Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ярослав Кравчук 6 июня 2025, 13:40
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 28-А
Доброго дня, звертаюсь з проханням якнайшвидше врегулювати ситуацію. Мій знайомий надіслав мені кошти на мою картку, після чого її одразу заблокувало. Доступу в особистий кабінет я не маю. Зателефонував в службу підтримки, щоб вирішити це питання, після чого мені сказали звонити з фінансового номеру, хоч я і так зробив. Нічого конкретного не сказали. Мені потрібні кошти, щоб розрахуватись за житло, на яких підставах взагалі заблокувало мою картку? Прошу підтримку розірвати ділові відносини в такому разі та перерахувати залишки коштів на реквізити мого іншого банку. Дякую!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 июня 2025, 13:48
Добрий день!

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани, прте зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті детальніше розглянути ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
Чекаємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
sanyakd 6 июня 2025, 8:14
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Главная, 143
Немецкая точность аккуратность и без лишней суеты: все нравится только после других банков тяжело по началу привыкнуть-в чате отвечают все быстро и без лишних фамильярностей (мы вас любим хорошего дня ночи и т. д. -что клиент иногда забывает зачем обратился) здесь этого нету вопросы решают точно в заявленный срок — платежи все комуналка идут хорошо.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 июня 2025, 8:54
Добрий день!

Надзвичайно приємно отримати такий зворотний зв'язок. Ми щоденно докладаємо зусиль, щоб наші клієнти отримували лише якісні послуги.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ілля Кононов 5 июня 2025, 16:23
Доброго дня! Звертаюсь до служби підтримки з таким проханням, вирішити якомога швидше ситуацію яка склалась між мною та райфайзен банк. Мою картку було заблоковано без жодного повідомлення про це. На картці мої кошти, до яких я не маю доступу. Зателефонував в підтримку і запитав як отримати кошти? Мені сказали, що розірвати договір і перерахувати залишки на свій інший банк. Вже чекаю більше дня, ніякої інформації про розрив не отримав. Розірвіть зі мною ділові стосунки якнайшвидше та поверніть кошти!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июня 2025, 16:32
Вітаємо.

Нам шкода, що Ваш досвід співпраці з Райфом не виправдав очікувань. Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо забезпечити якісний сервіс для кожного.

Райф — великий європейський банк, що дотримується всіх законодавчих вимог. Ми ретельно перевіряємо операції для захисту коштів наших клієнтів. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Зазвичай обробка запиту займає до 3 робочих днів, але в окремих випадках терміни можуть бути подовжені. Ми робимо все можливе для швидкого вирішення питань.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 июня 2025, 12:27
Вітаємо!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та повідомлено шляхи вирішення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
raiff0abzocker 3 июня 2025, 13:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Ярославская, 58
Райффбанк Украина полностью копируют поведение и отношение к клиентам своего брата/сестру Райффбанк рф, с которым их связывает их общий владелец Райффбанк Австрия. Клиенту не хотят ничем помогать. Отказываются отвечать на вопросы. Дерзкое поведение сотрудников в чате. По телефону тоже не хотят отвечать, посылают в чат, а в чате дерзко посылают. С прошлой недели перестали работать с гривной, ни в одном филиале в столице (Киев) в кассах нет гривны! Говорят, идите в банкомат. А для чего мне банкомат, если я хочу в кассе снять свои деньги? Не понятно, почему банк не работает больше с гривной и почему отказывается ее «закупить»?! Или же банк готовится к банкроту, выходу с рынка Украины? Почему в банкоматах есть гривна, а в кассе перестали работать с гривной? Вы готовитесь работать с рублями, как ваш брат/сестра Райффбанк рф?
Was geht bei euch ab, raiffeisen Ukraine? Warum wollen Sie nicht mehr Griwna vorrätig haben? Bereiten Sie sich auf Rubel vor, oder wo liegt das Problem, dass in euren Kassen keine Griwna mehr vorhanden ist? Solchen Schikanen während des Krieges von raiffeisen.ua zu erleben, muss das wirklich sein?
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 июня 2025, 13:52
Вітаємо!

Райффайзен Банк в Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Будемо відверті, нам прикро, що трапилась така ситуація та вона призвела до таких емоцій. Ні в якому разі не мали цього на меті. Зауважимо, що кожен співробітник Банку завжди зацікавлений в наданні якісного сервісу та ми працюємо над вдосконаленням навичок та знань, щоб ефективно вирішувати питання і надавати професійну підтримку.

Щодо каси, то Ви завжди можете написати нам у чат застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат») та замовити потрібну суму для зняття. Ми завжди готові допомогти.

Бажаємо більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для вирішення ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
orest frank 2 июня 2025, 15:48
Такого «рівня» підтримки, серед наявних на ринку банків, треба ще пошукати. Рівень компетентності — нижче плінтуса — сидять якісь мавпи по ту сторону і щось там друкують… Невігластво від Райффайзен — це ганьбіщє і позоріщє.
Служба підтримки абсолютно НЕ компетентна. Звернення раз на місяць — знань нуль!
Оператори Катя і Мальвіна (Буратіно десь відпочивав неподалік) — вперті вівці — настільки баранячих голів — ще годі шукати — так доводити те, чого не знаєш — стояти на своєму три години, а потім піти читати все-таки той довбаний Регламент грьобаного Меморандуму, котрий самі підписали — це нєчто!
Чимось вперто-довбано-кацапським підходом віє від цих методів і підходів до роботи з Клієнтом.
Мало того — наплутали з версіями чи то застосунку чи ще з чимось — якого дідька при наявності документів ВЖЕ і переказах під 400000 грн., просити підтвердження ЩЕ і знижувати ліміти до 50000 грн., бо бач у них там щось «злетіло/полетіло» — мабуть голови загубили…
Ніхто нічого подавати по причині «бо ми художники/ми так бачимо» НЕ буде.
Це вам, шановні що, лавочка — а ось ми надумали, то давайте по новій.
Зась.
Виправляйте свої косяки самі!
Понабирав Райффайзен на вокзалі «еліту» для відділень, служби підтримки та створення софту — самі з ними і махайтеся — а Клієнтів використовувати у якості Коучів чи хлопчиків для биття у рфії пошукайте.
І, головне, був же колись пристойний банк…
Отак, кадри — вирішують за вас…
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 июня 2025, 15:59
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Райф.

В рамках дії Меморандуму Райф визначає ступінь ризикованості клієнта в залежності від наявної інформації про доходи та діяльність. Виходячи з цього, усім клієнтам Банку встановлюються ліміти на переказ коштів: С2С та IBAN перекази сумарно.

Збільшення суми ліміту для здійснення переказу можливе за запитом до Райфу на e-mail dohid.doc@raiffeisen.ua

Якщо Ви вже надсилали лист з документами, їх прийняли і здійснили налаштування, але після цього ліміти «злетіли» — Ви можете повторно написати на електронну адресу для аналізу, наші колеги все перевірять та здійснять необхідні налаштування.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
bvzbvz 1 июня 2025, 11:30
«Підтримка» банку послідовно тримає марку — демонструє вибіркову сліпоту навіть при наданні повної інформації: дата, час, сума, рахунок тощо — байдуже. У відповідь лише стандартний набір відписок: «не бачимо», «надішліть скріншот», «такої операції не було», або улюблене — «замовте платну довідку». Проте щойно згадується слово «скарга» — трапляється диво… і вуаля: ці *** знаходять усе миттєво, а довідки раптово виявляються безкоштовними, вся «неможливість» зникає. Складається враження, що тут працюють лише тоді, коли їх до цього змусити. Менеджери клієнтського сервісу замість реального вирішення проблем, розводять руками і обмежуються лише тим, щоб чемно вибачатися за бездіяльність своїх колег, як за «чужих» людей.
І як вишенька на торті — чат підтримки. Це окрема біль! Постійне повторне введення пароля (навіть за попереднього правильного введення, поки не вигрузишь новий! застосунок), автоматичне примусове гортання листування донизу при спробі перегляду історії, повна неможливість редагування тексту в полі вводу (виключно видаляй текст до необхідного місця виправлення і друкуй заново)…Цей застосунок створено не для зручності, а для стрес-тесту нервової системи на витривалість, із розрахунком на те, що клієнт просто здасться і більше не звертатиметься.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июня 2025, 11:39
Добрий день!

Дуже шкода дізнатися про Ваш негативний досвід з Райфом та сервісом підтримки.
Ми прислухаємося до побажань наших клієнтів і щодня невпинно працюємо над покращенням якості та швидкості надання консультацій. Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну і точну інформацію, особливо коли йдеться про фінансові питання.
Стосовно роботи застосунку, то запевняємо, що наші спеціалісти активно працюють над вдосконаленням та розширенням функціоналу, щоб зробити Ваш досвід користування більш зручним і ефективним.

Щиро прагнемо змінити Вашу думку на краще, тому готові проаналізувати ситуацію надати пояснення. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші контактні дані (номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
OKSANAv88 30 мая 2025, 15:27
Добрий день!
Допоможіть, будь ласка, вирішити мою ситуацію.
28 квітня 2025 р. було надано документи та пояснення щодо поновлення ділових відносин (через Райффайзен Бізнес Онлайн).
Також 13.05.2025 р. додатково надані документи на запит фінансового моніторингу від 09.05.2025 р. Кожного разу працівники відділу фінансового моніторингу задають додаткові питання, хоча деякі документи та пояснення надано вже кілька разів повторно. Варто зауважити, що на всі питання відповідь мною надавалась оперативно. На мої численні листи та запити відповіді до цього часу немає, ніхто з працівників банку не може назвати термін розгляду моїх документів та пояснень. Прохання надати відповідь щодо розгляду моїх документів, оскільки термін очікування триває вже понад 30 днів.
Заздалегідь вдячна за відповідь.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 мая 2025, 15:36
Вітаємо.

Дуже шкода, що Ваша співпраця з Райфом залишила саме таке враження. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.

Райф — великий системний європейський банк, який дотримується всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, щоб забезпечити максимальний захист коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння важливості цих перевірок, оскільки вони допомагають нам підтримувати безпеку фінансів.

Зазвичай, обробка документів займає до 5 робочих днів, але в деяких випадках, залежно від складності ситуації та обсягу наданих документів, цей термін може бути подовжено. Ми робимо все можливе, щоб процес відбувався якомога швидше.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вадим Глушко 29 мая 2025, 11:11
Доброго дня, прошу службу підтримки вирішити якнайшвидше мою ситуацію. У мене був штраф, після чого на мою картку було відправлено кошти. Після зарахування коштів на картку її заблокувало через штраф за ремінь безпеки. Я зателефонував оператору райфайзен, мені сказали очікувати поки знімуть арешт і тоді я зможу користуватись карткою. Потім мені прийшла відповідь від банку що договір зі мною розірвано і щоб відновити доступ до користування карткою мені потрібно надати квитанції і повідомити що це були за зарахування на мою картку, я зателефонував оператору, сказав що не хочу цього робити так як потрібні кошти і банк сам повідомив що договір розірвано. Попросив перерахувати залишок коштів на мою іншу картку, після чого оператор сказав, що це не можливо поки я не надам поясненння про надходження на картку. В чому справа і чому я повинен надавати пояснення, щоб користуватися послугами банку в подальшому, якщо договір було розірвано банком? Терміново вирішіть це питання, та перерахуйте залишки коштів на мій інший банк!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2025, 11:17
Добрий день!

Запевняємо Вас, що блокування рахунків відбувається лише на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб гарантувати безпеку і захист коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути необґрунтованих дій.

Хочемо детальніше розглянути ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
Чекаємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 мая 2025, 11:25
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Liudmila1969123 26 мая 2025, 17:14
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 27-А
Подписала заявки на закрытия счёта, и ноль реакции, не понятно сколько ждать перерасчёт денег на мой другой счёт, не кто не дал внятных ответов, мне в Европе за день перевели остаток, ещё говорят в Украине быстрее работают
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 мая 2025, 17:23
Добрий день!
Розуміємо Ваше бажання якомога швидше вирішити питання. Зауважимо, що дистанційне закриття рахунку займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Щоб ми могли детальніше проаналізувати ситуацію та надати Вам необхідну допомогу, просимо надати ідентифікаційний код у особисті повідомлення.
Прагнемо зробити все можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Дякуємо за розуміння!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 мая 2025, 17:40
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 мая 2025, 11:33
Вітаємо!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olena1112 24 мая 2025, 2:32
Виконавчою службою було накладено арешт на рахунок. Виконавча служба не бачить чи має рахунок цільове призначення тому постанова про арешт є загальною. Банк виконав вимогу. Був арештований рахунок на який надходять кошти які мають конкретне цільове призначення — отримання заробітної плати. Жодних підтверджуючих документів, що рахунок має конкретне цільове призначення судовому виконавцю зі сторони банку надано не було. Замовлення виписки по рахунку — платне!

За нормами Конституції України держава гарантує та захищає законом право громадянина на своєчасне одержання заробітної плати.

Накладення арешту на рахунок боржника, який призначений також і для виплати заробітної плати, унеможливлює своєчасне здійснення таких виплат, що невідворотно призводить до порушення конституційних прав особи. Тобто зі сторони банку не було жодних дій, щоб захистити право на отримання заробітної плати, яке захищене Конституцією України свого клієнта
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2025, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Розуміємо, наскільки важливо мати безперешкодний доступ до коштів, особливо в цей непростий час для кожного українця.
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України, Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби. Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту. Деталі арешту і контакти виконавця є на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний реєстр боржників» https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Якщо ж отримуєте зарплату/пенсію/інші безготівкові операції — можна використовувати кошти в межах 16 000 грн на місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови наявності постанови про визначення рахунку.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
sigmanor 20 мая 2025, 17:27
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Гоголя, 224
Прийшов у відділення отримати переказ у касі. Дівчина подивилась на мене круглими очима, наче я прошу її зробити мені кави, і почала кудись телефонувати, потім ще раз, потім нарешті видала що мені треба відкрити рахунок, звісно як я потім дізнався, щоб отримати переказ у Raiffeisen Express не треба відкривати рахунок, дивно що я це дізнався, а робітник банку ні, але буває, мабуть, новенька. Отже, поки мені відкривали рахунок, каса закрилась, неймовірно. Потім мені в ТП сказали що все правильно співробітниця зробила, адже мені запропонували відкрити рахунок, щоб мені було зручно отримати ці кошти на рахунок, а не на руки, на зауваження що я сказав співробітниці каси що в мене блоковані рахунки та відкриття нового рахунку можливо призведе до його блокування, тому мені треба готівка, звісно ж нічого, тому я припинив комунікацію з ТП, бо там напевно такі самі співробітники як і в касі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 мая 2025, 17:36
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про Райф.

Виплата переказів системи «Raiffeisen Express» можлива як в касі відділення, так і дистанційно на рахунок. Ви можете обрати спосіб виплати самостійно, проте співробітники можуть запропонувати дистанційний спосіб, адже він є зручним для багатьох клієнтів.

Ми б хотіли детальніше проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з її вирішенням. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AK5920764 20 мая 2025, 15:43
При удаленном открытии счета с помощью приложения «Дия» и мобильного приложения банка проблем не возникло, ни счетом, ни картой пользоваться не пришлось, приложение было открыто больше в ознакомительных целях. На следующий день при обращении с просьбой закрыть счета и карты через чат — бот приложения и счет и карта была закрыта оперативно, без дополнительных условий.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 мая 2025, 15:48
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за відгук про досвід обслуговування в Райфі! Ми працюємо над тим, щоб кожен з наших клієнтів залишався задоволений користуванням нашими послугами.
Шкода чути, що Ви вирішили закрити рахунок — проте, сподіваємось, Ви ще повернетесь до Райфу. Будемо раді бачити Вас знову серед наших клієнтів.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Інна Туз 16 мая 2025, 10:58
Я, є клієнтом АТ «Райффайзен Банк» та власником рахунку. 15.05.2025 року мною було виявлено, що мій рахунок було заблоковано без будь-якого попереднього повідомлення чи пояснення причин з боку банку.
Такі дії, на мою думку, є безпідставними та порушують умови договору банківського обслуговування, а також положення Цивільного кодексу України та Закону України «Про банки і банківську діяльність», зокрема щодо права клієнта на вільне розпорядження власними коштами.
Прошу надати офіційне пояснення причин блокування мого рахунку, вказати правову підставу для таких дій, а також негайно розблокувати рахунок, якщо відсутні законні підстави для обмеження доступу до коштів.
У разі ігнорування цієї скарги залишаю за собою право звернення до Національного банку України, суду та правоохоронних органів з метою захисту своїх прав.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 мая 2025, 11:07
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Витяг з Правил Банку, який опублікований на сайті Райфу (https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-03042025.pdf):
► пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 Правил вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, не надання необхідних документів, щодо розкриття змісту його діяльності та фінансового стану, джерел походження коштів, суті, змісту та підстав здійснення відповідних операцій, з’ясування Зв’язків з державами-агресорами, підтвердження Податкового статусу Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу до Системи «Райффайзен Онлайн»/Мобільного додатку «MyRaif», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн»/Мобільному додатку «MyRaif», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування ПК, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Browifi 16 мая 2025, 9:00
Після того як банк надіслав мені запит із вимогою надати документи про доходи третіх осіб — моїх родичів, друзів та знайомих, які надсилали мені кошти, я вирішив перевірити: а чи дійсно Raiffeisen, як обіцяв, вийшов із ринку країни-агресора?

Результат шокує: банк не лише не залишив росію, а й продовжує успішно працювати там, обслуговуючи клієнтів держави, яка веде війну проти України. І тепер цей банк ще й вимагає від мене надати персональні дані та документи моїх близьких — для чого? Щоб цією інформацією могли скористатися працівники з російської сторони?

Raiffeisen — це один міжнародний банк з єдиним технічним і юридичним доступом. Ніхто не доведе, що співробітники російського офісу не мають доступу до моїх чи ваших даних. В умовах війни це створює реальну загрозу для українців і їхніх сімей.

Я вимагаю негайно розірвати зі мною договір, повернути мені мої кошти в повному обсязі та закрити рахунок.
Я не хочу зберігати свої гроші у банку, який працює на агресора.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 мая 2025, 9:09
Добрий день!

Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора, забезпечуємо критичну інфраструктуру.

Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 мая 2025, 14:08
Вітаємо!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі можливі варіанти вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Заблокували рахунок без попередження, я звернулась до відділення банку, занесла реквізити на отримання залишку коштів, написала заяву на закриття, мені сказали що рахунок закриють в продовж 3 робочіх днів, пройшов тиждень, сьогодні дзвоню, вже мені робот каже що припинили зі мною ділові стосунки і все, я далі не можу звязатися з оператором, коли буле повернення мого залишку? В мене там залишилися усі кошти які були на данний час у мене?
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 мая 2025, 14:05
Добрий день!

Запевняємо Вас, що блокування рахунків завжди відбувається з вагомих причин. Ми чітко дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Зазвичай закриття займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Звернення передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vvvvvvvvvvv 14 мая 2025, 19:29
Мій рахунок без підстав в один день заблокували, без попереджень, потім на пошту надіслали лист про припинення відносин.Добре, але залишки коштів на рахунках так не повернули.Пройшов місяць, дзвоню, пишу на пошту їм, все без результату.А зараз мій номер просто заблокували, при наборі номеру мене інформують, що відносини розірвані і скидається дзвінок.
Тобто ніхто нічого повертати не збирається
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 мая 2025, 19:41
Вітаємо!

Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою, @RaifHelp
Skoryi 14 мая 2025, 11:26
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 53/1
Звернувся з приводу відкриття рахунку і покладання на рахунок декількох сот тисяч гривень на рахунок (кошти з іншого банку з касовими квітанціями за погашення військових облігацій) Отримав відмову. Дивно, що банк ніколи не запитував мої декларації і джерела походження коштів. Вимушений був перейти на інший бік дороги і покласти кошти в інший банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 мая 2025, 11:35
Добрий день!

Звертаємо Вашу увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів є вимогою законодавства.

При поповненні рахунку в касі відділення необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. Якщо сума поповнення становить від 400 000 грн до 1 000 000 грн, потрібно заповнити Опитувальник і надати документи, що підтверджують джерела походження коштів. Про необхідність надання документів також вказано в правилах обслуговування, які Ви можете переглянути за посиланням https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-03042025.pdf
Стаття 4, пункт 4.2.1
Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням цього питання. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Александр Будко 14 мая 2025, 10:38
Отделение по адресу: Харьков, ул. Молочная, 6
Заблокировали счет по финансовому мониторингу, причину не озвучивают, говорят закрытые инструкции, добится нереально ничего, перезвоним, перезвоним, вам сообщат, сообщат, уже полмесяца не могут дать вразумительный ответ, отправил им и документы купли продажи квартиры откуда деньги, теперь еще и заблокировали номер не переводят на оператора
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 мая 2025, 10:44
Вітаємо!
Запевняємо, що блокування рахунків відбувається лише за наявності обґрунтованих підстав. Райф дотримується чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб забезпечити безпеку і захист коштів наших клієнтів.
Наразі Ваш запит знаходиться в роботі менеджера, який контролює весь процес та як тільки матиме відповідь — відразу ж Вас проінформує.
Дякуємо за терпіння та розуміння!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 мая 2025, 12:46
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі можливі варіанти для подальшого вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Александр Белаш 13 мая 2025, 13:10
В 2025 м году в банке он-лайн услуги есть только «Raiffeisen Business», (я так понимаю, это для ФОПов, или чего-то в этом роде). Для обычных граждан услуга отсутствует. Я думал, так уже не бывает.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 мая 2025, 13:16
Добрий день!

Закриття web-версії було непростим рішенням, але ми зосереджуємося на розвитку мобільних платформ, щоб надати Вам найкращий сервіс.
Для фізичних осіб у Райфі наявний застосунок «MyRaif», який можна завантажити з:
AppStore: https://apps.apple.com/us/app/myraif/id1582978231?mt=8
PlayMarket: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.raiffeisen.myraif.
Також функціонує «OLD Raiffeisen». Тимчасова підтримка двох застосунків забезпечує плавний перехід на нову платформу «MyRaif», де ми тестуємо нові функції та збираємо відгуки для покращення.
Якщо виникнуть труднощі з реєстрацією, звертайтеся до Інформаційного центру за номером 0800 500 500 (для України) або через Viber, ввівши «*521» у розділі «Дзвінки».

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Белаш 13 мая 2025, 12:52
В 2025 году в банке отсутствует он-лайн банкинг. Добро пожаловать в средневековье.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 мая 2025, 13:01
Добрий день!

У нашому Банку наявний застосунок «MyRaif», завантажити його можливо за посиланням:
AppStore: https://apps.apple.com/us/app/myraif/id1582978231?mt=8
PlayMarket: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.raiffeisen.myraif.
Також продовжує функціонувати «OLD Raiffeisen».
Підтримка обох застосунків є тимчасовим заходом, щоб забезпечити плавний перехід користувачів на нову платформу. Незабаром ми повністю перейдемо на «MyRaif». Це дає нам можливість тестувати нові функції та отримувати відгуки, щоб зробити новий застосунок максимально якісним і зручним.
Якщо у Вас виникнуть труднощі під час реєстрації, Ви можете звернутися до Інформаційного центру за номером 0800 500 500 для дзвінків по Україні або скористатися Viber. Для цього у меню введення номеру в розділі «Дзвінки» у Viber введіть «*521».

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝