некомпетентність та приховані комісії
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Можна було змиритися, що це просто дно, але знизу позвонили. Думаю, що якщо попередньо самостійно вивчити толмуд їх комісій та тарифів, то в потрібний день, вони їх змінять на свою користь з реплікою «ми не повинні попереджати».
1000% не раджу звязуватися. абсолютна некомпетентність та шахрайство.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
1000% не раджу звязуватися. абсолютна некомпетентність та шахрайство.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Буквально сьогодні була в банку в Запоріжжі. Окремо цікавилась по тарифах за відкриття депозиту і зняття коштів . Оператор клявся-божився що жодної комісії банк не бере ні за відкриття депозиту ні за його закриття і переказ коштів на картку, Казав, що немає комісій і за зняття готівки!!! Так кому вірити не знаю. Цікаво б отримати офіційну відповідь від банку. Бо якщо вже банки почали шахрайством займатись, то куди ми йдемо!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.