Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже не задоволений сервісом банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ukrmegaleon 15 марта 2023, 11:28
Прийшов у відділення відкрити депозит. Тому що у Free bank, не зміг зареєструватись, постійно виникала помилка «Зверніться на гарячу лінію 0800507700», гаряча лінія не допомогла — взагалі. Так ось крута ситуація, кажу у відділенні мені треба картка, тому що в мене немає часу ходити у касу знімати відсотки, на що отримав приголомшеву відповідь: «картку можна відкрити через Free bank, який я не можу встановити, просидів у відділенні десь 90 хвилин, при якому все ж таки видали мені у якості виключення картку, положив кошти, і пішов. Але на цьому квест не закінчився, доступ до Free bank все одно не було, на ГЛ сказали що б увійти в систему треба активувати картку через банкомат, що я і зробив, але все одно не зміг зайти в систему Free bank, при наступному дзвінку на ГЛ, надав дані, що не можу зайти в систему, і що картку вже активував, на що пролунала відповідь, що картка не активована, хоча я вставив її у банкомат і ввів пін код, що ще треба робити? На моє питання до спеціаліста ГЛ, як же мені бути, і чому я телефоную на ГЛ вже 5 раз, і мене просто відфудболюють гарненько, спеціаліст сказала що може сама активувати картку — ви чули виходить ГЛ може самостійно активувати картку, що не робила при всіх попередніх зверненнях, тобто не вони тобі допомагають у вирішенні питань, а ти повинен оператора загнати у безвихідний кут, що б він тобі щось зробив. Після активації оператором, я зміг зайти у Free bank. Тепер питання до представників банку. Що б зайти у Free bank — треба мати картку банку «Кредит Дніпро», що б отримати картку, треба зареєструватись у Free bank, тому що у відділенні тобі чомусь в цій послузі відмовляють, перше таке бачу. У вас все впорядку з принципами роботи взагалі банку? Хто ж таке придумав, фізично ти знаходишься у відділенні в якому тобі картку не дають, бо кажуть ти її маєш замовити в системі Free bank, а в систему тебе не пускає тому що в тебе немає картки фізичної. Хто все це придумав у вашому банку — премію дайте. А насправді ви 14.03.2023 року практично не втратили свого клієнта, який приніс кошти у ваш банк, і розмістив його на депозит. Не таке ставлення повинно бути у банку до своїх потенційних клієнтів. Коли в інших банках все проходить в 3 -5 кліків, у вас коло незрозуміло чого і навіщо. Я — як клієнт, звернувся до банку за послугою, і повинен її отримати, а не сидячи у відділенні банку телефонувати на ГЛ, взагалі то спеціаліст банку повинен бути зацікавлений у вирішенні мого питання, а не я сам. Знаєте мені це не потрібно, є конкуренція є віибір на ринку, а вам вирішувати чи все ви робите праильно чи ні. Доречі відділення в якому я обслуговувався немає в списку сайту м. Дніпро вул. Воскресенська,17
Минфин
Ответ администратора
21 марта 2023, 17:02
Дякуємо, що звернули нашу увагу. Інформацію про відділення банку додали.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться