Банк відмовив в обслуговуванні не роз’яснюючи причини і не віддає кошти без коміссії.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 июля 2025, 17:11
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ви пишете, що можливість видати кошти у банку залежить від причини блокування. Але як саме залежить? І яка взагалі причина може виправдати відмови повернути кошти без комісії?
Також незрозумілим є і те, що саме банк вважає причиною блокування. Адже банк не надає пояснення. Гаразд, перше (тимчасове) блокування було пов’язано з тим, що документи не були подані своєчасно (через затримки зв’язку). Але коли вони надані, яка причина тепер?
Також незрозумілим є і те, що саме банк вважає причиною блокування. Адже банк не надає пояснення. Гаразд, перше (тимчасове) блокування було пов’язано з тим, що документи не були подані своєчасно (через затримки зв’язку). Але коли вони надані, яка причина тепер?
Так треба було робити не перекази з карток, а банківськи перекази.
Звісно банк заблокував бо побачив велику суму грошей. А ви чого очікували?
Звісно банк заблокував бо побачив велику суму грошей. А ви чого очікували?
Так вы еще уточните что в назначении свифта напишут, если там будет ст. 15 про отмывание денег и терроризм вам этот перевод куча банков вернут обратно
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 8 июля 2025, 2:13
- #
Попросите банк пересмотреть решение.
Swift перевод в долларах если будет указана ст 15, отмывание денег или тероризм вернут обратно автоматически многие банки
Є хороша новина — мені написали на пошту, що за SWIFT переказ у разі розриву стосунків комісія не береться (у відділенні казали, що буде звичайна комісія). Такоже є банки де здається, можна прийняти SWIFT переказ і зняти кошти без комісії.
За це повага банку. Віддає кошти в повному обсязі. Я б за це змінив рейтинг на 3 зірочки, з 1, бо це важливо.
Проте з приводу пояснень, чому розрив коли документи надані (хоч вони взагалі мало релевантні, бо це рахунок фізособи, а документи просили по діяльності ФОП, яка не має до цього рахунку суттєвого відношення) досі тиша…
За це повага банку. Віддає кошти в повному обсязі. Я б за це змінив рейтинг на 3 зірочки, з 1, бо це важливо.
Проте з приводу пояснень, чому розрив коли документи надані (хоч вони взагалі мало релевантні, бо це рахунок фізособи, а документи просили по діяльності ФОП, яка не має до цього рахунку суттєвого відношення) досі тиша…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
На їх прохання надав більшість документів, дохід за минулий рік, попередній рік, родинні зв’язки. Все одно відмовляються від співпраці, розривають обслуговування. На прохання прояснить детальніше причину — не відповідають.
Ок, пішов закривати. Гроші не віддають через внутрішній наказ не видавать більше 30 тис. гривень. Пропонують лише переказ SWIFT`ом з їхньою комісією 0,75%. (Та ще може доведеться платити комісію у другому банку за зняття).
Відділення, звичайно, тут не винувате, рішення від керівництва.
Хтось зіштовхувався з таким? Можна якось хоча б забрати свої кошти без комісії? Або виправить проблему з розриванням обслуговування?
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Якщо було прийнято рішення про закриття рахунків та залишок складає менше, ніж 30 000 грн, то отримати кошти можливо у відділенні Банку. Але такий варіант отримання залишку залежить від причини блокування. Якщо це валютний рахунок, то переказ буде за допомогою Swift системи.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp