Банк зіпсовані нерви
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Забув забрати кару в банкоматі. Горяча лінія поспівчувала.
Зізвонився сам зі службою інкасації, щоб попрохати виконати інкасацію та забрати карту, моніторів. За отриманням карти їздив до центрального офісу. Поспілкувався особисто з начальником гарячої лінії. Ніякої поваги до клієнта. Халатність гарячої лінії це норма.
І «вишенька на торті» закрив усі рахунки. Все гарно. Виконував обмін валют через калька місяців, а з мени списали кошти. Як пояснили, це забули утримати за обслуговування карти.
Приніс заяву на припинення усіх договорів. Не міг її подати. Керівник зайнятий спілкуванням зі своїм спеціалістом. Стоїть черга ранком з п’яти людей, а вони радяться.
Не рекомендую
Дякуємо за відгук. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші прізвище, імʼя, по-батькові та контактний номер телефону для детальної перевірки Вашої ситуації.