×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Банке Кредит Днепр
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.85 | 44.27 |
USD | 41.75 | 42.08 |
Все курсы банка |
як з вами зв’язатись з-за кордону?
Написать комментарий
Повернення коштів
Написать комментарий
Подяка
Написать комментарий
Много вопросов
Написать комментарий
Активация данных
Написать комментарий
Не дають користуватися карткою
Я звернулася до підтримки банку у телеграмі, на що мені відповіли що треба зайти в браузері у Freebank і змінити пін код, але для того щоб зайти у Freebank треба також вводити код з 10 цифр який мені ніхто не повідомляв і нікуди не посилав. Підтримка в телеграмі відмовляється мені щось писати, та і сам о мррозиттся, я вже більше 10 разів туди зверталася. Максимум що пишуть, щоб я звонила на гарячу лінію, але я повідомляла підтримці не раз що я знаходжусь закордоном в не можу подзвонити на гарячу лінію. Якийсь жах, а не обслуговування.
Тобто мені банк відкрив картку, надав навіщо то кредит у 30000 грн, але я нічого не можу зробити з цією карткою бо мені не дають зайти в мобільний банкінг.
Будь ласка допоможіть мені
Написать комментарий
рекламні дзвінки
Написать комментарий
Найгірший банк України
Вже 2 тижні кожного дня дзвонять дві жіночки і питають коли я внесу платіж у 119 грн, на мої питання щодо наданих документів ще у січні нічого не знають, кажу що в мене на дебетовій карті є достатня сума, покрийте всю заборгованість з неї — кажуть що не можуть.
Попросив їх щоб відправили реквізити, бо ж я не можу зайти в акаунт щоб побачити їх. Скинули IBAN на вайбер, 14 березня відправив 120 грн.
Вчора знов дзвонить жіночка і питає коли я внесу 119 грн — кажу що давно відправив і можу скинути їй квитанцію якщо треба. Написала мені на вайбер, скинув квитанцію — пише «Ваш рахунок заблоковано, вам необхідно пройти ідентифікацію» (скачати додаток банку і пройти через дію).
Скинув їй скріншот що не можу зайти в додаток бо «помилка реєстрації», вона пише що перевстановіть додаток і спробуйте знов.
Написав що перевстановив і нічого не змінилося, вона прочитала і нічого не відповіла.
Сьогодні знов дзвонить інша жіночка і питає коли я внесу 119 грн. Я ледь стримався щоб не виказати їй все що думаю про їх «чудовий» банк, але спитав що вони там курять то зразу кинула трубку…
Прошу у банку знайти хоч одного кваліфікованого робітника, перевірити пошту з наданими поясненнями і документами і розблокувати рахунок. Якщо ж не хочете розблокували — спишіть з дебетової карти заборгованість, решту залиште на каву для жіночок з колцентру і закрийте мої рахунки.
Написать комментарий
Розробникам застосунку
Комментарии (2)
Подяка співробітникам відділення!
Написать комментарий
Все устраивает, кроме онлайн-банкинга
Написать комментарий
***банк, приховуе заборгованiсть
Написать комментарий
Ніколи!
Але про цей банк. Коли я прийшла у відділення для закриття картки і рахунку, то виявилося, що в мене борг. Бо була в мене картка голд і за її обслуговування кожен місяць описувалися гроші. За майже два роки жодної смс про це мені не надійшло. Взагалі. Коли я запитала про це у співробітниці, то була агресивна реакція на мене, що то взагалі моя проблема. До неї підключилася її колега, що допомагала їй доводити мою провину, а банк таким займатися не має.
У цього банку ще є додаток, але він незручний, глючний і взагалі зроблений точно не для зручності клієнтів банку.
В той же час, моя колега коли прийшла закривати свої карту і рахунок виявила, що в неї вони заблоковані. Про це також вона не була попереджена за роки. Отак от. І тепер залишок коштів вона не може зняти, бо треба проходити якусь процедуру з купою паперів ля того, щоб то все розблокувати і потім отримати гроші в касі.
Я розумію, що банк свою політику клієнтоорієнтовності змінювати не буде, але може хоч хтось при обранні для себе банку зробить правильний вибір.
Написать комментарий
Обслуговування в одному з відділень Дніпра
Написать комментарий
депозити віддають мотлохом!!!
Комментарии (1)
автопролонгация отменена, деньги зависли
позвонил в контакт-центр, там сказали, что процесс РАНДОМНЫЙ: …либо деньги перечислятся на карту вечером, …либо пролонгируются, что меня не устраивает, в банке не знают как получится.
впервые такое слышу. хотел переоформить вклад, но теперь появилось желание забрать деньги
Комментарии (1)
Банк не віддає гроші
20 грудня 2023р. я відкрила в банку Кредит Дніпро депозит. 22 грудня помер мій чоловік. 28 грудня я звернулася до банку з проханням по форс-мажору повернути кошти щоб покрити витрати на поховання чоловіка і розірвати договір. Та це ще не все горе, що спіткало мене в цьому банку. Я відкривала депозит під заявку Мінфіну з бонусом за умовами 15,5% річних на 6 місяців. Але співробітниця банку помилилась і відкрила депозит на 3 місяця, що не відповідає умовам Мінфіну. В підсумку я втратила процент від Мінфіну та винагороду по промокоду. Головний менеджер відділення Катерина відповіла, що виправити помилку неможливо, але пообіцяла розірвати договір по форс- мажору маючи Свідоцтво про смерть мого чоловіка, треба почекати 15 хвилин поки надійде згода і гроші мені повернуть. Я написала Заяву на розірвання договору, протримали мене в банку майже годину, а потім відмовили. Катерина сказала, що питання буде розглядатися 7 днів з можливою відмовою, та навіщо мені втрачати проценти вже за 2 неділі, та може після трьох місяців вони збільшать процент за пролонгацію, тобто іди собі, жінко, з чим прийшла, гроші не віддамо. За їх помилки в договорі ніхто не винен, за мої фінансові втрати ніхто не відповідає, а що повернуть гроші по форс-мажору — брехали. Ось вам и захист прав споживачів! Я більше ніколи не звернуся до цього банку і всім не раджу.
Комментарии (2)
Відмовили в закритті рахунку та видачі залишку
Комментарии (1)
помогают в решении любого вопроса.
Написать комментарий
Найгірший банк з яким довелося мати справу
Спитала коли очікувати відповіді від тих спеціалістів — проігнорували і не відповіли.
Подзвонила на гарячу лінію — там був той же оператор що й в чаті (не здивуюсь якщо він там один на весь банк).
По телефону теж нічого конкретного не зміг відповісти, сказав що очікуйте до 30 днів, може подзвонять якщо зможуть додзвонитися. Я просто в шоці, заблокували моїх 10 тисяч гривень перед новим роком і ніби насміхаються.
Вимагаю вас розібратися в питанні і розблокувати картку/закрити рахунок і вивести кошти в онлайн форматі!!! 21 століття на дворі, та ще й війна!
Якщо не буде рішення проблеми протягом трьох днів — пишу скаргу в НБУ.
Написать комментарий