Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Про відношення до клієта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лариса Лариса 11 января 2024, 11:43
Шановні працівники банка Креди Агриколь
Неприємно вражає відношення банку до своїх клієнтів та НЕ бажання міняти свої процедури з оглядом на поточну сітуацію в країні.
Три рази зв’язувалася з банком з приводу обслуговування клієнта, який зараз мешкає в окупації, коригування способів комунікації (комунікація можлива тіки через месенджер).
Зробили дістанційну проміжну ідентифікацію, зробили необхідну транзакцію.
І після цього клієнт отримує повідомлення про необхідність актуалізації ідентифікаційних данних, для чого необхідно ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАЙБЛИЖЧОГО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.
А де в ТОТ є відділення банку?
Я вже не кажу, що клієнту 86 років та кожне таке повідомлення приводе до стресу, якого й так сьогодні достатньо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться