Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку та його закриття! Зверніть увагу, дуже погані співробітники, залишилась з негативними емоціями.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ihara200305 6 августа 2024, 14:57
Вчора увечері, свої зберігання я успішно вивела на карту Райфайзен, та лягла спати, о 3 ночі мені прийшло повідомлення що мій рахунок заблокований, зранку я набрала в службу підтримки, та вже о 14:00 була у відділенні банку. Я показала що кошти надійшли та деталі транзакцій. Також повідомила, що якщо я не можу розблокувати карту, мені потрібно хоча б закрити рахунок та отримати кошти, тому що потрібні для лікування за кордоном. Співробітниця банку, навіть не захотіла мене слухати, почала казати що, ви вже ніколи не будете клієнтом банку. На що я відповіла — добре, закривайте рахунок та видавайте мені гроші. Вона мені відповіла у грубому форматі та повідомила що мені треба залишити реквізити рахунку, на який БАНК переведе заблоковані кошти — чекати 2 НЕДІЛІ!!! Я їй сказала, що мої збереження, це мої збереження, мені допомогає мій хлопець військовослужбовець, вона мені почала акцентувати увагу з упором на те що «Вам що гроші надсилають декілька хлопців? У вас він не один? Підкажіть будь ласка як так можна, у такий час в країні? Хоч я всю ситуацію описала, мене навіть не почули.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 августа 2024, 14:58
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо Ви не можете надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 августа 2024, 15:28
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 августа 2024, 18:18
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 12

+
0
ihara200305
ihara200305
6 августа 2024, 15:07
#
Написала вам в особисті свій ІНН
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 августа 2024, 15:28
#
Полезный комментарий
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+16
natashaGra
natashaGra
6 августа 2024, 15:30
#
Ничего не решат, и скорее всего вы так и будете 2 недели ждать. Этот банк шаблоны отписок хорошо пишет, а по прямым обязанностям кпд работы 0
+
+22
ihara200305
ihara200305
6 августа 2024, 15:42
#
Та я почитала вже відгуки про цей банк, але те як мене піднесла співробітниця банку, це було дуже неприємно. Закривайте рахунок та відайте мені мої кошти, це нахабство так себе вести.
+
+7
khvorost
khvorost
6 августа 2024, 19:51
#
Хто гучніше всього кричить держи крадія ???
Ви все правильно зрозуміли)
+
+7
ihara200305
ihara200305
6 августа 2024, 15:44
#
Чекаю на вирішення ситуації, начебто відзвонились, сказали зараз вам набере відділ який допоможе прискорити процес, якщо це дійсно так і кошти отримаю швидко, то зміню свою думку, але це все одно дуже прикро. Кошти великі для мене, та ризикувати на рахунок своїх планів я не хочу, не думала що таке може статися
+
+8
Usup80
Usup80
6 августа 2024, 16:36
#
У мене подібна ситуація.Чекаю три тижні,щоб перевели гроші.Обіцяють,що переведуть тільки невідомо в якому році.Банк-помийна яма.
+
+22
ihara200305
ihara200305
6 августа 2024, 16:39
#
Це якийсь жах…
+
+7
ihara200305
ihara200305
6 августа 2024, 16:41
#
Мені сказали що мене скоро наберуть, але до сих пір не було дзвінка з відділу в якому обіцяли пришвидшити процес виведення коштів
+
+22
natashaGra
natashaGra
7 августа 2024, 20:12
#
Тут либо с юристом писать в НБУ либо сразу подавать в полицию
+
+16
Валерка Котовский
Валерка Котовский
8 августа 2024, 22:15
#
Как составить иск через электронный суд я расписал у себя в блоге)
Если вы не нарушили лимиты ст 20 пвк\фт 400 т грн в мес то банк обязан иметь доказы что вы нарушаете закон если он их не дал и в органы не обращался значит блокировка не законна.
ст 1066 1068 1074 цку банк не имеет право контролировать деньги клиента и встановлюваты будь яки обмеження без ришення суду или порушення закону.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 августа 2024, 18:18
#
Полезный комментарий
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Блокування рахунку та його закриття! Зверніть увагу, дуже погані співробітники, залишилась з негативними емоціями.