Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Плювок в душу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
WWW12345 17 августа 2015, 14:25
Сьогодні біля 11 год дня зайшла в відділення вашого банку у смт Макарів Киівська обл. Звернулась до касира(молодого чоловіка) чи можна купити 100 доларів.Він відповів що можна, але з каси рядом- касир Алла у грубій формі відповіла (хоч я до неі і не зверталась) що доларів в продажу нема.Невже в одному відділені для касирів поступае різна інформація? Вийшла я з банку без доларів і наче в душу плюнули. Це було останне мое відвідування банку АВАЛЬ. З повагою Зоя Іванівна.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 августа 2015, 9:03
Шановна Зоє Іванівно!

Відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України № 354 від 03.06.2015 р. «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України», в один операційний день, кожен Клієнт може здійснити покупку валюти або банківського металу не більше ніж на 3000 грн., за умови наявності необхідної суми у касі відділення.
Відповідальним підрозділом Банку було проведено перевірку викладеної Вами інформації, та встановлено, що під час Вашого візиту до Макарівського відділення Київської регіональної дирекції Банку, касиром було помилково проінформовано про можливість придбання суми валюти в розмірі 100,00 дол. США в касі відділення. Об’єктивно оцінивши залишки іноземної валюти, наявної для продажу, старшим касиром відділення було повідомлено про неможливість проведення даної операції, а також, надано роз’яснення щодо умов її здійснення протягом робочого дня.
Дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Запевняємо, що Банком ведеться щоденна робота з метою удосконалення внутрішніх процесів та підтримки високого рівня якості задоволення потреб Клієнтів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться