Жахливе обслуговування Чернігівського відділення банку м Чернігів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні був в Чернігівському відділенні Бизбанка з приводу закриття карткового рахунку. Менеджер яка мене обслуговувала була чемною та компетентною але ось заступник начальника з операційної роботи Білокаменська Тетяна повелася дуже вороже не як з клієнтом по повне пренебрежение людиною. В понеділок коли я вперше прийшов до відділення Тетяна на моє питання чи видають вони документ безкоштовний клієнту про закриття рахунку (так як довідка про закриття рахунку у них платна (вона запевнила що так видають. Сьогодні ж на питання видачі документа про закриття рахунку вона сухо заявила що я ж відмовився від довідки платної а іншого вони не дадуть. На моє прохання правда вона зробила мені ксерокопію заяви але ні підпису свого, а ні печаті банку не поставила на ксерокопії заяви! Це просто жахливе обслуговування клієнта. Тим паче пані Тетяна теж пообіцяла що з приводу закриття рахунку подзвонить меня у вівторок, а наспавді подзвонила мені лише в середу. Теж обіцяє дно наспавді інше зовсім. А це вже дуже неприємно і дуже некрмпетенно і негарно по відношенню до клієнта. Такий банк треба обходити 10 дорогою!
Написать комментарий