Найгірший банк з яким довелося мати справу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Спитала коли очікувати відповіді від тих спеціалістів — проігнорували і не відповіли.
Подзвонила на гарячу лінію — там був той же оператор що й в чаті (не здивуюсь якщо він там один на весь банк).
По телефону теж нічого конкретного не зміг відповісти, сказав що очікуйте до 30 днів, може подзвонять якщо зможуть додзвонитися. Я просто в шоці, заблокували моїх 10 тисяч гривень перед новим роком і ніби насміхаються.
Вимагаю вас розібратися в питанні і розблокувати картку/закрити рахунок і вивести кошти в онлайн форматі!!! 21 століття на дворі, та ще й війна!
Якщо не буде рішення проблеми протягом трьох днів — пишу скаргу в НБУ.