×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Все курсы банка | ||
второй раз на те же грабли
Дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з Райфом.
Постійно працюємо над вдосконаленням наших процесів і сервісів, щоб забезпечити найкращий досвід користування нашими послугами.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зафіксували Ваш запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Зникнення коштів з рахунку, повний ігор банку, відповідь не надали за 4 місяці
Будемо відвертими, нам надзвичайно шкода, що така ситуація мала місце та вплинула на враження про Райф в цілому. Наша мета — надання якісного сервісу та вирішувати питання на користь клієнта в максимально короткі терміни. Адже прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від вирішення тієї чи іншої ситуації. Запевняємо, що ми чітко дотримуємось законів України та поставнов НБУ й не здійснюємо несанкціонованих списань.
Терміни надання письмової відповіді згідно законодавства 30 калентадних днів.
Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Все для клієнта…
Перш за все вдячні за очікування відповіді! Нам дуже шкода, що ця ситуація спричинила незручності і вплинула на Ваше враження про Райф.
Хочемо зауважити, що часткове дострокове погашення кредиту не скасовує планового платежу.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити найкращий рівень обслуговування. Для аналізу ситуації просимо написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Некомпетентні
Нам щиро шкода, що така ситуація мала місце і вплинула на Ваші плани. Ми дбаємо про Ваші кошти і ретельно перевіряємо кожну операцію, щоб гарантувати їх захист. Намагаємося дотримуватися всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ, щоб забезпечити надійність наших послуг.
Хоча перекази між Вашими власними рахунками в нашому банку залишаються без обмежень, розуміємо, що ліміти на перекази за межі банку можуть викликати незручності. Ці обмеження встановлені згідно з Меморандумом, і ми активно працюємо над тим, щоб мінімізувати їх вплив на Ваші фінансові операції.
Є можливість збільшити ліміт для переказів на картку. Для цього потрібно оновити інформацію про дохід (якщо на рахунок Ви отримуєте заробітну плату). Перелік документів та детальну інформацію про ліміти на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/news/limit-dlya-kartkovih-perekaziv-fizosib-pochne-diyati-z-1-zhovtnya-2119
Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Райффайзен опять чудит
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона завдала Вам незручностей.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.
Райф дійсно встановив ліміти на перекази коштів за номером картки та реквізитами IBAN в рамках дії Меморандуму. Ключовими моментами Меморандуму є належна перевірка клієнтів на етапі встановлення ділових відносин та контроль клієнтських операцій відповідно до наданих ними даних до Банку.
Наш банк підписав меморандум, оскільки свідомо прагне наблизити стандарти аналізу клієнтських даних до європейських.
Якщо Ви надавали банку документи, що підтверджують рівень Вашого доходу — ліміт на перекази встановлюється на його рівні. Якщо ж Ваш дохід з моменту надання документів збільшився — потрібно надати повторно документи для підняття ліміту. Якщо Ви отримуєте заробітну плату на рахунок в Райфі — додаткові документи від Вас не вимагаються. Достатньо Вашого звернення на електронну адресу з описом ситуації.
Завжди готові надати підтримку нашим клієнтам і допомогти у вирішенні будь-якого питання. Звернення передано в роботу менеджера, який проаналазує ситуацію і зв'яжеться з Вами найближчим часом, щоб надати детальні пояснення.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблоковано рахунки і погашення кредиту
Ps. Щоб пояснити банку що ви не терорист, вам ще й доведеться купити у них виписку банку, бо в мобільний додаток вас не пустить система.
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів.
Завжди готові надати підтримку нашим клієнтам і допомогти у вирішенні будь-якого питання. Звернення передано в роботу менеджера, який проаналазує ситуацію і зв'яжеться з Вами найближчим часом, щоб надати детальні пояснення.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Янатьев Дмитрий, Республика Крым
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2024 года.
Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті системи «MyRaif» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону), для вирішення питання. Також Ви зможете звернутись до Інформаційного центру Банку за допомогою Viber. Потрібно у меню ввведення номеру в розділі «Дзвінки» у «Вайбері» ввести «*521».
Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Рея задолбала!
Нам щиро шкода, що склалася така ситуація і це вплинуло на ваше враження про Райф. Хочемо зазначити, що наш Банк активно впроваджує штучний інтелект для покращення обслуговування. Бот Рея допомагає швидко вирішувати поширені запити, що дозволяє отримувати відповіді без довгого очікування в черзі. Рея охоплює багато стандартних питань, що значно зменшує час очікування для клієнтів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення дані власника рахунку (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Не хочуть допомогти в скрутній ситуації
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона завдала Вам незручностей. Якщо картка вже замовлена на визначене відділення — на жаль, доставити її до іншого відділення або на Нову Пошту неможливо, лише замовити нову картку з доставкою до потрібного Вам відділення або поштомату.
Щодо отримання картки Вашим чоловіком — це можливо виключно на підставі нотаріальної довіреності, де чітко прописано можливість отримання картки Вашим чоловіком.
Якщо Ви бажаєте замовити нову картку до відділення у Борисполі або Новою Поштою — рекомендуємо звернутись у чаті застосунку «MyRaif», якщо маєте до нього доступ, або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500 (безкоштовно з мобільного) або *521 (безкоштовно з Вайберу).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Бардак в банке
Я неодноразово телефонував до відділу валютного контролю, але ніхто не може надати конкретної інформації. Також я писав звернення через додаток Raiffeisen Business, однак не отримав жодної відповіді.
Як можна працювати з таким банком, якщо підприємець змушений чекати на свої кошти без жодного пояснення чи конкретних термінів вирішення питання?
Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження про Райф.
Розуміємо, наскільки важливо для Вас виконувати фінансові операції швидко і без затримок. Тому ми докладаємо максимальних зусиль, щоб забезпечити оперативність і ефективність у всіх процесах.
Ваше звернення передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Як тільки АТ «Райффайзен Банк» бачить у вас на рахунках більш-менш великі кошти
3. Визнати порушенням Відповідачем Акціонерним товариством «Райффайзен Банк» прав Позивача безпідставне позбавлення його можливості розпоряджатися своїми коштами.
4. Стягнути з Акціонерного Товариства «Райффайзен Банк» (код юридичної особи: 14305909) на користь Позивача 1 026 709 (один мільйон двадцять шість тисяч сімсот дев’ять) грн. 44 коп. та 1 198 (одну тисячу сто дев’яносто вісім) доларів і 83 центи США;
Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
блокування рахунку
На картку я переказував власні кошти з іншого українського банку, де відкрито мій рахунок ФОП.
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо Вас запевнити, що блокування рахунків завжди відбувається на основі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб гарантувати безпеку і захист коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути необґрунтованих дій.
Маємо бажання проаналізувати ситуацію та допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокований рахунок
Цитую:«Національний банк України з 24 березня Постановою Правління від 23 березня 2022 року № 60 запровадив спрощений механізм ідентифікації та верифікації для покупців облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Для належного проведення спрощеної ідентифікації та верифікації покупців облігацій внутрішньої державної позики 8 червня 2022 року Національний банк з метою однозначного застосування банками доповнив відповідну постанову роз’ясненням щодо здійснення перевірки клієнтів.
Так, на час дії воєнного стану банки мають змогу застосовувати спрощені заходи належної перевірки клієнтів, які проводять фінансові операції з придбання у власність військових облігацій на первинному ринку ОВДП.
Спрощені заходи належать і до перевірки джерел походження коштів за такими операціями. Банки можуть не здійснювати перевірку джерел походження коштів клієнтів, які інвестуються в облігації."
Виникає наступне питання: це так держава заохочує інвестувати у нашу перемогу,і коли я зможу користуватись власними коштами???
Прошу розібратись в цій ситуації.Дякую.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Пожелания банку.
Четыре с половиной месяца вы не можете закрыть несколько счетов в вашем банке.
20 января начальник отделения заявил, что работает над этим вопросом. Что делал начальник с 1 ноября до 20 января (2,5 месяца) остается загадкой.
Сегодня 16 марта и меня не уведомили о продвижении этого вопроса.
Я от всей души желаю Вам заблокировать всех ваших клиентов.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з вирішенням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Ми зацікавлені в тому, щоб розв’язання тієї чи іншої ситуації відбувалось в максимально короткі терміни, адже розуміємо важливість цього для Вас. Термін вирішення питання залежить від його складності та варіантів врегулювання.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення по ситуації в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Відмова від підтримання ділових відносин
Лист прийшов 7 березня (хоча дата була 6 березня), що банк відмовляється від подальшої співпраці, посилаючись на абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів. При чому, я маю всі необхідні документи, які підтверджують законність і пояснення всіх операцій.
В понеділок, 10 березня, мною були подані всі документи у відділення, де відкривався рахунок. Пройшло 3 дні, а доля рахунку й досі не відома. Співробітникам банку просто начхати, що банк перешкоджає нормальній підприємницькій діяльності (вся робота зупинилась через відсутність можливості здійснювати платежі за ті кошти, які знаходились на рахунку в цьому банку).
Юрист готує матеріали для подачі справи в суд.
Ми вдячні за очікування на відповідь. Розуміємо, що блокування рахунків стало для Вас несподіванкою і вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку здійснюється виключно на основі обґрунтованих обставин. Відповідно до законодавства, процес перевірки зарахувань передбачає надання підтверджуючих документів. Хочемо підкреслити, що Банк не має наміру утримувати кошти клієнтів, а навпаки, прагне вирішити питання у найкоротші терміни.
Після надання Вами підтверджуючих документів, їх розгляд здійснюється відповідним підрозділом, термін до 3-х робочих днів. Після надходить повідомлення у Viber щодо результатів запиту.
Хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону), зі свого боку обіцяємо індивідуальний підхід до вирішення.
Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Невчасні повідомлення
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну інформацію, особливо щодо фінансових операцій. Інформування щодо блокування та надання документів відбувається у Viber, якщо цей канал зв’язку відсутній — направляється СМС. Також додатково формується лист на електронну пошту, яку Ви вказували при відкритті рахунку.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Списують гроші з рахунку, але не видають готівку
При цьому з кошти з рахунку списані.
Звернувся в підтримку, вони зафіксували спірну транзакцію, розгляд до 14 днів. Кажуть після інкасації перевірять.
На мою думку, жахливий сервіс.
В подібних випадках в інших банках, кошти відразу повертались на рахунок.
Перш за все, вдячні за терпіння в очікуванні відповіді.
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції. На жаль, техніка іноді виходить з ладу, що може призводити до неприємних наслідків. Ви зробили правильно, одразу звернувшись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду заявки становлять від 1 до 14 робочих днів.
Розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, тому розгляд зазвичай здійснюється в максимально короткі терміни. Ми завжди готові піти назустріч і допомогти з вирішенням будь-яких проблем, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали своєї справи.
Маємо на меті детально проаналізувати Ваше питання і допомогти у вирішенні. Для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані.
Щиро очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (17)
Неможливість отримання переказу MoneyGram
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Ми щиро перепрошуємо за доставлені незручності при використанні наших послуг.
Дійсно у разі не співпадіння ПІБ в системі та з тим, що вказував відправник переказ не може бути виплачено до моменту коригування даних.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати чітку та достовірну консультацію, особливо у фінансових питаннях. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані всі пояснення стосовно звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Проблема з оформленням і видачею довідки по рахункам
Ми цінуємо Ваш зворотній зв'язок і просимо вибачення за можливі незручності.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якого питання ми готові її вирішити у найкоротші терміни.
Хочемо повідомити, що ми працюємо у напрямку діджиталіації, а тому рекомендуємо скористатися чатом у нашому мобільному застосунку. Це дозволить Вам швидко отримати необхідну інформацію та підтримку. Ми за зручність та більшість наших клієнтів віддають перевагу мобільним застосункам, оскільки вони завжди під рукою і дозволяють швидко та легко здійснювати банківські операції будь-де і будь-коли.
Зазначаємо, що довідка для податкової є безкоштовною, перевірити інформацію, яка буде вказана у документі, можливо за зразком, який залюбки надішле оператор у «Чаті».
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Закриття рахунку.
АТ «Райффайзен Банк» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
відмову від підтримання ділових відносин від 25.02.2025 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Отримати залишок коштів Ви можете після закриття рахунків готівкою в касі Банку, якщо
загальна сума по рахунках не перевищує 30 тис грн (еквівалент), з одночасним надання заяви про
закриття рахунку/повернення залишку коштів. Повернення залишку коштів, що перевищує 30 тис
грн (еквівалент) повертається виключно шляхом безготівкового перерахування на Ваш рахунок,
відкритий в іншому банку, відповідно до наданих Вами реквізитів. Залишок коштів без будь-яких
обмежень суми може бути переказаний на спеціальний рахунок Національного банку України для
збору коштів на підтримку Збройних Сил України та/або на рахунки Кабінету Міністрів України,
міністерств та інших державних органів України, якщо Ви вкажете це в заяві на перерахування коштів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк»
Виконавець Піреш Д. С. печатка
Таке питання, при всій повазі, у вас з мізками все добре? Та друге питання, хто з нас двох фінансує тероризм, ви які працють на кацапії та надаючи ім кредити та різноманітні фінансові послуги, чи я який відкрив та відразу закрив рахунок?
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зауважимо, Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Щодня робимо все можливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)