Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Usup80 27 июня 2024, 11:55
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Я працівник АТБ.Наша фірма співпрацює з Райфбанком.Тому зарплатна картка оформлена в ньому.Не так давно її заблокували.Звернувся до банку.Відповідь «Заблоковано фінвідділом банку в звязку з ненаданням відповіді на дзвінки та смс про надходження коштів на рахунок.«Перед тим було два кредити на суму до 150 тис.грн.Взяли з дружиною кредит в іншій установі і погасили ці два.До того все було нормально-перекидаєш гроші з картки на картку будь кому, чи хтось тобі банківській службі перпендикулярно.А після погашення кредитів почалось кіно.А суть така-надати довідки про надходження коштів, чому робились перекази з/на таку картку (картка моєї дружини), надходження від третіх осіб, як я думаю розпоряджатись коштами в майбутньому, якою сумою, на які потреби, затребували довідки від ігрових онлайн казино.В податковій стільки вимог не має.Податки с тягують з усього і не малі.Замучився вже відписуватись у фінвідділ банку.Добре переказував гроші в казино.Так видатків було більше чим прибутків.Звертався на гарячу лінію в казино-відповідь надайте довідки 5;7 і все буде добре.Та виходить не добре. Якщо банк компетентний у всіх питаннях то він має всі дані про надходження та видатки.І чому зразу не було заблоковано рахунки, якщо була підозра про махінації.Чомусь податкова не має до мене ніяких притензій (я не підприємець, не шахрай, а тим більше не аферист.Простий українець як всі.Простий робітник з якого тянуть податки.)Мені, що на колінах випрошувати розблокування рахунку.Чи дальше читати відписки у вигляді «надайте довідки про доходи, або закрийте рахунок, якщо не можете їх надати».Простіше простого послати людину куди небудь до іншого банку.А зрозуміти ту ж саму людину напевно не дано співробітникам фінвідділу.Мав кращу думку про Райф.Невже один поборник за права користування власними коштами має вирішувати за мене куди їх вкладати і в що? В Незалежній державі я маю право мати право.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 12:03
Вітаємо!
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
27 июня 2024, 11:59
#
В независимой от кого? От рф да, от ес и сша — нет
+
+6
natashaGra
natashaGra
27 июня 2024, 12:11
#
И снова отписка. Почти наверняка ничего не решат. К сожалению банк и его представитель некомпетентные, чтоб тут не копировали — вставляли в ответ клиенту
+
0
ukrx
ukrx
27 июня 2024, 14:57
#
Пишіть скаргу на банк в регулятор — https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#.
+
0
Дмитро dmytro
Дмитро dmytro
3 июля 2024, 10:00
#
Вам банк тупо заблокував рахунок, а Ви оцінили його в цьому відриві як 3 «зірочки»? Вважаєте таку роботу задовільною ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться