×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Все курсы банка |
У звязку в вимиканням світла банкомати не видають гроші, а банки розглядають завяки на повернення більше 60 днів!!!
Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.
Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані без їх фактичного отримання. В умовах відключення світла ми стараємось надавати свої послуги безперебійно, але бувають такі прикрі ситуації.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, якщо карта належить Райфу, ми будемо тримати Вас в курсі.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк посчитал продажу личных вещей на OLX бизнесом и закрыл счет
В платежах указаны оптравитель оплаты — Novapay.
Но банк начал утверждать, я что я занимаюсь терроризмом и распространение ядерных боеголовок. По этой причине я должен был предоставить документы на происхождение средств.
Я документы предоставил.
За весь год было всего около 10 зачисислений. Меньше 1 месяц.
Банк заявил, что я бизнес и закрыл засчет.
У кого есть претензи к банку, оставляем жалобу
1. https://apps.apple.com/ua/app/raiffeisen-online-ua/id1383858144?l=ru
2. https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android&hl=ru
3. https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
4. Пишем письма в материнскую компанию info@raiffeisen.at.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Не працює зв’язок з банком і неможливо замовити валюту на тиждень наперед
Дзвоню по телефону, мені IVR каже, що передзвонить але не передзвонює.
Пишу у додатку звіт про багу, мені приходить стандартний лист, що звіт не стосується додатку, і щоби я писав у чат або дзвонив по телефону.
Коло замкнулося. Як у банку Райфайзен можна отримати валюту? Що то за квест такий? Як можна було настількі складну і неклієнтоорієнтовану систему нагородити, адже у конкурентів є безліч значно простіших рішень?
Нам шкода, що не змогли виправдати Ваших очікувань щодо сервісу. Ми прагнемо працювати таким чином, щоб наші Клієнти завжди залишались задоволеними та отримувати виключно позитивні емоції.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Заблокували рахунок
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими складними моментами. Бережіть себе та рідних, адже життя – найцінніше!
Стосовно звернення, то хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Сервис на грани фола.
Зізнаємось, нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Виготовлення іменної картки здійснюється протягом 10 робочих днів. Замовлення додаткової картки до Вашого рахунку виконується відповідоно до тарифів Вашого рахунку. Ознайомитися з ними можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062024.pdf. Натомість Ви можете отримати у відділенні миттєву картку або віртуальну, поки триває виготовлення іменної.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
«Два кешбека»
Було 1% за використання і 1% за погашення, зараз 1% за використання, і 0.01% за погашення. Виходячи з цього назва картки звучить як знущання. А найголовніше, це те, що про ці зміни ніхто ніде не повідомляє-дізнався це тільки коли звернувся на гарячу лінію. Комунікація з своїми клієнтами рівна 0.У банка є великі можливості, але через таку політику, Ви втрачаєте багато клієнтів, кажу це з свого досвіду, і досвіду усіх моїх знайомих.
Розуміємо, що Ви звикли накопичувати бонуси саме за поповнення рахунку. Та, Банк приймає виклики сьогодення й рухається далі, тому було переглянуто умови користування кредитною карткою «Два кешбека». Відповідно з 1 червня кешбек нараховується за наступною логікою:
за погашення – 0,1%;
за покупки – 1%, якщо покупки здійснені за рахунок кредитних коштів.
Завчасно клієнтів було проінформовано про цю зміну.
Наразі Ваше звернення передано в роботу менеджера, просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Банк-проблема
А якщо серйозно, то мені сьогодні на мою дебетову картку повинні надійти гроші, а використати я їх не можу, тому що там п' ятий день мінус, який буде покрито моїми грошима, який зробив мені банк:«бо у них така система"
І як ви думаєте, мене цікавлять ваші відписки???
Банк категорично не рекомендую як кредитора. Всі ваші кредитні картки для ФО дно, через вашу систему (складається враження що там сидить якась бабуся, і на рахівниці три дні вираховує скільки кому треба заплатити кредиту)
На рахунок нового додатку, то якби я був замовником цього додатку, я б вже давно звільнив всю команду розробників, і знайшов тих, які дійсно працюють. Рік розробляти додаток в якому можна переказати гроші і поповнити рахунок, ну це мабуть треш!!!
Вдячні за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Розуміємо, що наш застосунок MyRaif є недосконалим, нові функції та фішечки з кожним оновленням додаються. Сподіваємось змінити Вашу думку на краще.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Маніпуляції з грошима без мого відома
Ця проблема в цьому банку, є роками, її ніхто не вирішує. У мене виникає думка що це просто вигідно банку.
Раз я вже тут, окремо хочу відзначити крутий і розпіарений додаток цього банку MyRaif. Ще в кінці минулого року з банку телефонували:«встановлюйте новий крутий додаток". Уже скоро рік буде, а в додатку крім переказу грошей з картки на картку нічого немає. Короче буду завершувати, якщо такими темпами будете розвиватись, можливо в 2050 році зробите додаток нормально, і усуните проблеми з незрозумілими, а головне самостійними маніпуляція з моїми грошима. Для збереження грошей цей банк може і підходить, а от кредитні послуги краще отримувати в інших банках-де все відкрито і прозоро, і виписку можна подивитись одразу, а не через 3,4,5 днів
Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ваш досвід обслуговування у Райфі призвів до таких емоцій. Відгуки клієнтів допомагають покращувати роботу наших сервісів та роботу Банку в цілому.
За умовами кредитного договору існує обов'язковий, щомісячний плановий платіж, а саме 5 % від суми використаного кредитного ліміту станом на день білінгу (25-е число місяця). Списання відбувається кожного 1-го числа місяця, автоматично з дебетного рахунку (інформування відправляється завчасно). Погашення буде здійснено не одразу. Існує деякий період протягом якого сума «переходить» на кредитний рахунок, як правило цей процес проходить протягом декількох годин.
Зазначаємо, що плановий платіж не відміняє пільговий період, а навпаки погашення в подальшому здійснюєте вже з урахуванням автоматично списаної суми. Перегляд дати та суми планового платежу по кредитній картці можливий в «Райффайзен Онлайн». Меню Рахунки⇒Деталі⇒Пільговий період та обов’язковий платіж.
Також, звертаємо увагу, що наш новий застосунок MyRaif на етапі активного наповнення новими функціями, з кожним оновленням з'являються круті функції та нам дуже приємно, що Ви є одним із користувачів.
При цьому, MyRaif містить наступні функції: відкриття нового рахуночку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку — без комісій, виплата переказу MoneyGram, підписання переказів цифровим підписом, активація картки АТБ/Fishka/Instant, поповнення мобільного телефону (без комісій), оформлення автоцивілки, далі ще буде.
Не хотіли б залишатися осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Картка АТБ від райфу
Нам щиро приємно, що Ви обрали наш Банк, в якості обслуговуючого. Дуже прикро, що у Вас склалась така думка.
Наразі є послуга, як отримання карти в мережі магазинів АТБ, представник від Банку передає Вам пластик та коротеньку інструкцію для її активації.
Карту АТБ від Райфу можливо активувати дуже швиденько — дистанційно, після того як Ви її придбали у магазині: достатньо мати застосунок «Дія» з ID-карткою або закордонним біометричним паспортом, завантажити додаток — «MyRaif» та пройти реєстрацію, обрати Активувати картку та ввести її номер. Якщо біометричний документ відсутній активація можлива у відділенні Райфу, при наданні оригіналів документів.
Також, активація можлива на сайті Банку за посиланням:
https://raiffeisen.ua/uk/aem/pryvatnym-osobam/vidkryty-rakhunok/payment-cards.html
Якщо виникнуть складнощі чи додаткові питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Питання до банку, стосовно ваших працівників
Цікавить рівень доступу ваших працівників до фінансової інформації ваших клієнтів.
Мене сьогодні дуже здивувало, що оператор чи представник відділеня, дзвонив мені про інформування можливості відкрити кредитну картку і вільно оперував сумами на моєму рахунку, де я працюю, що це вбіса таке?
Якось був у відділенні то взагалі, розмірковували скільки я заробляю і компанія в якій я працюю, мені було дуже огидно, наче поркаються в моїй білизні.
Але карту мені зробити, яка вже прострочена не один рік, то велика проблема і забрати я можу її тільки у відділенні.
Знаєте, мабуть будемо прощатися. Бо вільний доступ до мого рахунку, це не нормально. Де гарантія що інформацію не передадуть якимсь шахраям?
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокування не зняли. Серед підстав — фінансування ЗСУ
Посилався на Закон про запобігання тероризму.
Вимагає розкрити дохід з якого провидлась купівля цінних паперів Міністерства Оборони, кошти з яких йдуть на армію.
Раніше банк визнвався офіційним спонсором Росії у війні проти України.
Коштів в банку не було. Питання принципове.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці.
Ми з великою повагою відносимся до наших волонтерів та людей, які долучаються до зборів на підтримку нашої армії, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Не перестаємо дякувати нашим воїнам ЗСУ, які захищають країну.
Зазначаємо, Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Зауважимо, Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
За Вашими зверненнями вже проводилась комунікація зі спеціалістом де були надані всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Блокування рахунку.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Різниця в обслуговуванні у відділенні і по гарячій лінії
Вдячні Вам за зворотній зв'язок.
Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування не тільки у відділенні, а й дистанційними каналами зв'язку. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону з якого до нас звертались.
Очікуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не предполагал, что будет так плохо.
Прошло 3 месяца. Не перевели счёт. Обратиться не к кому. На всю Украину, на все отделения есть только один телефон (5900) и канал — чат. От имени банка выступает некто ЛЕОНИД. Просто «Леонид», без фамилии, без должности. Леонид даёт много советов, что мы должны сделать. На вопрос, почему не передали наше заявление не отвечает. Городского нормального телефона нет. За границей живут 4 млн. человек и те из них, кто есть клиентом Аваля, не могут по этому телефону позвонить. Он для звонков внутри Украины. Нормальные банки дают номера телефонов городские, дают телефоны отделений связи. Аваль зашифровался капитально. Два раза обращались в Пенсионный фонд. Украины и Ужгорода. Они не получали наше заявление о смене обслуживающего банка. Леонид, мне кажется, не из Ужгорода, так как ответы не по сути. Понимаю, что не бывает идеальных банков, но не думал, что в Авале так всё запущено.
Дякуємо за звернення,
Вот одно из писем Леонида, с которым мы ведём переписку три месяца:
Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Згідно проведеної роботи встановлено, що нашим Банком було направлено документи до Пенсійного Фонду в місті Ужгород, відповідно з питанням чому Київський ПФУ не отримав документи, Вам потрім самостійно звернутись до П Ф Ужгорода.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!
Вроде, как передали.
А вот другое письмо Леонида:
Добрий день, Ірино.Щодо Вашого питання, переждали інформацію до відділення, та очікуємо відповідь. Як отримаємо відразу Вам відпишемось.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!
Решает, значит и делает Ужгородское отделение. Но нет, всё иначе. Следующее письмо некоего Леонида (без фамилии, места работы и должности):
Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Отримали відповідь стосовно Вашого питання. Банк подає лише заяву до Пенсійного Фонду про отримання пенсії, при цьому Банк не змінює клієнту Пенсійний Фонд. Якщо Ви спочатку обслуговувались в Київському ПФУ, та бажаєте отримувати пенсію в Ужгородському ПФУ, Вам необхідно: 1. З паспортом громадянина України прийти до відділення Банку, пройти актуалізацію даних, та отримати реквізити рахунку. 2. З реквізитами рахунку, самостійно звернутись до Пенсійного Фонду.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!
Вот така турбота!!!
переписку с Пенсионным фондом не прилагаю, так как Леонид сам сказал (через 3 месяца переписки), что мы должны опять приехать ещё раз для переоформления. Обещали, что всё сделают.
Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо зазначити, що для отримання пенсії через Райф, Вам необхідно надати реквізити власного рахунку до Пенсійного Фонду самостійно, адже Банк не може змінити Пенсійний Фонд Клієнта.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Наш менеджер провів успішно комунікацію з власником рахунку та надав всі необхідні пояснення. У разі додаткових питань — будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Привласнення власних коштів
В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для врегулювання питання. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Ганьба! Банку якому я дійсно довіряла! Блокують рахунки
Коли я отримала листа зі звинуваченнями, я надіслала листа, що все можу підтвердити та надіслати документи про надходження коштів. На що мені нічого не відповіли тільки написали «Рішення банку незмінно «, і кошти можемо перерахувати на інший рахунок! На жаль в мене ніколи не було іншого рахунку, тому що вважала цій банк найкращим. Нажаль дуже помилялась.
Гадаю що регістрація мого міста проживання вам не сподобалось, Запорізька область.
Дуже велике розчарування!
Перш за все, вдячні за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження.
Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Як рай-фай банк вкрав залишки коштів клієнта з рахунку
На протязі п’яти робочих банківських днів рай-фай банк тяжко працював над заявою клієнта про закриття рахунків, в результаті чого вніс 15(!) помилок в реквізити іншого банку у електронній заяві, надані клієнтом, зокрема, додав зайву цифру в iban-номер рахунку клієнта в іншому банку та п’ять (!) помилок у SWIFT-код банка-отримувача.
Після чого рай-фай банк надіслав клієнту в електронній формі його ж заяву про переказ з зазначеними викривленими реквізитами іншого банку з вимогою завірити її електронним підписом.
Клієнт вже вдруге відкоригував після рай-фай банки реквізити іншого банку у заяві про переказ, завірив заяву власним електронним підписом та надіслав до рай-фай банку через офіційну адресу електронної пошти.
Протягом трьох робочих днів рай-фай банк відмовлявся приймати підписану КЕП заяву клієнта про переказ залишку коштів до іншого банку, посилаючись на різні дурниці, але прийняв «успішно» один і той самий файл з КЕП-підписаною заявою через три дні, з третього надсилання офіційною електронною поштою.
07 червня 2024, тобто через 18(!) днів після подання клієнтом до рай-фай банку заяви про закриття рахунків та переказ залишку коштів до іншого банку, рай-фай банк офіційно повідомив про закриття рахунків клієнта в рай-фай.
Ще протягом десяти (!) робочих банківських днів рай-фай банк не переказав залишки коштів клієнта до іншого банку згідно з заявою клієнта.
На підставі викладеного, після 32 днів з моменту подання заяви клієнта про переказ коштів, клієнт робить висновок про те, що рай-фай банк успішно вкрав залишки коштів клієнта.
Не запитуйте, чи можу я рекомендувати відкривати рахунки в рай-фай банку.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити комфортні умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Ми маємо бажання здійснити перевірку цієї ситуації, а тому для детального аналізу просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Блокировка счетов. Часть 2
Но речь не об этом, хочу все же, что бы украинцы знали, где они держат свои деньги.
После того как банк заблокировал мои счета и сбережения в банке без всяких объяснений причин и потребовал предоставить ему огромное количество персональной информации, не только о моей персоне, моих близких, а также о чем угодно (контрагенти (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ, інше, видимо имелось виду ЄДРПОУ всех торговых сетей, аптек и других местах, где я рассчитывался их дебетной картой АТБ), дальнейшее обслуживание в банке стало бессмысленным.
Было подано заявление о закрытии всех счетов и переводе остатков средств в другой банк. Заявления подавались как в чате, так и электронным письмом в банк. И тут началось самое интересное. Сначала начались разночтения в самой процедуре закрытия счетов в ответах на письма и в банковском чате.
Ну это за 3 дня все же было пройдено. Банку были предоставлены счета в другом банке для перевода остатка средств. После этого банк направил письмо о том, что ему не подходит этот банк (не буду называть его) и потребовал предоставить реквизиты другого банка. Когда я этого не сделал и получил в принимающем банке подтверждение о возможности перевода, в великий системный банк были направлены заявления с электронной подписью. И тут вдруг начались звонки от неизвестных особ из данного «великого системного європейського Банка». Представляться данные лица не хотели, называлось только имя и также отказывались называть отдел или подразделение банка, которое они представляли. Вначале звучали угрозы по поводу отрицательного отзыва на сайте Минфина (оказывается они внимательно отслеживают данную тему), а после того, как я более настойчиво потребовал представится, данную тему оставили и потребовали предоставить реквизиты другого банка для перевода остатка моих средств.
Когда я попросил предоставить официальное письмо о невозможности перевода остатка моих средств в указанный мною банк, данный субъект отказался, мало того пригрозил, что перевод средств будет осуществляться с примечанием, что он проводится в соответствии со ст. 15 ЗУ о противодействии отмывания денег и финансировании террористических организаций и что-то еще. На мою просьбу все же направить данную информации письмом последовал очередной отказ, максимум на что его уговорил это на СМС с данным предупреждением.
Вечером того же дня, после подтверждения в электронном листе от банка о принятии в работу моих заявлений о закрытии счетов и переводе средств пришло еще одно безымянное СМС с требованием предоставить реквизиты другого банка (ну не хотят они переводить они туда деньги, видимо Писарук А. имеет личную обиду на этот банк). Ну в общем, все те кто имеет еще какие то отношения с этим великим системным бандитским банком (из 90-х) примите эту информацию к сведению и знайте, с кем Вы сотрудничаете. В настоящее время обобщаю информацию для подачи развернутой жалобы в НБУ и возможно в полицию (по ситуацию).
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Райф.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук Райф чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі бачимо, що вже раніше з Вами контактував менеджер з питань клієнтського сервісу. Повторно зафіксуємо звернення, прохання, очікувати на комунікацію.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Найгірше обслуговування! Найгірша служба підтримки! Найгірший додаток! Найгірший банк!
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які готові допомогти.
Ми завжди готові піти на зустріч та посприяти вирішенню. Тому для детального аналізу ситуацій просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону, а також — надати більш детальну інформацію стосовно того, що саме сталось.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Жахливий фінансовий моніторинг
Проте, незважаючи на підтвердження в повному обсязі законності проведених операцій, банком було відмовлено у відновленні ділових стосунків. Слід відмітити, що останній лист про остаточну відмову надійшов на пошту без зазначення відповідальної особи, яка прийняла незаконне рішення. Прошу в обовязковому порядку звязатися зі мною та надати детальні пояснення щодо підстав блокування рахунків та відмови у ділових відносинах.
Будь-яких претензій до працівників відділення, в якому я обслуговувалась я не маю.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)