Погана робота з клієнтами від Райффайзен Банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 декабря 2024, 16:59
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +17
-
- natashaGra
- 22 декабря 2024, 14:21
- #
Уже честно смешно от представителя «большого, системного и европейского» банка. Один копипаст по несколько раз. И все называется с уважением и заботой
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 декабря 2024, 14:59
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +15
-
- Mykhaylo2024
- 23 декабря 2024, 21:38
- #
Результат розмови з менеджером був очевидним ще до її початку. Це маленькі люди які виконують свою роботу, нічого вони зробити не можуть. Їм керівництво написало як потрібно відповідати, от вони і повторюють ту мантру. Проблема Райффайзен Банк, хоча це не тільки їх проблема, у відсутності зацікавленості та кліентоорієнтовності на рівні керівників які встановлюють правила для їх менеджерів, а також зворотного зв’язку між ними. Менеджеру дали перелік документів які він має перевірити, той не включаючи мозок банально йде по переліку. Коли ти пояснюєш, що зняв з зарплатної карти кошти, через термінал поклав на рахунок брокера, той для тебе купив військові облігації, які погасили, і кошти перевів на рахунок банка, тобі відповідають: «А що ми можемо зробити, нам так сказало керівництво?». Тобто, довідки ОК-7, документи від брокера, які в повній мірі показують законність походження коштів, не достатньо потрібно виписка з рахунку з якого перераховувалися кошти брокеру, тобто терміналу. І це великий, системний і європейський банк. Простіше забути та не витрачати свій час безглузді розмови з менеджерами які нічого не вирішують.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Щиро шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Саме тому, ми ретельно перевіряємо кожну операцію і робимо все можливе для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Сподіваємося на Ваше розуміння, щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання необхідних документів.
Ваш зворотній зв'язок дуже важливий для нас, ми не залишимо його без уваги. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp