Райффайзен банк взяв курс у бык шахрайства та хамства

Игорь Марфин Игорь Марфин
8 апреля 2016, 10:05
без оценки
Доброго дня!

Прикро вразила нова орієнтація банку в бік шахрайства, хамства та зневаги до клієнта.

Так сталося, що отримав кредитну карту добровільно-примусово разом із зарплатною.

Користуватися нею потреби в мене було, але в листопаді 2015 року отримавши страхове відшкодування зняв його з картки. Перевірив у оператора залишок на рахунку, щоб не було боргу перед банком та вніс на рахунок 10 грн.

Оператор на касі запевнила мене, що боргу немає і ніякі кошти з рахунку записуватись не будуть.

Але 31.03.2016 отримав дзвінок із відділу банку про невиконання своїх зобов'язань. При намаганні з'ясувати причини заборгованості у операторів по телефону мені було повідомлено, що ніхто із моєю проблемою розбиратися не буде а треба йти у відділення і платити.

У відділенні я з'ясував, що борг виник внаслідок зняття страхової виплати та штрафу в розмірі 50 грн. в місяць три місяці поспіль. При ньому я ні копійки банку не використовував, а зняв лише те, що надійшло поверх кредитного ліміту.

Щоб банк і надалі не вимагав від мене грошей я сплатив на свій рахунок 305 грн. Але я не згодний із застосованими нарахуваннями та прошу повернути.мені мої гроші.

Дякую за розуміння!
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
12 апреля 2016, 11:34
Шановний Игорь!

Діяльність Банку здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Зокрема, згідно зі статтею 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов'язаний при наданні кредитів дотримуватися основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Виходячи з цього, рішення про видачу кредиту приймається Банком індивідуально по кожному клієнту на підставі письмової заяви, підписаної Клієнтом після ознайомлення з умовами кредитування, наданими співробітником Банку. Ухвалення такого рішення Банком залежить від багатьох факторів (вік позичальника, його платоспроможність, фінансовий стан, соціальний стан, актуальність наданих даних і т.д.).
Таким чином, оформлення кредитного договору, як угоди між Клієнтом та Банком, здійснюється на підставі доброї волі Клієнта, після отримання позитивного рішення про видачу кредиту уповноваженим підрозділом Банку.
Відносини між Клієнтом і Банком регулюються укладеними кредитними договором і додатковими угодами до нього (за наявності), умови яких Сторони повинні обов'язково виконувати.
Згідно статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору.
Ви можете уточнити інформацію про стан заборгованості за Вашим договором, а також чинні Тарифи Банку, звернувшись з паспортом в будь-яке відділення Банку або зателефонувавши за номером телефону Інформаційного центру Банку, назвавши дані, які дозволять визначити Вас, як позичальника.
Для отримання детальної інформації про суми і дати нарахування відсотків за кредитом, а також термінів фактичного внесення платежів, Ви маєте можливість отримати виписку по Вашому рахунку, згідно діючих Тарифів, в будь-якому відділенні Банку, звернувшись з паспортом і реєстраційним номером облікової картки платника податків.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк А

Комментарии (3)

+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
9 апреля 2016, 14:30
Иван
#
Тут Вас розумиють…
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
10 апреля 2016, 12:34
Иван
#
Кстати, комиссию за обналичку Вы учли, когда снимали средства?
+
0
Игорь Марфин
Игорь Марфин
12 апреля 2016, 12:51
#
«Дуже цікава, інформативноа відповідь… і суті в ній багато.»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться