Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чергове блокування рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Mellieve 30 мая 2024, 19:52
Я студентка 2 курсу медичного факультету, отримувала стипендію на картку Райффайзен Банку. Ні в університеті, ні в банку мене не попередили, що ця картка призначена виключно для отримання стипендії.

21 квітня 2024 року мою картку заблокували без попередження та можливості зняти кошти без закриття рахунку (усі гроші, що залишалися в мене на життя). Закрити рахунок неможливо — університет працює лише з Райффайзеном (чому державний університет співпрацює з банком, що фінансує тероризм — питання окреме).

Я одразу зателефонувала оператору, щоб дізнатися, що сталося, на що отримала незрозуміле бурмотіння про «службу безпеки банку, деталей більше не знаємо і не надамо». Гаразд.

Написала в чат, запитала, що робити далі, мені відповіли, що потрібно писати їм на пошту для отримання подальших деталей (чекати 5−7 днів). Мене це не влаштувало, і я зажадала менеджера (який, мабуть, не був на зміні і підключається після 24 годин). Гаразд.

Підключився менеджер і все ж таки повідомив, що служба безпеки банку вважала операції за моєю карткою «підозрілими» і вимагала надати пояснення щодо всіх транзакцій з усіх карток (близько 100) за останні півроку. Гаразд.

Я надіслала їм усі документи, які вони вимагали, з окремими поясненнями щодо кожної транзакції (включно з купівлею ліків бабусі, купівлею продуктів в АТБ/Сільпо, кавою тощо). Їх це не влаштувало.

Вони вимагали квитанції щодо ВСІХ зарахувань на картку в період з січня по квітень 2024 року, навіть тих, де мені скидали 15 грн малознайомі люди, з якими я бачилася від сили 2 рази в житті. Я їх також знайшла і надіслала.

В основному їхні претензії стосувалися транзакцій з картки мого хлопця на продукти, оплату житла, комунальних послуг тощо. Для контексту — хлопець ФОП і сплачує податки.

Вони вимагали виписку з рахунку ФОП та виписки ОК-5, ОК-7, квитанцію про сплату податків тощо. Гаразд, надали.

Потім вони вимагали виписку з ОСОБИСТИХ РАХУНКІВ МОГО ХЛОПЦЯ В УСІХ БАНКАХ. Такого я ще ніде не бачила. Слава богу, що у хлопця лише 1 відкритий рахунок, і було досить просто завантажити транзакції.

Для розуміння всього абсурду ситуації — кожен абзац у тексті — це 7 днів очікування (вони обіцяють 5−7 робочих днів, але відповідали завжди через 7 або 8, 5 не було жодного разу).

Зрештою, через місяць, повідомили, що документи прийняті і вони розблокують рахунок 23−27 травня. Я зраділа, тому що по суті це були майже всі мої гроші.

Сьогодні 30 травня. Рахунок все ще заблокований.

Вже 3 дні оператор каже, що «особисто проконтролює» розблокування рахунку до 18:00, і вже 3 дні нічого не змінюється. З чим зв’язана затримка ніхто мені не каже.

Якщо ви думали вести бізнес з цим банком — НІ В ЯКОМУ РАЗІ. Це один з найгірших контрагентів на ринку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 мая 2024, 19:56
Добрий день!

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 мая 2024, 14:51
Вітаємо!
Наразі маємо інформацію, що питання вирішено на всі 100% . Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
+18
natashaGra
natashaGra
31 мая 2024, 12:33
#
Опять отписка и про системный банк и про оставаться в стороне не можем уже очень хорошо знаем. Только все эти отписки РЕАЛЬНО ничего в этом банке не меняют. Хотя в другом случае, если б вправду не хотели быть в стороне, уволили бы часть нерадивых работников, написали новую методику по финмониторингу. Здесь же помине этого не происходит
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 мая 2024, 14:51
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Наразі маємо інформацію, що питання вирішено на всі 100% . Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+27
sparky
sparky
31 мая 2024, 15:42
#
Вас ще чекає відкрите намагання знущатись як з клієнта банку при оформленні Заяви на закриття рахунків у зв’язку з припиненням ділових відносин з ініціативи райфайбанки. Дуже «кваліфіковані» співробітники цього дуже «системного» та дуже «клієнтоорієнтованого» банку злочинно та навмисно дозволяють собі вносити помилки — зайві цифри в номер iban-рахунку клієнта в банку-отримувачу, в який ви доручаєте перерахувати залишки власних коштів з райфаю, дозволяють собі повністю (!) перекручувати swift-код банка-отримувача та невірно вказувати офіційну адресу реєстрації клієнта та поштовий індекс, і це ще не всі помилки, що унеможливлюють перерахування коштів за межі райфаю. Як це відбувається фактично: https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/365792/#comments https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/365907/
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
8 июня 2024, 15:51
#
Добрый день, в своём блоге я раписал как правильно подать позов в суд на банк без посещений суда всё проходит в режиме видеоконференций очень удобно:)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться