Доброго дня! Прошу службу підтримки вирішити мою ситуацію. Заблокувалася картка, а там мої кошти. Мені потрібно мати доступ до карти, оператор сказав що потрібно розірвати договір, але його досі не розірвали в телефонному режимі, можливо мені тут доп
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 июня 2025, 12:40
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 9 июня 2025, 8:27
- #
Банк тут спивчувае лицемерно…
Как составить иск на банк через электронный суд я расписал у себя в темках:
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246978/
У банка нет полномочий разрывать договор если клиент не нарушил закон пвк\фт 1075 цку>
Через эл суд потребовать разблокировать счёт и возобновить вас как клиента+ уплатит моральну шкоду, материальну за незаконное удержание+ пеню сгидно ст 32 закону про платижни системы за невыконання доруч клиента.
Написав заяву на разрыв договора вы тем самым юридически якобы по вашей воле захотели уйти из банка и взять из-за задницу через суд уже не получится.
Как составить иск на банк через электронный суд я расписал у себя в темках:
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246978/
У банка нет полномочий разрывать договор если клиент не нарушил закон пвк\фт 1075 цку>
Через эл суд потребовать разблокировать счёт и возобновить вас как клиента+ уплатит моральну шкоду, материальну за незаконное удержание+ пеню сгидно ст 32 закону про платижни системы за невыконання доруч клиента.
Написав заяву на разрыв договора вы тем самым юридически якобы по вашей воле захотели уйти из банка и взять из-за задницу через суд уже не получится.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Нам шкода чути, що досвід співпраці з Райфом не виправдав Ваших очікувань та залишив саме таке враження. Ми цінуємо наших клієнтів і зацікавлені в наданні якісного сервісу кожному з них.
Хочемо зазначити, що Райф — великий європейський банк, і ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Тому ми ретельно перевіряємо операції для збереження та захисту коштів наших клієнтів…
Зазвичай обробка запиту при розірванні договору триває до 5 робочих днів, але в окремих випадках це може зайняти більше часу. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону) в особисті повідомлення. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp