Обслуговування в одному з відділень Дніпра
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
З лірики: зараз живемо всі в такий час, що людське ставлення має значення…з основного: я є клієнтом банку з відкритим депозитом, звернулась до відділення, що знаходиться за адресою вул.Гоголя, щоб зняти кошти, у відділення було 2 співробітника, один був зайнятий, запитала у другого, чи можу до неї звернутись- дала добро. Не мала фізичної карти і зняти готівку можна або з комісіє, або замовити картку та чекати декілька днів. Згодилась, потрібно було надати документи, які мала в Дії, через погане покриття мобільної мережі інтернет, доданок не завантажився, запитала, чи можна підʼєднатись до вайфаю, запитала пароль. Співробітник сказав, що такий самий як і назва вайфаю, зробила декілька спроб, але пароль хибний. Вона сиділа мовчки, навіть не цікавилась, чому не можу ввести пароль, і ще мала вигляд, що я прийшла до неї додому в неурочний час і щось мабуть вимагала. Я спокійно вийшла на вулицю, завантажила документи з Дії, коли повернулась, 1 співробітник був вже вільним і приділив увагу, пояснивши, що всередині паролю має бути прописано з великої літери, чого в назві вайфаю не було. Спокійно приєдналась і зʼясувала всі питання. Навіщо бути таким неприємним співробітником, що відпадає всяке бажання мати справу з банком в загалом.
Написать комментарий