Про відношення до клієта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Неприємно вражає відношення банку до своїх клієнтів та НЕ бажання міняти свої процедури з оглядом на поточну сітуацію в країні.
Три рази зв’язувалася з банком з приводу обслуговування клієнта, який зараз мешкає в окупації, коригування способів комунікації (комунікація можлива тіки через месенджер).
Зробили дістанційну проміжну ідентифікацію, зробили необхідну транзакцію.
І після цього клієнт отримує повідомлення про необхідність актуалізації ідентифікаційних данних, для чого необхідно ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАЙБЛИЖЧОГО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.
А де в ТОТ є відділення банку?
Я вже не кажу, що клієнту 86 років та кожне таке повідомлення приводе до стресу, якого й так сьогодні достатньо.