Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахіття серед усіх банків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AV3010 25 октября 2024, 22:02
Судячи з відгуків, відділ фінмоніторінгу захопив правління банком, закриття моїх рахунків ініціатором яких став сам банк перетворюється на повний жах. Единий банк де закрти рахунок та повернути власні кошти після заповнення заяв займає спочатку 5 днів, потім ще 5 днів, а потім щє 7 днів, но судячи з відгуків буде ще місяць, а може і більше бо на запит в пісмі до банку отримав таку відповідь: «На жаль, чітких строків надати не можемо, оскільки цим питанням займається декілька підрозділів.» Тому думаю легше звернутися до адвоката та написати заяви досуду та НБУ, так хоч є шанс повернути вкрадені банком кошти, бо звертався до інших банків і вони в шочі від відношення Райффайзен до клієнтів
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 октября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Закриття рахунків здійснюється протягом 5 робочих днів, проте іноді цей термін може бути більшим, залежно від ряду різних обставин. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
3 декабря 2024, 20:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.

Комментарии - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
28 октября 2024, 12:03
#
И это будет самое правильное решение. Здесь только копируют и вставляют один и тот же текст
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться