Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Погана робота з клієнтами від Райффайзен Банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Mykhaylo2024 21 декабря 2024, 16:37
В Райффайзен Банк не вміють працювати з клієнтами. Через близькість їх відділення до дому, вирішив частину коштів з продажу ОВДП перевести в готівку. І тут почалося, надайте документи звідки взяли кошти. Надав. Надайте ще інші документи. Знов надав. Далі пишуть надайте ті самі, які я вже надав попередні рази. Пишу, я вже їх надав, в ланцюжку листування вище все є. Знов пишуть, надайте ті самі документи. Я пишу я вже їх надав, з нити щось не так? Пишуть, надайте документи, а то закриємо рахунки. Я ж не папуга повторювати по кілька разів, що вже надав всі наявні документи. В результаті заблокували рахунок. Дивні люди там працюють, тому на має бажання з ними мати справ. В двох інших банках, — Приват та Ощад, таких проблем не було, тому продовжую далі з ними нормально співпрацювати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2024, 16:41
Добрий день!
Щиро шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Саме тому, ми ретельно перевіряємо кожну операцію і робимо все можливе для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Сподіваємося на Ваше розуміння, щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання необхідних документів.
Ваш зворотній зв'язок дуже важливий для нас, ми не залишимо його без уваги. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 декабря 2024, 16:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 декабря 2024, 14:59
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 декабря 2024, 16:59
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+17
natashaGra
natashaGra
22 декабря 2024, 14:21
#
Уже честно смешно от представителя «большого, системного и европейского» банка. Один копипаст по несколько раз. И все называется с уважением и заботой
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 декабря 2024, 14:59
#
Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
Mykhaylo2024
Mykhaylo2024
23 декабря 2024, 21:38
#
Результат розмови з менеджером був очевидним ще до її початку. Це маленькі люди які виконують свою роботу, нічого вони зробити не можуть. Їм керівництво написало як потрібно відповідати, от вони і повторюють ту мантру. Проблема Райффайзен Банк, хоча це не тільки їх проблема, у відсутності зацікавленості та кліентоорієнтовності на рівні керівників які встановлюють правила для їх менеджерів, а також зворотного зв’язку між ними. Менеджеру дали перелік документів які він має перевірити, той не включаючи мозок банально йде по переліку. Коли ти пояснюєш, що зняв з зарплатної карти кошти, через термінал поклав на рахунок брокера, той для тебе купив військові облігації, які погасили, і кошти перевів на рахунок банка, тобі відповідають: «А що ми можемо зробити, нам так сказало керівництво?». Тобто, довідки ОК-7, документи від брокера, які в повній мірі показують законність походження коштів, не достатньо потрібно виписка з рахунку з якого перераховувалися кошти брокеру, тобто терміналу. І це великий, системний і європейський банк. Простіше забути та не витрачати свій час безглузді розмови з менеджерами які нічого не вирішують.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Погана робота з клієнтами від Райффайзен Банк