Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Професійність працівників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
grytsenko 19 мая 2020, 20:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Мечникова, 3
Сьогодні мені на картку знайомий перекинук кошти з іншої країни. Але, отримати я не зміг, і професійність працівників банку (як на лінії підтримки, так і в ГОЛОВНОМУ відділенні) — це взагалі низ.
По телефону мені повідомили, що оскільки переказ був з Російської Федерації, то діють санкції і банк не може видати переказ.
Простояв півтори години під дощем біля дверей банку і нарешті зайшов.
У відділені через 2 години сказали наступне — виявляється це санкції, які ввів банк відправника, і гроші зависли на кореспондентському рахунку, тому що банк відправника ввів санкції проти банка Кредит Дніпро, і назад кошти відправити не можна, по тій же причині.
Також, ніхто не зміг сказати, які дії повинні робитися і як правильно.
Відправник дізнався у себе в країні, що ні про які санкції проти банку Кредит Дніпро ніхто ніде не знає, і всі перекази повинні здійсьнюватись.
Далі ще цікавіше, ніхто не хоче надавіати письмові документи, кажуть що хтось колись повинен мені вислати, але куди вислати і якім шляхом вони самі в банку не знають, як не знають і хто повинен цим займатися.
Вже втретє стикаюсчя з низьким рівнем працівників цього банку, повним ігноруванням проблем клієнта і небажанням проблему вирішити.

P.S. А до цього випадку втратив 400 грн на комісії через НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ і незнання умов роботи начальника іншого відділення цього банку.

Комментарии - 1

+
0
grytsenko
grytsenko
21 мая 2020, 23:03
#
Вот что мне прислали личным сообщением, даже не потрудились связаться по телефону, а просто скопировали обычный шаблон и отправили в личку:

Шановний клієнте!
Із метою запобігання шахрайським діям щодо клієнтів банку та збереження банківської таємниці Банк Кредит Дніпро не використовує сторонні сайти та послуги третіх осіб для обробки запитів та скарг клієнтів. Ідентифікація клієнта банку може виконуватись виключно офіційними та авторизованими каналами зв’язку. Цей сайт не є офіційним каналом зв’язку з банком.
Отримати консультацію, технічну підтримку або залишити скаргу Ви можете, звернувшись офіційними каналами зв’язку, вказаними на офіційному сайті Банку Кредит Дніпро: https://creditdnepr.com.ua/kontakty
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться