Відмова в обсуговуванні.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
10.01.2024 р. приблизно в 14−30 мені і моїй дружині, клієнтам банку, в приміщенні єдиного відділення цього банку в м. Дніпро на вул. Січових Стрільців 4 було відмовлено в обслугованні. Співробітники не захотіли проводити валютообмінну операцію при тому, що у відділенні не було жодного клієнта. Послалися на інформацію з сайту банку, що з 13−00 відділення обслуговує виключно віп клієнтів. Вважаю такі дії співробітників банку порушенням Закону України «Про захист прав споживачів». До речі, на сайті такої інформації не знайшов. Гаряча лінія банку не знала що відповісти з даного приводу. Чи не варто НБУ звернути увагу на цей банк?
Написать комментарий