Хотів поповнити картку через касу банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Та шо ви хочете, якщо цей банк досі працює в оркостані і платить там податки))
На мою думку, там же в оркостані розроблявся цей додаток, та в якому є «back door» для рашистів, які збирають данні наших захістників через нього.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.6436 | 42.7777 |
| EUR | 48.4565 | 50.0713 |
| Все курсы банка | ||
У відділенні відсутні документи, що регламентують діяльність фінустанови. Так сьогодні на вимогу не змогли надали документальні підстави відмови у поповнені свого карткового рахунку, хоча профільна постанова НБУ їх зобов’язує це робити.
Дуже неоднозначні відчуття після безрезультатно змарнованих 4 годин у цьому відділенні.
Рівень параної в цьому банку просто зашкалює.
Вони не просто ретельно слідують законодавчим нормам, переважно тим, що обмежують права клієнтів, але ще й намагаються вдосконалити їх власним баченням. І як результат, безпідставні вимоги, що не підпадають під нормативне регулювання. Перевірити це дуже просто, зателефонувавши на гарячу лінію декількох інших банків з тим самим питанням.
Сьогодні просто здивувало намагання персоналу перекрутити зміст нормативно-правових актів (законів, постанов тощо) для виправдання власних дій.
Так і хочеться сказати, що гірше за дурня тільки дурень з ініціативою!
На жаль, це не єдиний випадок безглуздої поведінки цього банку за близько 9 років співпраці, але сподіваюсь вже останній.
Читаючи їх відповіді на негативні відкуки, складається враження, що є тільки відчуття шкоди та прикрості за незручності впродовж багатьох років, а робота над помилками відсутня і скоріше навіть не запланована.
Перш за все, дякуємо за терпіння в очікуванні відповіді. Ми цінуємо Вашу довготривалу співпрацю з Райфом і завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для клієнтів.
Хочемо зазначити, що кожна фінансова операція з внесення готівкових коштів може бути здійснена лише в межах суми доходів, які можна підтвердити документально. Це важливо для дотримання законодавчих вимог і забезпечення прозорості фінансових операцій.
Кожен співробітник Банку зацікавлений у наданні допомоги клієнтам і прагне вирішити питання в найкоротший термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp