Не пролонгація дії карток, 0.25 % за переказ по реквізитах, не надання копій листування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 16 октября 2024, 9:02
- #
Что-то уже читал такое, зачем ещё один аккаунт регистрировать?
1. Пройшов майже місяць з мого оголошення, але Банк не відреагував на мою проблему. Банк практично позбавив мене доступу до моїх всіх коштів, бо не пролонгував дію карток під час воєнного стану, а за переказ по реквізитах вимагає сплати 0.25 відсотків. В інших банках ця послуга безоплатна!!! Чому я маю сплачувати за переказ по реквізитах 0.25% на мої власні кошти, якщо я переказувала мої кошти до банку в травні 2024 року по карті безоплатно??? Це вигідно тільки банку не пролонговувати дію карток клієнтів під час війни, бо це йому коштує, а знімати з клієнтів 0.25% за перекази по реквізитах. Щоб отримати доступ до моїх коштів банк вимагає від мене приїхати до нього в офіс в Україну, але коштів зняти не можна, бо карта не пролонгована. Замкнуте коло вже понад 4 — х місяців і банк не реагує на мої листи.
2. На чаті у Вайбер та на сайті неправильно консультують, клієнт робить так, як консультанти радять, помиляється і довести нічого не можна, бо банк не надає копій листування. Банк — шахрай!!!
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 11 ноября 2024, 1:41
- #
Карты у которых истёк срок действия за границей не робатают, только на территории Украины. Единственное что могу посоветовать настроить нфс в телефоне и перевыпустить виртуальную карту
Ви уважно прочитали мою скаргу? Якби Комінбанк відкрив всім клієнтам віртуальні картки, то моєї скарги і не було б. Я вже рік прошу банк відкрити віртуальні карти, але відповідь одна: це дорого. Комінбанку дешевше здирати з власних коштів клієнтів 0.25% за переказ по реквізитах на інший адекватний банк. Ваша порада «не в тему». Дякую!
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 18 декабря 2024, 2:02
- #
Не, только читал первые 2 пункта. Пролонгация и виртуальные карты это разные вещи. Не дешевле, а выгоднее. Виртуальные карты это расходы, проценты это доходы. В отп виртуальные карты платные, тут видимо не могут додуматься до такого
Шановний КомінБанк,
1. Де у вашому оголошенні чітко вказано хто є ваш еквайр з усіма його реквізитами, щоб клієнт міг сам від нього дізнатися чи пролонгував він дію карток у вашому банку?
2. Звідки у вашому оголошенні ваші клієнти можуть знати чи ваш еквайр продовжив дію карток, чи ні? Ви пишете приблизно так: «Дія карток продовжена, за умови її пролонгації еквайром». Звідки клієнт може сам дізнатися, чи продовжив ваш еквайр дію карток у банку чи ні?
3. Мені неодноразово ваші консультанти у Вайбер чаті та в чаті на вашому сайті писали, що моя карта пролонгована. Отримавши це підтвердження від чату банка, я переказала на ваш банк всі мої кошти через карту, яка вже на той час була не пролонгована і строк дії її сплив. На мої численні запитання як таке можливо, ваш банк в жодній відповіді на мої численні скарги так і не відповів. Прошу відповісти тут!
1. Де у вашому оголошенні чітко вказано хто є ваш еквайр з усіма його реквізитами, щоб клієнт міг сам від нього дізнатися чи пролонгував він дію карток у вашому банку?
2. Звідки у вашому оголошенні ваші клієнти можуть знати чи ваш еквайр продовжив дію карток, чи ні? Ви пишете приблизно так: «Дія карток продовжена, за умови її пролонгації еквайром». Звідки клієнт може сам дізнатися, чи продовжив ваш еквайр дію карток у банку чи ні?
3. Мені неодноразово ваші консультанти у Вайбер чаті та в чаті на вашому сайті писали, що моя карта пролонгована. Отримавши це підтвердження від чату банка, я переказала на ваш банк всі мої кошти через карту, яка вже на той час була не пролонгована і строк дії її сплив. На мої численні запитання як таке можливо, ваш банк в жодній відповіді на мої численні скарги так і не відповів. Прошу відповісти тут!
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 18 декабря 2024, 2:35
- #
Пролонгация работает только на территорий Украины, вернись в страну и проверь — она будет работать
Шановний КомінБанк,
4. Ви не надаєте ніяких завірених банком копій чатів, покриваючи некомпетентність ваших колег і довести, що ваші консультанти брешуть і підставляють клієнтів не є можливим. Це є спланована політика банка щодо введення клієнтів в оману…
В мене не має ніякої довіри до ваших консультацій в чатах на Вайбер та на сайті, бо ви брешете і офіційних доказів не надаєте. Якби ваші консультанти не набрехали мені щодо пролонгації дії моєї карти, я б з вашим банком не зв’язувалася.
5. Мені у вересні 2024 року ваші консультанти писали, що в листопаді 2024 у вас буде новий додаток з віртуальними картами. Вже кінець грудня 2024 і ніхто нічого про це не знає. Коли ваш банк надасть всім клієнтам можливість мати віртуальні карти дистанційно? Прошу зробити це негайно!
6. Дзвонити вам на міський номер в Україну і слухати пів години музику за мої власні кошти, це ще одне нахабство, яким ви відвертаєте клієнтів. Чому ви ще й досі не встановили безплатні дзвінки через інтернет? Дякую за відповідь.
4. Ви не надаєте ніяких завірених банком копій чатів, покриваючи некомпетентність ваших колег і довести, що ваші консультанти брешуть і підставляють клієнтів не є можливим. Це є спланована політика банка щодо введення клієнтів в оману…
В мене не має ніякої довіри до ваших консультацій в чатах на Вайбер та на сайті, бо ви брешете і офіційних доказів не надаєте. Якби ваші консультанти не набрехали мені щодо пролонгації дії моєї карти, я б з вашим банком не зв’язувалася.
5. Мені у вересні 2024 року ваші консультанти писали, що в листопаді 2024 у вас буде новий додаток з віртуальними картами. Вже кінець грудня 2024 і ніхто нічого про це не знає. Коли ваш банк надасть всім клієнтам можливість мати віртуальні карти дистанційно? Прошу зробити це негайно!
6. Дзвонити вам на міський номер в Україну і слухати пів години музику за мої власні кошти, це ще одне нахабство, яким ви відвертаєте клієнтів. Чому ви ще й досі не встановили безплатні дзвінки через інтернет? Дякую за відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Коминбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.95 | 44.45 |
PLN | 10 | 10.5 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Все курсы банка |
2. Банк не пролонгував дію карток на час воєнного стану, як рекомендував НБУ. Попередження банка про пролонгацію дії карток на сайті не є правдивим та точним і вводить клієнтів в оману. Банк пропонує клієнтам приїхати в його відділення для замовлення нової карти під час війни. Банк не думає про фінансові витрати та безпеку клієнтів, які повинні повернутися до України лише для замовлення нової карти в банку, бо ніяким іншим способом банк не видає карти.
3. Без пролонгованої карти клієнт залишається без доступу до власних коштів. Єдиний шлях — переказ коштів по реквізитах на інший банк, де дія карток пролонгована, але за цей переказ треба сплатити банку 0.25% комісії на власні кошти. На мої прохання анулювати 0.25% або повернути ці комісії через не пролонгацію дії карток, банк відмовляє, бо «… все по тарифах банка і ви могли відмовитися і не переказувати ваші кошти по реквізитах, якщо вас не влаштовують тарифи». Банк знущається з клієнтів та нагріває руки під час війни, користуючись безпорадним становищем клієнтів: не пролонгував дію карток і забирає 0.25 % за перекази по реквізитах з власних коштів клієнтів. Гарний бізнес в банка, але не рекомендую цей банк нікому, бо не відповідає вимогам воєнного часу.
Якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки через сайт, Вайбер, Телеграм або за контактними телефонами (:
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки з-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що обираєте саме COMINBANK, гарного продовження дня!