Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Решил закрыть пеньсионный счет. В феврале обратился в отделение банка. Забрали, разрезали и выкинули
карточку. Сообщили, что в течении пару недель прийдет смс о закрытии счета. Через месяц звонят и предлагают кредит. Как? Щет же закрыт. Нет идите в отделение. Отделение от меня километров в двадцати.
Пару раз был, попал на тревогу (банк не работает). Попал сегодня. В место закрытия счета оператор предложил заполнить анкету с вопросам не имеющих дела к закрытию счета. А закрыть счет можно только через горячую линию. Так зачем тогда меня направили в отделение банка? Оператор в отделении банка о закрытие щета ничего не знает, таеже и на горячей линии. После скандала закрыли за 20 минут.
Итог: Закрыть счет надо- 5 месяцев 20 минут и безрезультатно съездить в отделение. Ужас!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2024, 18:48
Добрий день!

Нам шкода, що у Вас склалось саме таке враження. Хочемо зазначити, що для зручності наших Клєнтів закриття рахунку можна здійснити дистанційно, а саме через Чат в додатку Райффайзен Онлайн чи MyRaif.
Якщо для Вас є пропозиція від Банку, наші колеги можуть здійснити дзвінок з метою інформування про наявну послугу чи продукт. Рішення щодо користування приймає виключно Клієнт.

Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в приватні повідомлення (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2024, 14:49
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
SurkovO 17 июня 2024, 13:34
Мой муж служит в ЗСУ (Харьков). Я хотела погасить его кредит. Но на отделении на Большой Васьковской, 116 мне отказали. Причина — это должен сделать сам муж или я по доверенности. КАК? При этом, у меня есть его карточки, копия паспорта. Все это принесла с собой. Можно как-то входить в положение, а не действовать по шаблону? Я ведь не снять деньги пришла, а пополнить. Погасить кредит, по которому банк потом же будет выносить мозг! Я бы могла пополнить карту, если бы понимала на какой карте кредит и какая сумма. Но мне и этого не сказали в банке. Так кому это нужно? Банку получать просрочку и качать деньги? Один ответ: идите в приложение… Сотрудница сказала, что ничем помочь не может, мол она не хочет садится в тюрьму. Это нормально?
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 июня 2024, 13:40
Добрий день!

Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані чоловіка (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код) та номер телефону, за яким можемо з Вами зв'язатись.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 июня 2024, 14:05
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 июня 2024, 15:45
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hex 17 июня 2024, 13:02
Сьогодні зробили переказ (подарунок) валюти на рахунок родича. Райф рекламує це як безкоштовний переказ грошей між близькими людьми

Робили схожий невеликий переказ декілька місяців тому, комісії не було. Сьогодні зробили знов — списали комісію 1.2% «за зарахування на рахунок»

Це сміх. Ви якщо рекламуєте це, як безкоштовний переказ, а потім «граєте в наперстки» з «ну, а зарахування тепер буде коштувати 1.2%» — то вже не обманюйте та кажіть, що переказ між родичами випадково став коштувати гроші

Ви навіть не анонсували ці зміни. Ніхто і нічого не повідомив.

Це дуже сумно і не людяно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 июня 2024, 13:09
Добрий день!

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що всі списання коштів з рахунків здійснюються згідно умов тарифу, з якими Ви можете ознайомитись на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-250324.pdf.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 июня 2024, 14:15
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 июня 2024, 11:34
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsel 13 июня 2024, 10:30
Отделение по адресу: Львов, ул. Матейко, 8
10 червня звернувся на гарячу лінію нібито зареєструвала скаргу ,11 повторно звернувся по даній скарзі результат як завжди нуль!

Кого ви так ненавидите з ким ви воюєте, ваше зло безмежне, ганьба вашій роботі!
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2024, 10:37
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які готові допомогти.
Ми завжди готові піти на зустріч та посприяти вирішенню. Тому для детального аналізу ситуацій просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Vladyslav0006 12 июня 2024, 17:51
Добрый день. Произошла следующая ситуация, решили мы помочь брату и мужикам с фронта с Донецкого направления собрать денег и отправить сигареты, покушать и средства личной гигиены. Но банк прислал смс уведомление что карты мои заблокированы обратитесь в отделение банка для предоставления документов… Люди с разных городов кто сколько мог скинул денег, я должен по требованию банка искать людей которые перевели 200 грн и ТД… Боже какая глупость, в суме вышло 17 тысяч заблокированных… Решили мы что с таким банком отношения лучше разрывать, я написал в отделение банка заяву на закрытие счета, прошло уже 12 дней, меня каждый день операторы кормят тем что (мы уточним информацию и свяжемся с вами в течение часа) чтобы вы понимали не разу никто со мной не связался… Вы, можете ждать по 12 дней, а пацаны на фронте не могут!!! На почту пришло письмо что банк разрывает со мной отношения, а денег до сих пор нет.Сколько это будет продолжаться? Сколько ещё ждать когда вы вернёте деньги???
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июня 2024, 17:52
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 июня 2024, 17:07
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
duzer28 12 июня 2024, 10:36
03.06.2024 р. мною була проведена оплата товару, придбаного в магазині АТБ (0813). Гроші успішно списалися, але в магазині вимкнувся і почав глючити платіжний термінал. В результаті чек мені не надали. Представник магазину сказав, що оплату вони не бачать і змусив мене повторно оплатити вже оплачений товар, а мені впродовж 3 днів мають повернутися кошти на карту. Будучи ще магазині зв’язався з банком через чат і мені зразу написала якась Олена та Олена, що гроші мені повернуть впродовж 8 днів. Потім знову написав до чату 07.06.2024 і вже якась Аліна написала, що через 3 дні гроші мають повернутися. На сьогодні вже пройшло і 3 дні і 8 днів, а грошей як не було, так немає. А сьогодні в чаті якась Юлія вже пише про 24 робочі дні (тобто 1 місяць). Це вже зовсім перебір з боку банку. Мало того, що по суті вкрали кошти з картки, принизивши клієнта і банку і магазину повторно оплачувати товар, так ще й абсолютна некомпетентність усіх операторів банку, кожен з яких на свій лад вказує термін повернення грошей. Мною вже підготовано звернення до НБУ, Кіберполіції та СБУ для притягнення винних шахраїв як з магазину, так і банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июня 2024, 10:46
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, щодо роботи Банку.
Згодні, що ситуація в момент оплати товару є дуже неприємною. При цьому, якщо запит на проведення операції одразу надійшов в Банк, сума блокується на Вашому рахунку.
Остаточне списання відбувається протягом 8-ми робочих днів, у тому випадку, якщо обслуговуючий Банк торгової точки надіслав такий запит.
У разі відсутності подібного запиту сума розблоковується та кошти повертаються.
Виходячи з інформації у Вашому відгуці, кошти було остаточно списано та було створено заявку на оскарження, термін розгляду якої визначається правилами міжнародних платіжних систем.
Ми не хочемо залишати звернення осторонь та для точного аналізу Вашого питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення ( із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 июня 2024, 10:55
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 июня 2024, 12:36
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Vvin 8 июня 2024, 17:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Больше года был Фоп счет в банке. Без счета физлица. Детская студия, родители платили официально на счет, в отличии от того, как это часто бывает.
Также был счет Фоп в привате. Там я не обновил данные физлица вовремя (вернее обновлял, но чз п24 как-то криво получилось, я не придал тогда этому значение). Пииват в одностороннем порядке разорвал договор и попросил счет куда перевести деньги. Я подофигел тогда конечно и дал разумеется свой второй счет в Райф, на котором было больше 200к

Далее самое интересное. В тот же день как должен был быть перевод из привата, Райф
блокирует счет без объяснения причин. А на следующий день пишет о разрыве отношений. Я был в шоке. Потом, проанализировав, понял, что он испугался назначения платежа из привата (там тот написал разрыв отношений, дело номер и прочую лабуду). Испугался и перестраховался, мог бы хоть причину запросить у меня например. Теперь во-первых более 10 дней не отдает деньги по заявлению о перечислении, во-вторых мне это начинает напоминать эффект домино
А ч думал когда-то, что это серьезный банк: рейтинги всё такое, а оказалось, что он под прессом обвинений в работе на рашку и прочее стал
Говнобанком
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июня 2024, 17:31
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Хочемо пояснити, що Ви могли отримати повідомлення про блокування рахунків у зв'язку з тим, що операції за Вашими бізнес-рахунками в зазначений в повідомленні період перевищують очікувані Вами надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин/останньої ідентифікації. Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 июня 2024, 17:55
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2024, 15:10
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oleh Hello 5 июня 2024, 12:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Владимира Ивасюка, 24
За останній час, коли я обслуговувався і відвідував відділення, то отримав певний досвід від роботи Райффайзен банка.

В одному відділенні чекав 20хв, поки касир з’явиться видати кошти, хоча попередньо замовляв і прийшов вчасно. Де ж ваша славнозвісна пунктуальність?

В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної немає в додатках, а пластикова коштує 50грн і цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує. Але на гарячій лінії відповіли, що не співпрацює банк з таким сервісом. Тобто в банку працює начальник, який просто некомпетентний, або ціль якого свідомо парить непотрібні послуги за 50грн, аби продати під виглядом брехні, що ще гірше. За 50грн продам бренд відомого банку? Це про Райффайзен банк)

На гарячій лінії працюють діти чи підлітки, які бувають в розпачі чи щось подібне. Райффайзен банк використовую працю дітей?! Це вже за гранню добра і зла)
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июня 2024, 12:16
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми, ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання…
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июня 2024, 12:45
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2024, 15:08
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
riesling777 31 мая 2024, 17:09
Виникла необхідність оскаржити помилкову транзакцію, яку було здійснено на карту Укргазбанка в результаті шахрайських дій. Позвонив в Укргазбанк, вони сказали ОК, без проблем, нехай Ваш банк звернеться до нас електронним листом. Також Укргазбанк прислали иені листа, де було ще раз підтверджено що вони готові розглянути оскарження після отримання листа від Райфайзен банку. Але на гарячій лінії мені відмовили, пояснивши це тим, що оскарження транзакцій не передбачено процедурою. Може я помиляюсь, але я був впевнений, що допомога в вирішенні фінансових питань клієнтів входить в функціонал банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 мая 2024, 17:15
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.

Ми не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання проаналізувати ситуацію допомогти Вам вирішити це питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 мая 2024, 17:38
За попередньо наданими даними Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июня 2024, 16:54
Добрий день!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Mellieve 30 мая 2024, 19:52
Я студентка 2 курсу медичного факультету, отримувала стипендію на картку Райффайзен Банку. Ні в університеті, ні в банку мене не попередили, що ця картка призначена виключно для отримання стипендії.

21 квітня 2024 року мою картку заблокували без попередження та можливості зняти кошти без закриття рахунку (усі гроші, що залишалися в мене на життя). Закрити рахунок неможливо — університет працює лише з Райффайзеном (чому державний університет співпрацює з банком, що фінансує тероризм — питання окреме).

Я одразу зателефонувала оператору, щоб дізнатися, що сталося, на що отримала незрозуміле бурмотіння про «службу безпеки банку, деталей більше не знаємо і не надамо». Гаразд.

Написала в чат, запитала, що робити далі, мені відповіли, що потрібно писати їм на пошту для отримання подальших деталей (чекати 5−7 днів). Мене це не влаштувало, і я зажадала менеджера (який, мабуть, не був на зміні і підключається після 24 годин). Гаразд.

Підключився менеджер і все ж таки повідомив, що служба безпеки банку вважала операції за моєю карткою «підозрілими» і вимагала надати пояснення щодо всіх транзакцій з усіх карток (близько 100) за останні півроку. Гаразд.

Я надіслала їм усі документи, які вони вимагали, з окремими поясненнями щодо кожної транзакції (включно з купівлею ліків бабусі, купівлею продуктів в АТБ/Сільпо, кавою тощо). Їх це не влаштувало.

Вони вимагали квитанції щодо ВСІХ зарахувань на картку в період з січня по квітень 2024 року, навіть тих, де мені скидали 15 грн малознайомі люди, з якими я бачилася від сили 2 рази в житті. Я їх також знайшла і надіслала.

В основному їхні претензії стосувалися транзакцій з картки мого хлопця на продукти, оплату житла, комунальних послуг тощо. Для контексту — хлопець ФОП і сплачує податки.

Вони вимагали виписку з рахунку ФОП та виписки ОК-5, ОК-7, квитанцію про сплату податків тощо. Гаразд, надали.

Потім вони вимагали виписку з ОСОБИСТИХ РАХУНКІВ МОГО ХЛОПЦЯ В УСІХ БАНКАХ. Такого я ще ніде не бачила. Слава богу, що у хлопця лише 1 відкритий рахунок, і було досить просто завантажити транзакції.

Для розуміння всього абсурду ситуації — кожен абзац у тексті — це 7 днів очікування (вони обіцяють 5−7 робочих днів, але відповідали завжди через 7 або 8, 5 не було жодного разу).

Зрештою, через місяць, повідомили, що документи прийняті і вони розблокують рахунок 23−27 травня. Я зраділа, тому що по суті це були майже всі мої гроші.

Сьогодні 30 травня. Рахунок все ще заблокований.

Вже 3 дні оператор каже, що «особисто проконтролює» розблокування рахунку до 18:00, і вже 3 дні нічого не змінюється. З чим зв’язана затримка ніхто мені не каже.

Якщо ви думали вести бізнес з цим банком — НІ В ЯКОМУ РАЗІ. Це один з найгірших контрагентів на ринку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 мая 2024, 19:56
Добрий день!

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 мая 2024, 14:51
Вітаємо!
Наразі маємо інформацію, що питання вирішено на всі 100% . Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
patriot86 29 мая 2024, 2:55
Хочу поділитися своєю історією про блокування рахунків.
Розпочну з того що я звичайна фізична особа яка має рахунки в багатьох банках України де в різний період часу-були є депозити в гривні, доларі, євро; конверт депо; облігації, а ці всі кошти акамулювались за довгий період часу роками і відповідно мігрували з одного банку в інший де були на той період кращі умови тобто більші відсотки, якісь акції в банках та інше.
Моя історія з банком розпочалась в літку 22 року якраз тоді з’явились конверт депо з лімітами 50тис в місяць, а потім 200тис і мабуть тільки лінивий цим не користувався коли офіційний курс менший на кілька гривень ніж в обмінці, от і з цього всього розпочались мої каруселі щомісяця з банку в банк, щоправда тривало це недовго до 23 року поки це було вигідно і цікаво.
Тепер ближче до суті, в райфа є застосунок новий майрайф через який можна переказувати на рахунки інших банків кошти взагалі без комісій що було дуже зручним, а саме я міг поповнити через термінал свою карту в будь-який час і без комісій перекидати на карти в інших банках і там купляти валюту, чи проводити інші дії, тобто не було потреби бігати постійно по іншим банкам для поповнення рахунку, а поповнив через райфа всі свої карти в інших банках і це все було максимально зручно що я і робив з 22 по 24 роки.
І от ніщо не передбачало біди до 1 травня 2024р коли я отримав смс що мої рахунки заблоковані, а смішно ще те що 2 травня я отримав смс що для уникнення блокування рахунків згідно постанови НБУ мені потрібно оновити дані і надати інформацію якусь.
Після закінчення історії з конверт депо я і далі можна сказати використовував райф тому що так просто було зручно як транзит для поповнення своїх карт в інших банках чи як термінал для поповнення інших карт на різні суми, знову ж таки для поповнення депо, купівлі облігацій. Тобто за 2 роки користування райфом і при цьому регулярними рухами коштів по рахунку нікого нічого не смущало, а тут раптом виявилось все підозрілим тому потрібно заблокувати, з питанням «що це за кошти, поясніть їх походження». В мене питання, а нічого що за 1−2 місяці до блокування в мене в райфі були депозити які закрились по закінченню і перед цим були депозити і з початку 22 року були депозити, а абсурдність цього всього те що банк вимагає пояснення походження коштів які в мене проходили по рахунку, тобто вони в мене були на депо не раз, а банк вимагає інформацію звідки я взяв ці кошти, райф виж не податкова що я повинен вам пояснювати де я їх взяв, мені сподобалось формулювання представника банку в переписці по пошті «поясніть джерела акумулювання коштів на депозиті» тобто я маю пояснити як я на складав певну суму грошей!!, повторюсь ви що податкова що я маю пояснювати чи доказувати що я роками з кожної зарплати відкладав кошти!!!
Так от отримавши смс про блокування я відразу телефоную до оператора з проблемою, на що мені ввічливо відповідають що це не їх питання, що на пошті буде лист і там вся інформація що робити і що від мене хочуть. В листі був незрозумілий для мене перелік інформації який від мене хочуть, без якоїсь інструкції для прикладу 1. Зробіть те, 2. Зробіть це і ТД. Маючи подібний досвід в Укргазбанку з блокуванням рахунку (ситуація вирішилась за допомоги людяності менеджера банку і начальника відділення які мене знають як постійного їх клієнта та спільними зусиллями та дзвінками питання протягом тижня закрилось) моє звернення у відділення райфу з проханням пояснити людською мовою що мені робити тепер завершилось неодноразовою відповіддю менеджера з тупим виразом обличчя дивлячись тільки в свій монітор і повторюючи як робот що мені прийде лист і я маю зробити, тобто надати інформацію про яку питатимуть і все тільки через пошту, ні в відділенні ні оператор не скажуть нічого. Отже варіантів більше немає і якось намагаюсь розібратися з цим і відповідаю на лист, потім через тиждень отримую відповідь що поясніть походження коштів, дайте ок5, поясніть зв’язки з переліком номерів карт на які були перекази, для чого робили перекази та інше. І так вже місяць переписуюсь з представниками банку отримуючи відповідь раз в тиждень, причому в майже всих листах питають одне і те саме: поясніть походження коштів, джерела акумулювання коштів, зв’язки з картами і для чого робились перекази. Для прикладу на питання зв’язків з номерами карт на які були перекази коштів я надаю виписки по кожній карті з всіх банків де чітко вказано номер карти і прізвище моє що це моя карта в іншому банку. Окрім цього всього я надаю виписки по всим моїм рахункам за 1,2,3, наві 4 роки по коштам які знаходились за цей період і знаходяться в інших банках, що ці кошти в мене і раніше були ще до того як я став клієнтом банку, надаю скани депозитних договорів, квитанції з класс банків що я кошти отримував, навіть квитанції з обмінників як я валюту міняю на гривню і потім поповнюю карту при чому часовий проміжок в межах години між обміном, поповненням і переказом, скидаю виписку з банку і квитанції що Ось дивіться отримана валюта квитанція, обміняна валюта на гривню квитанція, поповнення карти, переказ і ось виписка де протягом години через дію куплені облігації. Але що разу в листі вимагають пояснення джерел коштів, пояснення де взялась готівка, а в останньому листі від банку знову питають поясніть зв’язок з картами на які робились перекази і дописано що відповідь на це отримано, тільки от виписки вже були надані в попередніх листах. В результаті робиться висновок щодо кваліфікації працівників банку і їх відношення до клієнтів, звичайно не всі, але є. Для прикладу був дзвінок до банку з проханням з кимось поговорити щодо цієї ситуації з блокуванням так як які виписки не надавались то всеодно отримується одна і таж відписка, оператор сказала що зі мною зв’яжуться протягом 3 годин, в результаті був дзвінок на наступний день і то після повторного дзвінка оператору що мені обіцяли подзвонити, але оператор мені відповідала практично те саме що і в листах, що потрібно підтвердити походження коштів, надати зв’язки та інше.
Ще один момент, я пояснюю оператору що маю облігації і коли іх купував то отримувача виплат вказував райффайзен банк так як раніше працював, все було чудово, ніяких питань, надійний банк і тут таке трапилось що рахунки заблоковані, а виплати будуть незабаром і потрібно вирішувати якщо все ж блокують то потрібно терміново зв’язуватись банком який тримає овгз про зміну банку отримувача виплат, на що оператор відповіла що хоч рахунки заблоковані ми можемо прийняти кошти і пізніше виплатити. Після цієї фрази стало зрозуміло що потрібно не допустити надходження коштів в банка так як мені їх не повернуть поки не розблокують рахунки, на щастя інший банк може за кілька днів до дати виплати овгз за проханням змінити банк одержувача виплат.
Моя історія з блокуванням ще не завершена, очікую на лист, але мораль моєї історії така що потрібно уважно відноситись до переказів з рахунків на рахунки на великі суми, а краще цього не робити щоб не було проблем і не заблокували рахунки, тому що адекватності і людяності ви не знайдете в банку ніякої, це ще добре що в мене коштів заблокованих залишилось десь на 30 доларів, а в людей судячи по відгукам про банк є такі що і 1млн заблоковано.
Чесно кажучи щодо самого банку мені все подобалось, сервіс, робота, зручність, додатки, отримання коштів в касі та інше, але трапилась несподівано так історія з блокуванням і всі раніше гарні враження пропали і головне що вирішити це не можливо мабуть…
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все ми вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом та хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 июня 2024, 17:27
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для надання консультації та врегулювання питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vika1808 28 мая 2024, 15:28
Заблокували. Ніхто нічого не знає, ніхто ні чим допомогти не може, на відповіді треба чекати тижнями і місяцями, на надані документи для розблокування, то кажуть, через місяць, що їм вони не взагалі надані, тому надайте знову, потім знову чекаєте місяць, і знову кажуть надайте, бо їм вони не надані. Питання задають абсурдні, просять показати сплату податків, котрі я взагалі не повинна платити по закону і все в такому дусі. Просто тягнуть час, щоб якомога більше тримати у себе мої гроші і користуватися ними.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2024, 15:32
Добрий день!
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
User1899 28 мая 2024, 13:38
Отделение по адресу: Ровно, ул. С. Петлюры, 35
Дякую менеджеру Тетяні з центрального відділення за індивідуальний підхід та допомогу у закритті рахунку мами. Всі необхідні дії були зроблені у банку за одне відвідування плюс надана допомога по телефону у наступні дні. Приємно коли співробітник банку відступає від шаблону та допомагає зважаючи на особисті обставини у клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2024, 13:42
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок стосовно обслуговування в нашому відділенні! Завжди приємно отримувати такі відгуки від клієнтів. Зафіксували Вашу подяку та передали співробітникам відділення, до якого Ви звертались.

У разі виникнення питань в подальшому — звертайтесь, завжди раді допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
alislis 24 мая 2024, 13:22
У моєї мами в січні були проблеми з блокуванням рахунків, а оскільки вона знаходиться закордоном, то фізично дійти до відділення і оновити дані не було можливості, а номери телефонів тільки перекидали на автовідповідач. Дякуючи менеджерам, які відповіли мені тут і допомогли зконтактувати маму з представниками банку, пройти аутентифікацію та оновити дані, ми змогли вирішити це питання, яке здавалось безвихідним. Ми з мамою дуже, дуже дякуємо за допомогу! Так, дійсно, у банка є певні нюанси з комунікацією і я би дуже хотіла мати більш сучасні способи зв’язку з підтримкою банку, але я правда дуже, дуже вдячна за допомогу і рада, що все вдалося.
Дякую! =)
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2024, 13:26
Добрий день!

В першу чергу хочемо подякувати за Ваш зворотній зв'язок та за теплі слова.
Ми гарантуємо, що не зупиняємося на шляху до вдосконалення, і наша щоденна невтомна праця допоможе нам стати ще кращими.
У разі виникнення питань, звертайтесь. Завжди раді допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
unnamed0 24 мая 2024, 10:13
Гіршого банку ще треба пошукати. Може для Європи це норма, але на фоні українських банків це просто треш.
Доки не було потреби контактувати з банком — все більш менш норм. Аж ось прийшов час оновити дані за постановою НБУ…
В ТЦК дані оновити легше.
Перший тиждень банк наярював на мобільний. Трубку, звичайно, ніхто з невідомих номерів не бере, тож нічого з цього не вийшло. Далі, слава Богу, хватило розуму і щедрості розоритися на смс повідомлення з розʼясненнями що від мене вимагається. Ну ок, думаю, ось нещодавно в інших банках все пройшло на раз-два.
Пишу в техпідтримку — там скрипт шле на пошту, дає якусь інструкцію, що треба вислати фотку нового паспорта з ЕЦП…
Добре, фотка ж не проблема ніби, вислав.
Через якийсь час мені дзвоне (з якої радості? Я ж вам дав зрозуміти який канал звʼязку для мене оптимальний?!) якась заскриптована бабуся з швидкістю роботи лінивця з Метрополісу🥲 кажу що не маю часу, давайте якось інакше це все зробимо. Вислали на пошту. 2 файли. 2 вордівські файли, Карл. У банка 2 додатки, а вони мені шлють 2 кривих-косих опитувальника В ВОРДІ. В суммі на більш ніж 30 пунктів і 0 пояснень як це треба зповнити. А створювались вони явно під ручне заповнення і на компі зробити це ± неиожливо, але я вже якось себе поборов і витратив на це вечір часу.
На наступний день відповідь на пошту, що «міша всьо … давай по новой». Всі галочки у них зʼїхали, інше повідмічав теж не так🥲

Шановний райф, може вже час збільшити команду розробників додатку до більше ніж 2 калік, вам так не здається? Ваші додатки — найгірші додатки банків, які я зустрічав в своєму житті. В кінці кінців вас в гугл формах забанили? Ну який ворд файл??? Ну ви ж туди натикали графічних елементів під заповнення рукою на друкованому файлі, вони не відмічаються в електронному форматі 🥲🥲
Ну чухайтесь вже якось, будь ласка. Мені легше закрити рахунок, ніж витратити ще 1 вечір на цей жах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 мая 2024, 10:20
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 мая 2024, 10:35
Вдячні за очікування!

Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Левченко 23 мая 2024, 17:26
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 35
Питання в першу чергу представнику банку, а також до клієнтів у яких відбулося блокування рахунків. Якщо я не маю необхідних документів для підтвердження доходів і згоден на розрив взаємин з Райффайзеном надавши рахунок у іншому банку — яким чином у такому випадку будуть перераховані валютні кошти — на валютний рахунок СВІФТОМ чи валюта буде конвертована у гривню за курсом НБУ та перерахована у інший банк на гривневий рахунок? Дякую. У які строки у разі моєї згоди на розрив стосунків будуть перераховані кошти до іншого банку?
Дякую))
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 мая 2024, 17:34
Вітаємо.

У випадку, якщо у Вас відсутні документи, які можуть підтвердити походження коштів, рахунки закриваються з переказом на рахунок у відповідній валюті, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Переказ з рахунків у іноземній валюті відбувається за системою SWIFT. Орієнтовний термін виконання запиту на закриття з переказом — протягом 5 робочих днів, проте цей термін може бути і більшим, оскільки в процесі задіяні різні підрозділи банку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vladyslav1122 18 мая 2024, 0:37
Ви довго будете знущатись з людей?
Моя мама, ВПО, має відкритий підприємницький рахунок у аваль 20(!!!) РОКІВ! 20!!!

Фінмон заблокував рахунок, запросив ТОННУ ДОКУМЕНТІВ, вже відправили все, і виписки про доходи, і договори куплі продажу авто, і всі квитанціі і пояснення, і все що хочеш, ВСЕОДНО їм ВСЕ НЕ ТАК! Ви в своєму розумі взагалі?

Задають питання такого характеру, що навіть соромно тут писати. В КРАЇНІ ВІЙНА, ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗНУЩАТИСЯ З ЛЮДЕЙ!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 мая 2024, 9:01
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olgaaa12 17 мая 2024, 21:20
Прийшли вирішити питання щодо відправлення коштів на закордонний рахунок університету. Перед цим отримали консультацію телефоном де нам вказали документи які потрібно принести щоб оформити даний платіж. Прийшовши на відділення ми отримали зовсім іншу інформацію щодо оформлення даного платежу, працівники банку спілкувалися зовсім не етично, підвищуючи голос та покращуючи повну незацікавленість в роботі та обслуговуванні. Зробивши попередні запис на консультацію нам повідомили що такого запису не існує і сказали що це не проблеми банку, що ми не можемо провести даний платіж. Консультант спілкувалася хамськи і на зауваження що маючи рахунки в іншому банку ми ніколи не мали таких проблем отримали відповідь — тоді чому б вам не закрити рахунки в нашому банку і не піти в інший? Райф, це називається клієнтоорієнтованість? Сподіваюся як найшвидше припинити будь—які відносини з даним банком і ніколи не раджу звертатися до них за допомогою. Жах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 мая 2024, 8:58
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якого питання ми готові допомогти та лише на користь клієнта.

Дійсно, наразі можливо здійснити міжнародний SWIFT переказ в іноземний валюті на користь закладу освіти на підставі підтверджуючого документу.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер) також, зазначити адресу відділення Райфу в яке звертались.
Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sergii Butko 17 мая 2024, 15:32
Маємо поточний рахунок юридичної особи в банку, починаючи з 2014 року. У лютому 2024р. банк запросив повторну ідентифікацію юрособи. Підготували і подали потрібні документи, за виключенням одного, який не змогли отримати з об'єктивних причин, пов’язаних із загальною ситуацією в країні. Комунікували з персональним менеджером щодо того, що проблема вирішується, але це потребує багато часу. Весь цей час жодного повідомлення щодо можливої дати блокування рахунку не отримували. 1.05. несподівано для нас поточний рахунок було заблоковано. Якщо б було попередження щодо дати блокування, то сплатили би наперед бюджетні платежі (податки, збори). А так ситуація для підприємства склалася катастрофічна. Персональний менеджер навіть не була в курсі, що нам заблокували рахунок, з’ясувала це від нас при черговій комунікації. Щодо можливості сплати платежів до бюджету України вона порадила звертатися безпосередньо до профільного відділу, з яким взагалі немає зв’язку. Всі листи, які написані на email або через інтернет-банк, співробітники ігнорують. Взагалі дуже дивне відношення до корпоративного клієнта. Відчуваєш себе ніби людиною нижчого сорту. Можу тільки уявити яке відношення тут до фізичних осіб (.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 мая 2024, 15:40
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
vika1808 15 мая 2024, 17:21
Преамбула: Згідно з правил, то заборонено писати мати, тому, будь ласка, додумайте самостійно те, що я хотіла б написати після кожного свого абзацу в адресу райффайзена. 



Тепер почнемо. Я ФОП. Продаю запчастини для FPV дронів.
В січні (5 місяців тому!) мені заблокували рахунок з усіма грошима, а саме біля 1 млн грн з урахуванням валюти на депозитному рахунку, котрий повинен був закінчитись в лютому. 
Прийшов на пошту лист про відмову в обслуговуванні і якщо хочу поновити роботу, то треба надати список документів для розблокування, надати відповіді на питання та відправити пояснення діяльності. Відправила 33 файли з електронним підписом та пояснення діяльності на 7 листів, через деякий час приходить точно такий же лист з запитом тих самих документів, тих самих питань і того самого пояснення.
Прийшла у відділення, щоб вже відділення самостійно відсканувало та відправило документи фінмону. І що ви думаєте? Знову приходить лист, що я нічого не надала.
Потім в якийсь момент, то вже кажуть, що отримали документи, але треба ще і дають список з запитом на ті самі документи, котрі у них вже є. знову відправляю. І так йде по колу постійно. Пишуть, що я не надала їм відповідь на питання, на котрі вони вже декілька раз отримали відповідь.

Все це скотилось в якийсь абсурд. як приклад, то вони просять, щоб я надала документальне підтвердження сплати податків, котрі я взагалі сплачувати не повинна. Я їм пишу вже раз десять, що я не повинна платити ПДФО, Військовий збір, бо немає найманих працівників, але вони все одно мені пишуть, що я не надала їм доказ сплати податків, котрих я не повинна платити.

Далі, постійно просять, щоб я їм надала документи на обладнення, котре використовується в діяльності, а я їм постійно пишу, що у мене обладнення немає, бо я не виробник, а лише продаю, тому у мене не може бути взагалі обладнання. але ці «некомпетентні» все одно пишуть, щоб я їм надала документи на обладнення, котрого у мене бути не може. 

Попередні 3 місяці просили пояснення діяльності, а я 3 місяці кожен раз його відправляла, але приходила відповідь, що я їм нічого не відправляла і тому надайте пояснення.

Запитують питання, я їм кажу, що всі відповіді на ці питання вже висвітлені в пояснені, котре взагалі не читають, бо якщо б читали, то не запитували цих запитань.

Постійно запитують навіщо я зняла гроші в готівку в кінці грудня та в січні і щоб надала ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ куди я витратила гроші. На що я їм кожен раз відповідаю, що частину грошей була витрачена на подарунки рідні на новорічні свята, а все інше зберігається в готівці і що, коли знімаються гроші в готівку, то я не повинна їх витрачати, а МАЮ ПРАВО ЗБЕРІГАТИ В ГОТІВЦІ і що мої доходи цілком дозволяють зняти частину грошей в готівку, але ці «некомпетентні» все одно просять документальне підтвердження того, куди я ВИТРАТИЛА гроші, котрі я НЕ ВИТРАЧАЛА, бо вони в ГОТІВЦІ.

Робота відділення, то це взагалі якийсь цирк, як не запитаєш щось за межами стандартних питань про те, як працює банкомат і т.д., то вони не знають відповіді ні на що або у клієнта!!! запитують що їм робити, бо вони не знають. Просто уявіть картину, що Ви зайшли в банк задати питання, а робітник у Вас запитує як йому вирішити це питання і Ви такі стоїте в шоці, бо повинно бути все навпаки і Ви прийшли за відповіддю, а не за тим, щоб робітник сказав, що він нічого не знає.

Відповіді банк по пошті дає раз в пару тижнів — місяць і, як я вже писала, то Ви можете надати відповідь банку, почекати місяць, вони перешлють Вам точно такий же лист як і до цього, з тими самими питаннями, Ви на нього надасте знову відповідь я будете чекати знову купу часу…

В банку взагалі не розуміють що вони роблять і навіщо вони працюють там. Працівники влаштувались на зарплату і ніяк не виконують свої обовʼязки, а лиш просиджують потрібний для галочки час, щоб в кінці місяця отримати гроші і радіти, що можуть так безтолково працювати надалі і за це їх ще похвалять.

Останній лист їм надісланий з відповідями на питання, котрі я вже десяток раз надавала 2 травня і я досі чекаю від них відповіді.

Якщо сказати, що я в шоці від того, як працює банк, то це не сказати нічого. Це не європейський банк, це якась циганська базарна лавка у котрого єдина мета — кинути Вас на гроші.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 мая 2024, 17:24
Добрий день!

Відверто кажучи, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.9
USD 41.05 41.54
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝