Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vladalekx 5 января 2022, 20:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Каждый месяц, на протяжении года, я пользовался услугами отд. № 7 Вашего банка на ул. Кутузова в Киева и каждый раз мне приходила смс, чтобы я оценил работу банка. А у меня телефон сломан и смски не отправляет. Вот я решил здесь написать благодарность всем работникам банка и поставить оценку -=ОТЛИЧНО= С уважением,
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 января 2022, 21:16
Доброго вечора! Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок, щодо обслуговування у відділенні, відгуки наших клієнтів завжди приємний комплімент для Банку. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
slava1991 5 января 2022, 12:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Ф. Пушиной, 19
Черга в касу більше 40 хв, працює один касир. В банку немає можливості найняти бодай ще одну людину на роботу?
Спізнився через чергу на зустріч, маю збитки
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 января 2022, 12:29
Доброго дня! Ми проаналізуємо Вашу ситуацію та напишемо в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 января 2022, 16:52
Доброго дня, перепрошуємо за очікування, написали про вирішення Вам в персональні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
segezman 4 января 2022, 21:14
Я клієнт вашого банку. Сьогодні зробив отстаннє щеплення від Covid — 19. Хотів оформити у Вас карту є підтримка. Але в реєстрацій онлайн мені відмовили, тому що у мене не має паспорта нового зразка, або загранпаспорта. У мене виникло питання, чому мені громадянину України, який все життя живе в на свої батьківщині, треба їхати до відділеня банку із-за того, що в мене паспорт старого зразка?
Інші банки дають згоду, а Ваш банк мені відмовляє. Не вже це так складно зробити верифікацію зі звичайним паспортом, адже я ваш клієнт, а не стороння людина.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 января 2022, 7:34
Доброго ранку, перепрошуємо за тривале очікування.
Погоджуємось, що в 21 столітті вже зовсім не хочеться витрачати час на зайві візити, а інвестувати його у більш приємні моменти! Повністю розуміємо таке бажання та самі полюбляємо вирішувати всі питання дистанційно.
Проте, умови відкриття рахунку встановлюються кожним банком окремо. Дійсно, на сьогоднішній день в нашому Банку можливо оформити таку карту в режимі «онлайн» лише якщо в додатку «Дія» наявні ID-карта або закордонний біометричний паспорт. У випадку, якщо у Вас паспорт старого зразка, оформлення такої карти можливе за візитом до відділення Банку. Для оформлення потрібно буде мати з собою оригінали паспорту та ідентифікаційного коду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
senjapm 30 декабря 2021, 19:38
1.Наменял долларов в приложении, насобирал нужную сумму, заказал, назначили встречу, прихожу, вместо заказанных 5000 дают 500, я в шоке, других денег в кассе конечно нет, пришлось на отпуск занимать у друзей, вернулся забралвсе, долг отдал, но осадок остался.
2.Решил купить на новый год подарок семье, на основной карте немного нехватало до нужной суммы, перевожу с депозита 300 грн и… тишина, с депозита снялось, на карте, в обработке,, потом пришло операция отменена, на депозит возвращается, внимание, 30(тридцать) грн, опять ноль потерялся, второй раз за месяц.Второй день общения по телефону и в чате результата пока ноль.
Обслуживаюсь 15 лет, пока не стал райфом такого не было.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 декабря 2021, 7:34
Доброго ранку! Дякуємо за тривале очікування відповіді. Ми проаналізуємо Вашу ситуацію та напишемо в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 декабря 2021, 14:04
Доброго дня, написали Вам в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
uglesos33 28 декабря 2021, 20:11
На сайте Минфина и сайте банка указано, что в райффайзен банке Кременчуга принимают чешские кроны. Приехал в ближайшее отделение на бульваре Пушкина, кассирша увидела пачку крон в руках, заявила, что такую валюту они не меняют, (только в крупных городах: Киев, Харьков, Львов)
Мол, не первый раз к ним приходят с непонятными бумажками.
Знал бы, поменял во Львове, ехал через Львов. А так поверил информации на сайте Рафайзен банка и Минфина. Остался дома без наличных денег. Зачем размещать на сайте лживую информацию?
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 декабря 2021, 23:06
Доброї ночі! Дякуємо за те, що знайшли час залишити відгук та приносимо вибачення за тривале очікування. Вранці розберемось в ситуації та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 декабря 2021, 16:45
Доброго дня, дякуємо за очікування, написали Вам в приватні повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
29 декабря 2021, 11:14
Добрый день.
Примите извинения, если информация, размещенная на нашем сайте, ввела в заблуждение. На сайте «Минфин» указаны курсы и доступные валюты по банку в целом, без привязки к конкретным отделениям: https://minfin.com.ua/company/aval/currency/.
Поэтому перед посещением отделений с целью валютообмена рекомендуем перезванивать или в такое отделение, или в контакт-центр банка для уточнения наличия возможности провести интересующую вас валютообменную операцию и актуального курса в конкретном или ближайшем к вам отделении банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lito125 24 декабря 2021, 15:20
Мабуть гірший банк який коли-небудь зустрічався. Незадовільне, хамське поводження персоналу у всій мережі, в різних містах України, в столиці, регіонах. В Коломиї, Івано-Фр. обл., приміром, персонал, з порогу накидається з криком «обід!», замість спокійно зачинити на обід двері. Мобільний додаток незручний. Одні операції простежуються, інші ні. Якщо й рекомендуватиму, лише в негативному ключі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 декабря 2021, 15:28
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час залишити відгук та приносимо вибачення за завдані незручності. Найближчим часом надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 декабря 2021, 16:43
Дякуємо за очікування. Ми відправили запит на перевірку інформації до зазначеного Вами відділення Банку. Зокрема, проведемо аналіз ситуації та роботу над покращенням сервісу.
На майбутнє, просимо Вас описувати ситуації більш детально для проведення грунтовного дослідження обставин.
Минфин
Ответ администратора
26 декабря 2021, 10:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vita14111980q 24 декабря 2021, 13:19
Дякую за швидке та якісне обслуговування
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 декабря 2021, 13:23
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук, щодо обслуговування у відділенні, від наших клієнтів завжди приємний комплімент отримувати такий зворотній зв'язок, завжди раді бачити Вас нашим клієнтом. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anton Syrovatskyi 24 декабря 2021, 0:14
Плюсы:

В первую очередь хотел бы отметить работу колл-центра. Всегда очень вежливые и приятные в общении люди. Всякий раз после звонка остаются положительные впечатления. Если вопрос сложный — обещают перезвонить и перезванивают. Линия поддержки работает и после 18:00 тоже (просьба уточнить график работы).
Линия поддержки малого и среднего бизнеса берёт трубку менее чем за секунду.
Чат в приложении — быстрый отклик, компетентные сотрудники. Хорошие впечатления.
И даже на минфине Вы отвечаете очень быстро и помогаете клиентам.

Дальше. Приложение — не загромождено излишним функционалом, и как следствие, простое в использовании. Лимиты (=безопасность) поддерживаются и на обналичивание и на покупки в торговых сетях.

Отделение на ул. Академика Филатова, 70, Одесса.
Кассир — хорошее обслуживание клиента. Больших очередей в кассе также не видел.

Некритичные на мой взгляд минусы. Их три:

1. Перед поездкой в Барселону хотел снять 100 евро в кассе отделения — евро валюты вообще не оказалось.
2. Менеджер отделения отказала в личной просьбе распечатать авиабилеты (почему бы и нет?), а после добавила, что им и самим печатать не на чем.
Пожалуйста, обеспечьте сотрудников этого отделения всеми необходимыми техническими средствами.
3. Сразу два банкомата в ближайшей доступности демонтировали. Остался только один, и тот может иногда не работать.

В целом ставлю оценку 5. Все мелкие недостатки нивелируются клиентским сервисом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 декабря 2021, 8:14
Доброго дня! Дякуємо за очікування та такий змістовний зворотній зв'язок! Інформаційний центр Банку працює цілодобово. Ми будемо продовжувати невпинно працювати над покращенням сервісу та обов'язково проведемо аналіз над описаними Вами ситуаціями.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kucheriavy 23 декабря 2021, 21:51
Останнім часом на почали надходити багато SMS з пропозиціями кредиту від різних банків і кредитних спілок.
Всі такі пропозиції одразу були відправлені в спам додатку Google message (а це додаток, що використовуеться майже в усіх Android сматфонах які були випушені за останні кілька років).
Додаток Google message на основі скарг користувачів про спам чудово вчиться та починає автоматично блокувати і інші подібні повідомлення. І не забувайте, що алгоритми Google досвід одних користувачів про спам з часом поширює і на інших.
Згодом я помітив, що повідомлення від абонента «Raiffeisen» помічені як «Потенційний спам».
Банк своїми спам повідомленнями успішно заклеймив свій канал зв’язку, через який приходять одноразові паролі та інформація про транзакції, як спам бота.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 декабря 2021, 22:43
Доброї ночі! Банк на постійній основі аналізує можливість здійснення пропозицій для своїх клієнтів, про наявність яких ми обов‘язково інформуємо. Щодо потрапляння повідомлень від Банку до папки «Спам», рекомендуємо вилучити «Raiffeisen» з заблокованих контактів, після цього повідомлення будуть надходити в стандартному режимі.
Для відключення рекламних повідомлень просимо написати нам в особистих повідомленях Ваш ідентифікаційний код та номер телефону.
З повагою та турботою,
RaifHelp.
airpol 22 декабря 2021, 21:43
Являюсь клиентом банка — получаю заработную плату на карту! Обратился за ипотекой — отказ, за денежным кредитом — отказ! Это банк или что?
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 декабря 2021, 21:48
Доброго вечора. Хочемо пояснити, що прийняте рішення залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі, дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій. Ці фактори на 100% залежать від Вас.
Додатково для можливості перегляду рішення про видачу кредиту просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З поватою та турботою
RaifHelp.
ecoekoeco 22 декабря 2021, 13:29
Неодноразово зверталась у відділення банку і завжди обслуговування було на вищому рівні, швидко, без додаткових проблем, все чітко та професіонально. Хочу висловити подяку співробітнику банку Олені за увагу та хороше обслуговування.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 декабря 2021, 13:33
Доброго дня!
Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок, щодо обслуговування у відділенні, відгуки наших клієнтів завжди приємний комплімент для Банку. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nadejda55 21 декабря 2021, 11:02
Пользуюсь услугами банка больше 10 лет. Особую благодарность выражаю сотруднице отделения Оксане. Компетентная, внимательная, приветливая. Вопросы, которые требовали уточнений, решались быстро и … доброжелательно)
СПАСИБО !)
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2021, 11:04
Доброго вечора!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
VasylMart 20 декабря 2021, 17:22
Маю неприємність бути клієнтом цього банку. І якщо раніше все було нормально, то зараз — якесь пекло. Ще 30 листопада вніс в депозитний банкомат 270000 гривень (двадцять сім тисяч!), після чого банкомат «благополучно» вимкнувся. Звичайно, гроші на картку не були зараховані банком. В цей же день подзовнив на гарячу лінію банку та зареєстрував заяву на повернення коштів (№ 387423 від 30.11.2021). Обіцяли до 10 днів зарахувати ці гроші на мою картку. Як можна зробити висновок з цього відгуку — не повернули. Ба більше! Не повернули (за відповідями операторів гарячої лінії після багатократних звернень) і протягом 14 днів, і протягом 10 робочих днів з моменту інкасації. Одим реченням — брехали як могли, годували обіцянками, але тільки й того. Вишенькою на торті став дзвінок оператора з вимогою погасити 600 гривень заборгованості за кредиткою. Як ви смієте дзвонити з вимогою повернення грошей, коли самі їх не можете повернути?! Не буду рекомендувати нікому.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 декабря 2021, 17:41
Доброго дня! Ми проаналізуємо Вашу ситуацію та напишемо в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Igor776 20 декабря 2021, 14:54
Закрыл счёт по кредитной карте ещё 13.12. Банк забрал и порезал карту. Оператор с горячей линии, говорит, что счёт закрыт. Нужна СРОЧНО справка о закрытии счёта, которую ни как не могут предоставить. Справку с пятницы обещали выслать на отделение, но на сегодняшний день результата ноль. И это компьютерный век!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 декабря 2021, 15:00
Доброго дня! Для можливості вирішення Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Lyudmila01 17 декабря 2021, 11:18
7.11.2021р. я намагалася поповнити картку Райффайзен Банк Аваль для погашення кредитy. Щойно термінал забрав кошти, на екрані з’явилося повідомлення про його технічну несправність. Смс-повідомлення та квитанцію про поповнення рахунку я не отримала. Кошти також не були зараховані на рахунок. Після звернення до контакт-центру банку було оформлено спірну заявку № 380059. Через декілька днів частину коштів у розмірі 28500,00 було повернуто на рахунок. Решта суми у розмірі 9500,00 грн. так і не повернуто.
Банком надіслано листа в якому стверджується, що при проведенні інкасації було виявлено 56 купюр (55 номіналом 500 грн. та 1 з невизначеним номіналом) Тобто залишок коштів в терміналі становив 55×500=27500,00 грн. По факту банком повернуто на рахунок — 28500 грн., що в свою чергу знову підтверджує про грубі порушення проведення інкасації, оскільки сума повернених коштів і сума залишку після проведення інкасації не співпадають. Після таких розрахунків стає очевидним, яким чином проводиться інкасація.

Вищезазначеною ситуацію скористалися, привласнили та ухилилися від повернення коштів на суму 9500,00 грн.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 декабря 2021, 11:22
Доброго дня! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tatiana38 16 декабря 2021, 18:41
Банк не информирует СМС. Летом открыла в Райфайзен банке кредитную карту *7268 на льготный период 100 дней. Просрочек по платежам у меня не было. Когда закончился льготный период, банк перестал информировать СМС о сумме очередного платежа. От других абонентов СМС приходят без проблем. И по «странному» стечению обстоятельств, мне были начислены огромные проценты. После неоднократного обращения на горячую линию, СМС инфо не восстановлено. Категорически не рекомендую данный банк!
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 декабря 2021, 18:44
Доброго дня! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 декабря 2021, 18:09
Дякуємо за очікування відповіді. Нами було перевірено інформацію щодо смс-повідомлень про планові платежі та встановлено, що вони Вам направлялись протягом останнього періоду. Звертаємо Вашу увагу, що інформація про суму планового платежу, дату погашення та повну суму заборгованості відображається в деталях кредитного рахунку додатку «Райф Онлайн». Відсотки по кредитній картці «100 днів» нараховуються у випадку якщо не внести плановий платіж та/або не погасити заборгованість на 100й день, в такому випадку пільговий період скасовується та відсотки списуються з першого дня користування періодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Станислав Боднар 11 декабря 2021, 14:09
Не открыть карту АТБ без визита в банк если ты ФОП. Не смог активировать карту купленную на кассе в АТБ потому что я являюсь ФОП. Сказали надо идти в банк, по телефону то же помочь не смогли и сказали идти в отделение. В приложении Дія и в других банках я есть.
Почему такие ограничения для ФОП?
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 декабря 2021, 14:25
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 декабря 2021, 11:40
Доброго дня, Станіслав. Перепрошуємо за тривале очікування, наразі процес відкриття рахунків дистанційно для ФОП в процесі розробки, але ми обіцяємо, що незабаром це питання вирішиться. Хочемо звернути Вашу увагу, що в магазинах АТБ розміщені плакати з інформацією про те, що на сьогоднішній день ФОП можуть відкрити картку тільки у відділеннях Банку. Вибачте за тимчасові незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
oxdr 10 декабря 2021, 23:08
Нажаль, банк не може забезпечити СМС-інформування для клієнтів, у яких відсутній Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 декабря 2021, 10:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваші ПІБ та дані паспорту (серію і номер) для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 декабря 2021, 18:11
Доброго дня! Написали Вам в приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
LiliiaZinetc 10 декабря 2021, 12:13
Несколько лет я клиент банка. При открытии рабочего проекта, мне также была навязана кредитная карта, которой я не пользуюсь. Больше года, как я уже не не пользуюсь рабочей картой, так как работаю уже в другой струкре.И вот 2 .12.21 мне приходит сообщение о списании 8 гр. Сначала я думала, что списание за обслуживание карты. Зашла в Аваль 24 -нет. Выходит, что я платила проезд метрополитене. Естественно я позвонила и заблокировала карту и оставила заявку на спорную транзакцию, сегодня банк прислал ответ, что удовлетворить мою жалобу не могут. Если бы конечно, не смешная сумма, то я бы обратилась в полицию, Ведь у меня есть все доказательства, что я этого не делала. Отсюда вывод -банк списует мелкие суммы у клиентов!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 декабря 2021, 12:18
Доброго дня! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
donnak 10 декабря 2021, 11:02
26 ноября я заказала онлайн карту Голд+АТБ на сайте банка. Тут же позвонила на горячую линию и убедилась, что моя заявка подтверждена. Сказали ждать карту 10 рабочих дней (т.е. чистыми — 2 недели). Я добросовестно прождала этот сумасшедший срок в наше сумасшедшее «мгновенно подтверждённое в один клик» время. Предчувствуя, что нахожусь в Гондурасе, я периодически прозванивала на горячую линию для пущего убеждения, что всё в порядке «ждите вашу карту».
Не поверите!!! Сегодня, по истечении обещанного срока, мне заявили, что карту никто не делал, и предложили подать новую заявку и… подождать две недели. А я ещё и не начала плотно сотрудничать с этим банком. И не начну конечно.
Обидно, что до остального цивилизованного мира нам никогда не долететь на наших сверхзвуковых услугах «онлайн».
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 декабря 2021, 11:06
Доброго дня! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код та номер телефону з якого Ви телефонували для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝