Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Некомпетентний персонал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Loperamid2000 16 июля 2025, 11:58
В цьому банку мала брендовану картку від АТБ і на яку начисляють заробітну плату. Строк дії даної картки закінчився і я просто в чаті замовила собі нову іменну за 100 грн, стару заблокувала. Потім помітила, що знижки по карті в АТБ вже не має, написала про це в чаті, на що отримала відповідь, що мені потрібно знову замовити нову картку за 100 грн, але вже брендовану саме від АТБ, а ця не підходить. І от в мене виникає питання, якщо стара картка в мене була брендована, то чому нову вони мені вирішили відправити звичайну? Чому в мене хоча б не уточнили, яка саме картка мені потрібна? Я запитала про це все в чаті у менеджера, на що менеджер мені відповіла, що хоче, щоб в мене залишались лише приємні враження від даного банку і що протягом доби зі мною звʼяжеться менеджер для вирішення цього питання. Ну добре.
На наступний день дзвонять мені з Райффайзен банку, я ж думаю, що це за моїм питанням, але ні, чомусь саме сьогодні мені вирішили подзвонити і запропонувати кредити. Але як? «Ви не хочете взяти кредит, у вас такий-то такий-то ліміт?», моя відповідь «ні». Менеджер: «можливо вам потрібні будуть кошти на лікування близької людини, ви тоді скористаєтесь цією можливістю?»
Мені от цікаво у вас в банку навчають такому спілкуванню з клієнтами? Це ви вважаєте нормальним?
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 июля 2025, 12:05
Добрий день!

Нам дуже прикро що у Вас трапилась така ситуація, перепрошуємо за всі незручності, які Ви відчули.
При замовленні картки, дійсно завжди уточняється тип картки, яку бажає замовити клієнт. Отримувати знижки в магазині АТБ можливо лише з карткою АТБ, якщо проводити розрахунки буд-якою іншою карткою — знижки не застосовуються.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Маємо на меті більш детальніше проаналізувати дане питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 июля 2025, 12:46
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 июля 2025, 12:46
#
Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Три літри
Три літри
16 июля 2025, 17:15
#
то чому нову вони мені вирішили відправити звичайну?

тобу що ти і замовив звичайну, а не ко-брендінгову карту — ти ж сам це обирав коли замовляв карту
+
0
Barsel
Barsel
29 июля 2025, 8:16
#
Там одні методичники,суфлери сидять,крадії
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка