Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Георгій Коломійцев 5 апреля 2025, 10:30
Ушли из райфа год назад, когда банк беспричинно заблокировал ранее им же предложенную карточку Фишка от райфа. Вынужденно открыли картсчет в январе — надо было именно через райф оплатить операцию. Менее через три месяца райф блокирует картсчет с требованием пройти верификацию. Через три месяца! Прошли, сняли деньги и постараемся забыть об этом альтернативно одаренном учереждении. Чего и Вам настоятельно рекомендуем.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2025, 10:37
Добрий день!

Дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з Райфом.
Постійно працюємо над вдосконаленням наших процесів і сервісів, щоб забезпечити найкращий досвід користування нашими послугами.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зафіксували Ваш запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LNataliia 3 апреля 2025, 13:54
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 40-А
На початку грудня 2024 сума коштів на рахунку просто зменшилася на 8000.У виписці це не відображається, зате добре видно по смс від банку. Між двома транзакціями стало на 8000 менше.Звернулася до банку з проханням надати письмову відповідь з поясненнями цього факту.Сказали надішлють листа протягом 30 днів.Знову звернулася у лютому пообіцяли відправити. Я пішла на зустріч і погодилася на відповідь від банку електронним листом на свою електронну пошту або забрати відповідь особисто у їх відділенні. Сьогодні 03.04.25 відповіді НЕМАЄ. УСІ ВІДПОВІДІ ВАМ ПЕРЕДЗВОНЯТЬ. НА ЦЬОМУ САЙТІ ТАКОЖ ЇХ ПРЕДСТАНИК ПИШЕ ПРО ТЕ ЩО ЙОМУ ПРИКРО ЩО ТАК СТАЛАСЯ НА ЦЬОМУ ДОПОМОГА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 апреля 2025, 14:04
Добрий день!

Будемо відвертими, нам надзвичайно шкода, що така ситуація мала місце та вплинула на враження про Райф в цілому. Наша мета — надання якісного сервісу та вирішувати питання на користь клієнта в максимально короткі терміни. Адже прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від вирішення тієї чи іншої ситуації. Запевняємо, що ми чітко дотримуємось законів України та поставнов НБУ й не здійснюємо несанкціонованих списань.
Терміни надання письмової відповіді згідно законодавства 30 калентадних днів.
Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 апреля 2025, 14:28
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Михайло Романчук 1 апреля 2025, 23:04
Понад 8 років є клієнтом цього банку, точніше сказати був!!! Мільйоні обороти, декілька фоп, тов, зарплатний проект! Війна… залишились кредити, але якось собі раду даю, останній платіж по великому кредиту, нарешті, залишився овердрафт в сумі 200 тис грн, оплачую на перед за 4 дні, бо не мене буде в місті, щоб не було прострочки! Але я дуже сильно помилився! Повернувшись зі сходу, почався телефонний терор, у вас заборгованість! Яка, Ви про що? Ви оплатили наперед за 4 дні, а мали платити за три дні, ми ці гроші забрали за дострокове погашення, тепер платіть по кредиту, Ви нормальні? За те що я оплатив скоріше, мене потрібно наказати! Все, крапка! Для банку закриття 2 фопів, тов, екварийнг! Ви не цінуєте своїх клієнтів!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 апреля 2025, 8:56
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді! Нам дуже шкода, що ця ситуація спричинила незручності і вплинула на Ваше враження про Райф.
Хочемо зауважити, що часткове дострокове погашення кредиту не скасовує планового платежу.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити найкращий рівень обслуговування. Для аналізу ситуації просимо написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 апреля 2025, 10:34
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Klostry 31 марта 2025, 17:50
Близько місяця тому завчасно звернулися до підтримки, у тому числі з питанням щодо лімітів по картці, на яку надходить офіційна зарплата, з якої роботодавець стягує податки та збори… Оператор нам повідомив, що оскільки це «зарплатний проект» і банку відомі офіційні джерела надходжень, ліміти є вищими за звичайні картки і надавати додатково ок5 чи ок7 немає потреби… У п’ятницю при переказі з’ясувалося, що ліміт перевищено… Телефонуємо до оператора, а він каже, що сам не розуміє як так сталося із зарплатною картою. Але в п’ятницю вже нічого вирішити неможливо!!! Пройшло 4 дні — досі не вирішили. Знову телефонуємо, вже новий оператор: надайте ок7 чи ок5. Ви там звідки працівників понзабирали? Може хтось навчатимите їх, що б не вводили клієнтів в оману: з початку «не треба», потім «самі нічого не розуміємо», а зараз «вже треба». Зараз повідомляють, що можливо питання вирішать завтра… Класно працюєте, особливо коли клієнти самі завчасно намагаються уникнути таких ситуацій…
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2025, 17:59
Добрий день!

Нам щиро шкода, що така ситуація мала місце і вплинула на Ваші плани. Ми дбаємо про Ваші кошти і ретельно перевіряємо кожну операцію, щоб гарантувати їх захист. Намагаємося дотримуватися всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ, щоб забезпечити надійність наших послуг.
Хоча перекази між Вашими власними рахунками в нашому банку залишаються без обмежень, розуміємо, що ліміти на перекази за межі банку можуть викликати незручності. Ці обмеження встановлені згідно з Меморандумом, і ми активно працюємо над тим, щоб мінімізувати їх вплив на Ваші фінансові операції.
Є можливість збільшити ліміт для переказів на картку. Для цього потрібно оновити інформацію про дохід (якщо на рахунок Ви отримуєте заробітну плату). Перелік документів та детальну інформацію про ліміти на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/news/limit-dlya-kartkovih-perekaziv-fizosib-pochne-diyati-z-1-zhovtnya-2119
Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Kateryna1968 31 марта 2025, 7:56
Опять столкнулась с прежней проблемой. Надо было погасить минимальный платеж по своей кредитной карте в другом банке, но сделать это со своего зарплатного счета не смогла. Написала в чат банка и получила ответ, что все операции заблокированы, тк вычерпан лимит операций за месяц. Ну, конечно, ни чего нового, кроме того. что несколько месяцев назад этот же самый чат подтвердил мне лимит в 500000 грн. А теперь, как оказалось, лимит 220000 грн. Я не обладаю телепатией, поэтому не знаю, что сподвигло банк в тайне от меня поменять лимит. Возникает и другой вопрос: если бы я захотела купить квартиру и копила в этом банке деньги, как при лимите в 220000 грн. купить квартиру? Они так борются с теневой экономикой, поэтому считают, что правильно не давать клиенту с официальной высокой зарплатой оплатить покупку квартиры с зарплатного счета. Те надо деньги обналичивать и покупать наличкой, это и будет борьба с теневой экономикой. Вы в своем уме? Включите мозг и хорошо подумайте, что Вы опять делаете не так. Банк, как обезьяна с гранатой — никогда не знаешь, какие суперидеи ему прийдут в голову. Вот именно поэтому я храню свои деньги в других банках. Жалобу на работу банка также оформила в их чате. Жду звонка от менеджера банка с детальными рекомендациями, как купить квартиру или др. с зарплатного счета.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2025, 9:14
Добрий день!

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона завдала Вам незручностей.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.

Райф дійсно встановив ліміти на перекази коштів за номером картки та реквізитами IBAN в рамках дії Меморандуму. Ключовими моментами Меморандуму є належна перевірка клієнтів на етапі встановлення ділових відносин та контроль клієнтських операцій відповідно до наданих ними даних до Банку.
Наш банк підписав меморандум, оскільки свідомо прагне наблизити стандарти аналізу клієнтських даних до європейських.

Якщо Ви надавали банку документи, що підтверджують рівень Вашого доходу — ліміт на перекази встановлюється на його рівні. Якщо ж Ваш дохід з моменту надання документів збільшився — потрібно надати повторно документи для підняття ліміту. Якщо Ви отримуєте заробітну плату на рахунок в Райфі — додаткові документи від Вас не вимагаються. Достатньо Вашого звернення на електронну адресу з описом ситуації.

Завжди готові надати підтримку нашим клієнтам і допомогти у вирішенні будь-якого питання. Звернення передано в роботу менеджера, який проаналазує ситуацію і зв'яжеться з Вами найближчим часом, щоб надати детальні пояснення.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
dbatukhtina 28 марта 2025, 20:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
12.03 Отримую блок всіх рахунків, у тому числі кредитного. Після трьох дзвінків з проханням передзвонити мені і вибачень операторів, нарешті 18.03 отримую зворотній звʼязок, що мені треба надати додаткові документи, а кредит я можу гасити і так по IBAN рахунку. Дзвоню на гарячу лінію — уточнюю ще раз, що гасити по IBAN можна. Переказую 5 тисяч в рахунок погашення — боргу — гроші не приходять. Іду в банк — отримую відповідь — ви не правильно вказали призначення платежу, там треба вказати номер СКР (а я вказала погашення кредиту). Ваші гроші зависли на транзитному рахунку в банку. На моє прохання працівник банку зробив заявку, щоб платіж був зарахуваний мені на кредитну карту. В той же день в присутності працівника банку заповнюю так як він сказав призначення платежу вказую СКР. Гроші по IBAN так і не прийшли до кінця дня. Буду чекати ще. А тим часом скоро вже строк для погашення кредиту. Я роблю такий висновок, що на жаль цьому банку всеодно на комфорт своїх клієнтів, особливо тих хто користується кредитними картами. Не рекомендую цей банк.
Ps. Щоб пояснити банку що ви не терорист, вам ще й доведеться купити у них виписку банку, бо в мобільний додаток вас не пустить система.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 марта 2025, 9:03
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів.
Завжди готові надати підтримку нашим клієнтам і допомогти у вирішенні будь-якого питання. Звернення передано в роботу менеджера, який проаналазує ситуацію і зв'яжеться з Вами найближчим часом, щоб надати детальні пояснення.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 апреля 2025, 17:56
Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DmitriyYamatev 28 марта 2025, 11:11
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2024 года.
Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 11:20
Добрий день!

Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті системи «MyRaif» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону), для вирішення питання. Також Ви зможете звернутись до Інформаційного центру Банку за допомогою Viber. Потрібно у меню ввведення номеру в розділі «Дзвінки» у «Вайбері» ввести «*521».
Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ева Вангарова 28 марта 2025, 10:05
Ситуация у близкого человека — в наличии виртуальная зарплатная карта райфа, человек разбивает телефон, доступ до мобильного банкинга по этой причине невозможен, пароль он не помнит. На новый телефон ставит май райф, приходит подтверждающее смс, потом приложение просит подтверждение по селфи — десять раз (!) сделано селфи, не принимает! Что-то не нравится. Просит ввести последние 4 цифры, дату срока действия и cvv — в наличии нет физической карты, а вирутальная в приложении, в которое нереально зайти и посмотреть дату нет возможности. На дворе выходные, отделения не работают. Доступа к карте нет. Пробуем связаться через техподдержку, чтобы описать текущую ситуацию и получить верный алгоритм действий — везде эта зацикленная робот Рея, которая вообще не может решить адекватно текущий вопрос, и связи с живым оператором не даёт! По всем телефонам — Рея, на всех мессенджерах — Рея. Через пол-часа общения с ней чувствовали себя такими же идиотами, как этот робот… Её цель по ходу — задолбать до истерики звонящих, чтобы они просто забили на ваш банк и закрыли счет. КАК, скажите, человеку в выходной день получить доступ к живому оператору? Судя по откликам, доступ к оператору можно получить только…ЧЕРЕЗ ЗАЛОГИНЕННОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ! (к которому близкий человек не мог получить доступ из-за отсутствия связи с оператором). Испортили нормальный банк, просто конченая поддержка!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 10:13
Добрий день!

Нам щиро шкода, що склалася така ситуація і це вплинуло на ваше враження про Райф. Хочемо зазначити, що наш Банк активно впроваджує штучний інтелект для покращення обслуговування. Бот Рея допомагає швидко вирішувати поширені запити, що дозволяє отримувати відповіді без довгого очікування в черзі. Рея охоплює багато стандартних питань, що значно зменшує час очікування для клієнтів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення дані власника рахунку (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ірина Рогова 26 марта 2025, 14:19
Працюю з графіком роботи 5/2, не можу отримати зарплатну карту, чому не можна щоб чоловік забрав? Чому не можна доставку кур'єром зробити??? Допоможіть ви мені будь-ласка! Мені треба забрати карту з Києва, а живу в Борисполі, вихідні точно в такий самий день як і у вас! Як мені бути без грошей сидіти, бо я забрати карту не можу
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2025, 14:27
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона завдала Вам незручностей. Якщо картка вже замовлена на визначене відділення — на жаль, доставити її до іншого відділення або на Нову Пошту неможливо, лише замовити нову картку з доставкою до потрібного Вам відділення або поштомату.

Щодо отримання картки Вашим чоловіком — це можливо виключно на підставі нотаріальної довіреності, де чітко прописано можливість отримання картки Вашим чоловіком.

Якщо Ви бажаєте замовити нову картку до відділення у Борисполі або Новою Поштою — рекомендуємо звернутись у чаті застосунку «MyRaif», якщо маєте до нього доступ, або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500 (безкоштовно з мобільного) або *521 (безкоштовно з Вайберу).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Марко Ломанов 24 марта 2025, 16:09
21 березня на мій ФОП-рахунок надійшла оплата за надані послуги з Польщі. У додатку банку Raiffeisen я отримав повідомлення, в якому мене попросили заповнити форму та надати рахунок-фактуру, що стосується отриманого платежу. Я негайно надіслав усі необхідні документи, але досі їхній статус залишається «в обробці».

Я неодноразово телефонував до відділу валютного контролю, але ніхто не може надати конкретної інформації. Також я писав звернення через додаток Raiffeisen Business, однак не отримав жодної відповіді.

Як можна працювати з таким банком, якщо підприємець змушений чекати на свої кошти без жодного пояснення чи конкретних термінів вирішення питання?
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2025, 16:18
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження про Райф.
Розуміємо, наскільки важливо для Вас виконувати фінансові операції швидко і без затримок. Тому ми докладаємо максимальних зусиль, щоб забезпечити оперативність і ефективність у всіх процесах.
Ваше звернення передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитро Віталійович Подвезько 20 марта 2025, 0:10
Прохальна частина поданого мною вчора позову все скаже:

3. Визнати порушенням Відповідачем Акціонерним товариством «Райффайзен Банк» прав Позивача безпідставне позбавлення його можливості розпоряджатися своїми коштами.
4. Стягнути з Акціонерного Товариства «Райффайзен Банк» (код юридичної особи: 14305909) на користь Позивача 1 026 709 (один мільйон двадцять шість тисяч сімсот дев’ять) грн. 44 коп. та 1 198 (одну тисячу сто дев’яносто вісім) доларів і 83 центи США;
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 марта 2025, 8:58
Добрий день!

Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Владислав Нікітін 18 марта 2025, 22:42
Сьогодні без попередження було заблоковано всі мої картки. Під час спілкування з підтримкою мені повідомили, що причину блокування зазначать у листі. Однак я не отримав ані листа, ані жодної інформації про причину блокування.
На картку я переказував власні кошти з іншого українського банку, де відкрито мій рахунок ФОП.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 марта 2025, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо Вас запевнити, що блокування рахунків завжди відбувається на основі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб гарантувати безпеку і захист коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути необґрунтованих дій.
Маємо бажання проаналізувати ситуацію та допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 марта 2025, 12:39
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Ira911 18 марта 2025, 13:22
17.03.2025 намагаючись зайти в свій мобільний банкінг, я виявляю, що мій рахунок заблоковано,і я втратила доступ,і можливість вільно користуватись своїми грошовими коштами, які знаходились на моєму картковому, та дипозитному рахунку.Далі я зателефонувала на гарячу лінію банку, де мені повідомили, що мій рахунок, було заблоковано через підозрілі надходження грошових коштів на мій рахунок (переказ коштів з МОГО рахунку в іншому банку).Я повідомила банк, що купувала Військові облігації,і можу надати виписку, по виплаті за них, на що отримала відповідь, що цього не достатньо для розблокування рахунків,і треба надати підтвержуючі документи, на те, звідки я взяла гроші, на їхню покупку.У мене виникає питання, а чи виконує цей банк постанови НБУ???
Цитую:«Національний банк України з 24 березня Постановою Правління від 23 березня 2022 року № 60 запровадив спрощений механізм ідентифікації та верифікації для покупців облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Для належного проведення спрощеної ідентифікації та верифікації покупців облігацій внутрішньої державної позики 8 червня 2022 року Національний банк з метою однозначного застосування банками доповнив відповідну постанову роз’ясненням щодо здійснення перевірки клієнтів.
Так, на час дії воєнного стану банки мають змогу застосовувати спрощені заходи належної перевірки клієнтів, які проводять фінансові операції з придбання у власність військових облігацій на первинному ринку ОВДП.
Спрощені заходи належать і до перевірки джерел походження коштів за такими операціями. Банки можуть не здійснювати перевірку джерел походження коштів клієнтів, які інвестуються в облігації."
Виникає наступне питання: це так держава заохочує інвестувати у нашу перемогу,і коли я зможу користуватись власними коштами???
Прошу розібратись в цій ситуації.Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2025, 13:30
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 марта 2025, 13:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 марта 2025, 19:59
Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
1 мая 2025, 12:10
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/04/30/149888350/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bookkeeper 16 марта 2025, 17:19
Сегодня я направил обращение в НБУ, с просьбой дать мотивацию вашему банку, закрыть мои заблокированные счета которые были арестованы 31 октября 2024 года.
Четыре с половиной месяца вы не можете закрыть несколько счетов в вашем банке.

20 января начальник отделения заявил, что работает над этим вопросом. Что делал начальник с 1 ноября до 20 января (2,5 месяца) остается загадкой.
Сегодня 16 марта и меня не уведомили о продвижении этого вопроса.

Я от всей души желаю Вам заблокировать всех ваших клиентов.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2025, 17:28
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з вирішенням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Ми зацікавлені в тому, щоб розв’язання тієї чи іншої ситуації відбувалось в максимально короткі терміни, адже розуміємо важливість цього для Вас. Термін вирішення питання залежить від його складності та варіантів врегулювання.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення по ситуації в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 марта 2025, 18:41
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Extend 12 марта 2025, 21:59
6 березня, зайшовши на рахунок в інтернет-банкінг побачила арешт всіх рахунків. При спробі щось дізнатись на гарячій лінії сказали чекати офіційного листа.
Лист прийшов 7 березня (хоча дата була 6 березня), що банк відмовляється від подальшої співпраці, посилаючись на абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів. При чому, я маю всі необхідні документи, які підтверджують законність і пояснення всіх операцій.
В понеділок, 10 березня, мною були подані всі документи у відділення, де відкривався рахунок. Пройшло 3 дні, а доля рахунку й досі не відома. Співробітникам банку просто начхати, що банк перешкоджає нормальній підприємницькій діяльності (вся робота зупинилась через відсутність можливості здійснювати платежі за ті кошти, які знаходились на рахунку в цьому банку).
Юрист готує матеріали для подачі справи в суд.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2025, 8:55
Добрий день!

Ми вдячні за очікування на відповідь. Розуміємо, що блокування рахунків стало для Вас несподіванкою і вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку здійснюється виключно на основі обґрунтованих обставин. Відповідно до законодавства, процес перевірки зарахувань передбачає надання підтверджуючих документів. Хочемо підкреслити, що Банк не має наміру утримувати кошти клієнтів, а навпаки, прагне вирішити питання у найкоротші терміни.
Після надання Вами підтверджуючих документів, їх розгляд здійснюється відповідним підрозділом, термін до 3-х робочих днів. Після надходить повідомлення у Viber щодо результатів запиту.
Хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону), зі свого боку обіцяємо індивідуальний підхід до вирішення.
Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 марта 2025, 9:13
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
31 січня мені на пошту прийшов лист про розрив співпраці через проведений Фінмоніторинг. Звернувшись на гарячу лінію і потім у відділення мене почали переконувати, що до того був запит про подачу документів щодо проведення операцій (хтось казав, що в додаток, хтось що на електронну пошту). Жодного повідомлення насправді не було. Подавши заяву щодо переведення коштів у інший банк я все ж потребувала перелік документів, які вони вимагали начебто до того. 3 рази я зверталась на гарячу лінію з цим запитом, писала на пошту і мене годували порожніми обіцянками, нічого не надсилаючи. Вже при остаточному закритті після переведення коштів у іншу установу (з Чорною міткою, яка мені створила додаткові проблеми) я отримала лист з переліком операцій, які банк вважав ризиковими. Якби я насправді вчасно отримала необхідне попередження, то не мала б подальших проблем. Вважаю винними працівників, які не повідомили вчасно та не надіслали мені запит перед розривом відносин
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2025, 8:50
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну інформацію, особливо щодо фінансових операцій. Інформування щодо блокування та надання документів відбувається у Viber, якщо цей канал зв’язку відсутній — направляється СМС. Також додатково формується лист на електронну пошту, яку Ви вказували при відкритті рахунку.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 марта 2025, 9:25
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Максим Самитов 8 марта 2025, 21:11
Знімав кошти у банкоматі (40 тис гривень), отримав повідомлення на екрані банкомату, що перевищено ліміт (не зрозуміло який) і готівка не видана.
При цьому з кошти з рахунку списані.
Звернувся в підтримку, вони зафіксували спірну транзакцію, розгляд до 14 днів. Кажуть після інкасації перевірять.
На мою думку, жахливий сервіс.
В подібних випадках в інших банках, кошти відразу повертались на рахунок.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 марта 2025, 9:00
Добрий день!

Перш за все, вдячні за терпіння в очікуванні відповіді.
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції. На жаль, техніка іноді виходить з ладу, що може призводити до неприємних наслідків. Ви зробили правильно, одразу звернувшись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду заявки становлять від 1 до 14 робочих днів.
Розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, тому розгляд зазвичай здійснюється в максимально короткі терміни. Ми завжди готові піти назустріч і допомогти з вирішенням будь-яких проблем, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали своєї справи.
Маємо на меті детально проаналізувати Ваше питання і допомогти у вирішенні. Для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 марта 2025, 9:23
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 марта 2025, 12:28
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
PavlofromUA 1 марта 2025, 23:48
Нажаль елементарна операція, яка доступна на Райфі лише через додаток MyRaif — отримання переказів MoneyGram працює некоректно. Якщо коротко, то два тижня намагаюсь отримати переказ, підтримка Райфа щодня дає нові відповіді та рекомендації, які жодним чином не вирішували проблему,і наскільки я зрозумів проблема закладена при проектуванні розробниками функції. А саме за версією райфа транслітерація прізвища не співпадає з тим, що у мене вказано в закордонному паспорті, тобто відправник переказу звісно указав прізвище, як у мене вказано в закордонному паспорті але при отриманні переказу MyRaif самостійно проводить транслітерацію прізвища та на підставі різниці не виплачує переказ. Був наданих закордонний паспорт, в базі СМД вказано вірно, але я так розумію MyRaif просто не звертається до цього поля при перевірці. Та на підставі цього банк рекомендує отримати переказ в іншому банку, незважаючи, що я був клієнтом банку більше 24 років.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 марта 2025, 8:58
Добрий день!
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Ми щиро перепрошуємо за доставлені незручності при використанні наших послуг.
Дійсно у разі не співпадіння ПІБ в системі та з тим, що вказував відправник переказ не може бути виплачено до моменту коригування даних.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати чітку та достовірну консультацію, особливо у фінансових питаннях. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
Просимо очікувати на дзвінок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 марта 2025, 16:33
Добрий день!
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані всі пояснення стосовно звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
mwvitas 27 февраля 2025, 17:00
Я збираю довідки з усіх банків, де у мене відкриті рахунки, для подачі декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. У двох інших банках це питання вдалося вирішити через систему інтернет-банкінг, тобто через сайт банку зайти у потрібний розділ і вибрати собі довідки, виписки з рахунку. З Райффайзен Банком проблема. У відділеннях банку кажуть, що з цим питанням тільки на гарячу лінію, а на гарячій лінії не розуміли мене, а потім сказали, що якась довідка у них коштує 100 грн. і то, гарантій не дають, що вона містить необхідну мені інформацію. І нав’язливо, майже вимагала, оператор встановити їхній додаток. Хоча краще б розвивали веб версію свого інтернет-банкінгу
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 февраля 2025, 17:11
Добрий день!
Ми цінуємо Ваш зворотній зв'язок і просимо вибачення за можливі незручності.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якого питання ми готові її вирішити у найкоротші терміни.
Хочемо повідомити, що ми працюємо у напрямку діджиталіації, а тому рекомендуємо скористатися чатом у нашому мобільному застосунку. Це дозволить Вам швидко отримати необхідну інформацію та підтримку. Ми за зручність та більшість наших клієнтів віддають перевагу мобільним застосункам, оскільки вони завжди під рукою і дозволяють швидко та легко здійснювати банківські операції будь-де і будь-коли.
Зазначаємо, що довідка для податкової є безкоштовною, перевірити інформацію, яка буде вказана у документі, можливо за зразком, який залюбки надішле оператор у «Чаті».
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2025, 17:20
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2025, 17:54
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ihor55 27 февраля 2025, 9:55
Якщо коротко, в суботу встановив додаток АТБ та думаю відкрию і картку АТБ, вибрав цей банк та відкрив, розповів сім'ї які в свою чергу мені кажуть нащо ти це зробив та так далі, подзвонив в банк та закрив рахунок, тобто рахунок був відкритий десь пів години, баланс 0, надходжень 0. Сьогодні отримав лист від банк про закриття рахунку такого змісту ШАНОВНИЙ КЛІЄНТЕ!

АТ «Райффайзен Банк» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
відмову від підтримання ділових відносин від 25.02.2025 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Отримати залишок коштів Ви можете після закриття рахунків готівкою в касі Банку, якщо
загальна сума по рахунках не перевищує 30 тис грн (еквівалент), з одночасним надання заяви про
закриття рахунку/повернення залишку коштів. Повернення залишку коштів, що перевищує 30 тис
грн (еквівалент) повертається виключно шляхом безготівкового перерахування на Ваш рахунок,
відкритий в іншому банку, відповідно до наданих Вами реквізитів. Залишок коштів без будь-яких
обмежень суми може бути переказаний на спеціальний рахунок Національного банку України для
збору коштів на підтримку Збройних Сил України та/або на рахунки Кабінету Міністрів України,
міністерств та інших державних органів України, якщо Ви вкажете це в заяві на перерахування коштів.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк»
Виконавець Піреш Д. С. печатка

Таке питання, при всій повазі, у вас з мізками все добре? Та друге питання, хто з нас двох фінансує тероризм, ви які працють на кацапії та надаючи ім кредити та різноманітні фінансові послуги, чи я який відкрив та відразу закрив рахунок?
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 февраля 2025, 10:01
Добрий день!

Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зауважимо, Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Щодня робимо все можливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2025, 15:01
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝