Поповнення карти готівкою в терміналі.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- natashaGra
- 10 мая 2025, 15:48
- #
Меня один банк прийти если нестандартная ситуация клиенту они не верят. Лучше снимите на фото видео все что творится на экране банкомата/ терминала и отправьте в банк
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 12 мая 2025, 19:25
- #
Вероятнее всего некому обслуживать терминал вот и проблемы с ним. У меня в Киеве тоже самое с изипей и сити 24. Часть терминалов вообще не работает больше двух месяцев, часть полурабочие,нормальное состояние более менее только с теми что в торговых центрах и магазинах,станциях метро стоят.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
При поповнення приватної карти готівкою 08 травня 2025 року виникла помилка в терміналі. Кошти було прийнято, термінал перерахував їх, потім видало напис про технічну помилку, принесло вибачення, а потім термінал перестав працювати.
Зателефонувати на гарячу лінію не виходить, постійно зайняті оператори. Описав ситуацію в додатку, через півгодини спілкування спитали, які були купюри та скільки і чи був надруковано чек (таке собі банківське єзуїтство). Створили заявку на оскарження, яка буде розглядатися до 14 днів.
Це вже третій такий випадок з поповненням.
Вимушено займаюсь мозахізмом.
Третього разу вже не так дратує, звикаю, схоже буде 4 та 5…
Процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… ПОСТІЙНО!!!
Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду — від 1 до 14 робочих днів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp