×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Розрив ділових відносин
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани, прте зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті детальніше розглянути ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
Чекаємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Все нормально !
Надзвичайно приємно отримати такий зворотний зв'язок. Ми щоденно докладаємо зусиль, щоб наші клієнти отримували лише якісні послуги.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
До уваги!
Нам шкода, що Ваш досвід співпраці з Райфом не виправдав очікувань. Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо забезпечити якісний сервіс для кожного.
Райф — великий європейський банк, що дотримується всіх законодавчих вимог. Ми ретельно перевіряємо операції для захисту коштів наших клієнтів. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Зазвичай обробка запиту займає до 3 робочих днів, але в окремих випадках терміни можуть бути подовжені. Ми робимо все можливе для швидкого вирішення питань.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та повідомлено шляхи вирішення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Raiffeisen Abzocker
Was geht bei euch ab, raiffeisen Ukraine? Warum wollen Sie nicht mehr Griwna vorrätig haben? Bereiten Sie sich auf Rubel vor, oder wo liegt das Problem, dass in euren Kassen keine Griwna mehr vorhanden ist? Solchen Schikanen während des Krieges von raiffeisen.ua zu erleben, muss das wirklich sein?
Райффайзен Банк в Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Будемо відверті, нам прикро, що трапилась така ситуація та вона призвела до таких емоцій. Ні в якому разі не мали цього на меті. Зауважимо, що кожен співробітник Банку завжди зацікавлений в наданні якісного сервісу та ми працюємо над вдосконаленням навичок та знань, щоб ефективно вирішувати питання і надавати професійну підтримку.
Щодо каси, то Ви завжди можете написати нам у чат застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат») та замовити потрібну суму для зняття. Ми завжди готові допомогти.
Бажаємо більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для вирішення ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Служба підтримки — невігластво зведено в ступінь
Служба підтримки абсолютно НЕ компетентна. Звернення раз на місяць — знань нуль!
Оператори Катя і Мальвіна (Буратіно десь відпочивав неподалік) — вперті вівці — настільки баранячих голів — ще годі шукати — так доводити те, чого не знаєш — стояти на своєму три години, а потім піти читати все-таки той довбаний Регламент грьобаного Меморандуму, котрий самі підписали — це нєчто!
Чимось вперто-довбано-кацапським підходом віє від цих методів і підходів до роботи з Клієнтом.
Мало того — наплутали з версіями чи то застосунку чи ще з чимось — якого дідька при наявності документів ВЖЕ і переказах під 400000 грн., просити підтвердження ЩЕ і знижувати ліміти до 50000 грн., бо бач у них там щось «злетіло/полетіло» — мабуть голови загубили…
Ніхто нічого подавати по причині «бо ми художники/ми так бачимо» НЕ буде.
Це вам, шановні що, лавочка — а ось ми надумали, то давайте по новій.
Зась.
Виправляйте свої косяки самі!
Понабирав Райффайзен на вокзалі «еліту» для відділень, служби підтримки та створення софту — самі з ними і махайтеся — а Клієнтів використовувати у якості Коучів чи хлопчиків для биття у рфії пошукайте.
І, головне, був же колись пристойний банк…
Отак, кадри — вирішують за вас…
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Райф.
В рамках дії Меморандуму Райф визначає ступінь ризикованості клієнта в залежності від наявної інформації про доходи та діяльність. Виходячи з цього, усім клієнтам Банку встановлюються ліміти на переказ коштів: С2С та IBAN перекази сумарно.
Збільшення суми ліміту для здійснення переказу можливе за запитом до Райфу на e-mail dohid.doc@raiffeisen.ua
Якщо Ви вже надсилали лист з документами, їх прийняли і здійснили налаштування, але після цього ліміти «злетіли» — Ви можете повторно написати на електронну адресу для аналізу, наші колеги все перевірять та здійснять необхідні налаштування.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань
І як вишенька на торті — чат підтримки. Це окрема біль! Постійне повторне введення пароля (навіть за попереднього правильного введення, поки не вигрузишь новий! застосунок), автоматичне примусове гортання листування донизу при спробі перегляду історії, повна неможливість редагування тексту в полі вводу (виключно видаляй текст до необхідного місця виправлення і друкуй заново)…Цей застосунок створено не для зручності, а для стрес-тесту нервової системи на витривалість, із розрахунком на те, що клієнт просто здасться і більше не звертатиметься.
Дуже шкода дізнатися про Ваш негативний досвід з Райфом та сервісом підтримки.
Ми прислухаємося до побажань наших клієнтів і щодня невпинно працюємо над покращенням якості та швидкості надання консультацій. Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну і точну інформацію, особливо коли йдеться про фінансові питання.
Стосовно роботи застосунку, то запевняємо, що наші спеціалісти активно працюють над вдосконаленням та розширенням функціоналу, щоб зробити Ваш досвід користування більш зручним і ефективним.
Щиро прагнемо змінити Вашу думку на краще, тому готові проаналізувати ситуацію надати пояснення. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші контактні дані (номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Поновлення ділових відносин
Допоможіть, будь ласка, вирішити мою ситуацію.
28 квітня 2025 р. було надано документи та пояснення щодо поновлення ділових відносин (через Райффайзен Бізнес Онлайн).
Також 13.05.2025 р. додатково надані документи на запит фінансового моніторингу від 09.05.2025 р. Кожного разу працівники відділу фінансового моніторингу задають додаткові питання, хоча деякі документи та пояснення надано вже кілька разів повторно. Варто зауважити, що на всі питання відповідь мною надавалась оперативно. На мої численні листи та запити відповіді до цього часу немає, ніхто з працівників банку не може назвати термін розгляду моїх документів та пояснень. Прохання надати відповідь щодо розгляду моїх документів, оскільки термін очікування триває вже понад 30 днів.
Заздалегідь вдячна за відповідь.
Дуже шкода, що Ваша співпраця з Райфом залишила саме таке враження. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.
Райф — великий системний європейський банк, який дотримується всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, щоб забезпечити максимальний захист коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння важливості цих перевірок, оскільки вони допомагають нам підтримувати безпеку фінансів.
Зазвичай, обробка документів займає до 5 робочих днів, але в деяких випадках, залежно від складності ситуації та обсягу наданих документів, цей термін може бути подовжено. Ми робимо все можливе, щоб процес відбувався якомога швидше.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Розірвання ділового договору
Запевняємо Вас, що блокування рахунків відбувається лише на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб гарантувати безпеку і захист коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути необґрунтованих дій.
Хочемо детальніше розглянути ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
Чекаємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Закрытие счёта
Розуміємо Ваше бажання якомога швидше вирішити питання. Зауважимо, що дистанційне закриття рахунку займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Щоб ми могли детальніше проаналізувати ситуацію та надати Вам необхідну допомогу, просимо надати ідентифікаційний код у особисті повідомлення.
Прагнемо зробити все можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Дякуємо за розуміння!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Банк який не дбає про своїх клієнтів
За нормами Конституції України держава гарантує та захищає законом право громадянина на своєчасне одержання заробітної плати.
Накладення арешту на рахунок боржника, який призначений також і для виплати заробітної плати, унеможливлює своєчасне здійснення таких виплат, що невідворотно призводить до порушення конституційних прав особи. Тобто зі сторони банку не було жодних дій, щоб захистити право на отримання заробітної плати, яке захищене Конституцією України свого клієнта
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Розуміємо, наскільки важливо мати безперешкодний доступ до коштів, особливо в цей непростий час для кожного українця.
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України, Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби. Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту. Деталі арешту і контакти виконавця є на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний реєстр боржників» https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Якщо ж отримуєте зарплату/пенсію/інші безготівкові операції — можна використовувати кошти в межах 16 000 грн на місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови наявності постанови про визначення рахунку.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Жахливий банк
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про Райф.
Виплата переказів системи «Raiffeisen Express» можлива як в касі відділення, так і дистанційно на рахунок. Ви можете обрати спосіб виплати самостійно, проте співробітники можуть запропонувати дистанційний спосіб, адже він є зручним для багатьох клієнтів.
Ми б хотіли детальніше проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з її вирішенням. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
хороший отзыв об удаленном обслуживании
Щиро вдячні Вам за відгук про досвід обслуговування в Райфі! Ми працюємо над тим, щоб кожен з наших клієнтів залишався задоволений користуванням нашими послугами.
Шкода чути, що Ви вирішили закрити рахунок — проте, сподіваємось, Ви ще повернетесь до Райфу. Будемо раді бачити Вас знову серед наших клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Безпідставно блокують картки без попередження.
Такі дії, на мою думку, є безпідставними та порушують умови договору банківського обслуговування, а також положення Цивільного кодексу України та Закону України «Про банки і банківську діяльність», зокрема щодо права клієнта на вільне розпорядження власними коштами.
Прошу надати офіційне пояснення причин блокування мого рахунку, вказати правову підставу для таких дій, а також негайно розблокувати рахунок, якщо відсутні законні підстави для обмеження доступу до коштів.
У разі ігнорування цієї скарги залишаю за собою право звернення до Національного банку України, суду та правоохоронних органів з метою захисту своїх прав.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Витяг з Правил Банку, який опублікований на сайті Райфу (https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-03042025.pdf):
► пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 Правил вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, не надання необхідних документів, щодо розкриття змісту його діяльності та фінансового стану, джерел походження коштів, суті, змісту та підстав здійснення відповідних операцій, з’ясування Зв’язків з державами-агресорами, підтвердження Податкового статусу Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу до Системи «Райффайзен Онлайн»/Мобільного додатку «MyRaif», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн»/Мобільному додатку «MyRaif», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування ПК, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Raiffeisen вимагає дані про моїх родичів і працює на країну-агресора
Результат шокує: банк не лише не залишив росію, а й продовжує успішно працювати там, обслуговуючи клієнтів держави, яка веде війну проти України. І тепер цей банк ще й вимагає від мене надати персональні дані та документи моїх близьких — для чого? Щоб цією інформацією могли скористатися працівники з російської сторони?
Raiffeisen — це один міжнародний банк з єдиним технічним і юридичним доступом. Ніхто не доведе, що співробітники російського офісу не мають доступу до моїх чи ваших даних. В умовах війни це створює реальну загрозу для українців і їхніх сімей.
Я вимагаю негайно розірвати зі мною договір, повернути мені мої кошти в повному обсязі та закрити рахунок.
Я не хочу зберігати свої гроші у банку, який працює на агресора.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора, забезпечуємо критичну інфраструктуру.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі можливі варіанти вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Повернення коштів
Запевняємо Вас, що блокування рахунків завжди відбувається з вагомих причин. Ми чітко дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зазвичай закриття займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Звернення передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Закриття рахунку
Тобто ніхто нічого повертати не збирається
Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою, @RaifHelp
Комментарии (1)
Обслуговування по рєестрації
Звертаємо Вашу увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів є вимогою законодавства.
При поповненні рахунку в касі відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. Якщо сума поповнення становить від 400 000 грн до 1 000 000 грн, потрібно заповнити Опитувальник і надати документи, що підтверджують джерела походження коштів. Про необхідність надання документів також вказано в правилах обслуговування, які Ви можете переглянути за посиланням https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-03042025.pdf
Стаття 4, пункт 4.2.1
Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням цього питання. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Заблокировали счет по финансовому мониторингу, причину не озвучивают
Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів.
Наразі Ваш запит знаходиться в роботі менеджера, який контролює весь процес та як тільки матиме відповідь — відразу ж Вас проінформує.
Дякуємо за терпіння та розуміння!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Отсутствует он-лайн банкинг для обычных граждан
Закриття web-версії було непростим рішенням, але ми зосереджуємося на розвитку мобільних платформ, щоб надати Вам найкращий сервіс.
Для фізичних осіб у Райфі наявний застосунок «MyRaif», який можна завантажити з:
AppStore: https://apps.apple.com/us/app/myraif/id1582978231?mt=8
PlayMarket: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.raiffeisen.myraif.
Також функціонує «OLD Raiffeisen». Тимчасова підтримка двох застосунків забезпечує плавний перехід на нову платформу «MyRaif», де ми тестуємо нові функції та збираємо відгуки для покращення.
Якщо виникнуть труднощі з реєстрацією, звертайтеся до Інформаційного центру за номером 0800 500 500 (для України) або через Viber, ввівши «*521» у розділі «Дзвінки».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
средневековый банк
У нашому Банку наявний застосунок «MyRaif», завантажити його можливо за посиланням:
AppStore: https://apps.apple.com/us/app/myraif/id1582978231?mt=8
PlayMarket: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.raiffeisen.myraif.
Також продовжує функціонувати «OLD Raiffeisen».
Підтримка обох застосунків є тимчасовим заходом, щоб забезпечити плавний перехід користувачів на нову платформу. Незабаром ми повністю перейдемо на «MyRaif». Це дає нам можливість тестувати нові функції та отримувати відгуки, щоб зробити новий застосунок максимально якісним і зручним.
Якщо у Вас виникнуть труднощі під час реєстрації, Ви можете звернутися до Інформаційного центру за номером 0800 500 500 для дзвінків по Україні або скористатися Viber. Для цього у меню введення номеру в розділі «Дзвінки» у Viber введіть «*521».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)