Повне дно. Некомпетентні працівники.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 декабря 2024, 10:05
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- natashaGra
- 26 декабря 2024, 10:06
- #
Уже просто смешно — отписка с компетентными работниками, хотя отзыв как раз о некомпетентности. Отписки у банка одна абсурднее другой
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Я такого абсурду ще не бачив. Зробили з мене терориста, хоча за 12 тисяч гривень можна хіба що петарди дітям купити, щоб бахкали біля банку. Попросив надати інформацію, яка конкретно транзакція порушує законодавство, проте я не отримав адекватної відповіді.
Працівник, який спілкувався зі мною через електронну пошту, виявився абсолютно некомпетентним: звертання до особи без використання кличного відмінка та розділових знаків, численні орфографічні помилки. Де їх таких взагалі беруть?
Також хотів би дізнатися, яка сума коштів підлягає фінансовому моніторингу та які існують ліміти на перекази, можливо, я чогось не знаю. Жодних порушень чинного законодавства з мого боку не було, тому прошу допомогти розібратися в цій ситуації.
Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час і нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.
Щиро очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp