли я запитала про це у співробітниці, то була агресивна реакція на мене, що то взагалі моя проблема. До неї підключилася її колега, що допомагала їй доводити мою провину, а банк таким займатися не має.
У цього банку ще є додаток, але він незручний, глючний і взагалі зроблений точно не для зручності клієнтів банку.
В той же час, моя колега коли прийшла закривати свої карту і рахунок виявила, що в неї вони заблоковані. Про це також вона не була попереджена за роки. Отак от. І тепер залишок коштів вона не може зняти, бо треба проходити якусь процедуру з купою паперів ля того, щоб то все розблокувати і потім отримати гроші в касі.
Я розумію, що банк свою політику клієнтоорієнтовності змінювати не буде, але може хоч хтось при обранні для себе банку зробить правильний вибір.