Лист скарга!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +15
-
- natashaGra
- 12 февраля 2025, 10:08
- #
Сразу надо писать жалобу в НБУ , здесь писать очень бесполезно. Райфхелп это бот ничего кроме копипаста не пишущий
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 февраля 2025, 11:20
- #
- Полезный комментарий
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним й могло вплинути на Ваші плани. Та зауважимо, що Райф може здійснити блокування рахунків виключно на основі обґрунтованих обставин.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.
Звертаємо Вашу увагу, що перевірка зарахувань із наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Банк не має наміру утримувати кошти клієнтів і прагне вирішити питання якнайшвидше.
Фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp