Некомпетентність працівників вражає
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- +7
- Валерка Котовский
- 16 августа 2024, 8:40
- #
Как подать иск на банк через электронный суд расписал у себя в блоге
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 августа 2024, 15:41
- #
- Полезный комментарий
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +7
- natashaGra
- 16 августа 2024, 17:47
- #
Вот загадка — зачем «большому системному и европейскому банку» такая штатная единица как представитель на этом сайте с постоянными шаблонами??? Работает очень плохо, часто раздражает. З повагою и турботою больше похоже на издевательство после тех отзывов , что есть. Может надо уже как-то реорганизовать работу представителя???
- +
- +37
- Ігор Козакевич
- 16 августа 2024, 18:30
- #
Десь післяобіду до мене дійсно задзвонили і пообіцяли, що зі мною звяжеться новий менеджер і надасть всі деталі щодо того який документів бракує. Вгадайте що… Ніхто не задзвонив, і я залишаюся з заблокованими рахунками на вихідні. Так тримати, банк Райфайзен!
- +
- +7
- natashaGra
- 18 августа 2024, 19:41
- #
Проще ж тут шаблоны писать , чем заняться клиентским сервисом. Вообще для «большого, европейского и системного» банка просто позор. В норм банке уже б давно за такое всех причастных наказали
- +
- 0
- Ігор Козакевич
- 19 августа 2024, 19:55
- #
Ситуація станом на 19.08.24: Схоже в у великого і системного банку таки проблема з кадрами, нового менеджера не надали (як обіцяли), спілкувався зі старим. Але, заради справидливості, варто зазначити, що цього разу мені надали чіткий список документів які я надіслав поштою до 16:00 та отримав підтвердження про отримання. На моє запитання про те коли мені розблокують рахунки — повний ігнор, схоже що прогнозування таких речей у великому та системному банку це завдання надскладне. Чекаємо…
- +
- 0
- Ігор Козакевич
- 20 августа 2024, 18:53
- #
Гарні новини, — картки розблоковані, підозра у відмиванні грошей знята. Великому та Системному банку можу лиш побажати зменшити рівень параної та трохи більше цінувати клієнтів. Напевно не варто давати каральному відділу стільки волі руйнувати репутацію.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Зауважимо, що процес перевірки шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Якщо надані документи та пояснення в повному обсязі покривають запит, то Ви і надалі можете користуватися Вашими рахунками. Якщо пакет документів надано не в повному обсязі, колеги з профільного підрозділу повторно направляють запит з вказанням інформації чого саме не вистачає.
Для детального аналізу ситуації Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp