Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунків.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
patriot86 29 мая 2024, 2:55
Хочу поділитися своєю історією про блокування рахунків.
Розпочну з того що я звичайна фізична особа яка має рахунки в багатьох банках України де в різний період часу-були є депозити в гривні, доларі, євро; конверт депо; облігації, а ці всі кошти акамулювались за довгий період часу роками і відповідно мігрували з одного банку в інший де були на той період кращі умови тобто більші відсотки, якісь акції в банках та інше.
Моя історія з банком розпочалась в літку 22 року якраз тоді з’явились конверт депо з лімітами 50тис в місяць, а потім 200тис і мабуть тільки лінивий цим не користувався коли офіційний курс менший на кілька гривень ніж в обмінці, от і з цього всього розпочались мої каруселі щомісяця з банку в банк, щоправда тривало це недовго до 23 року поки це було вигідно і цікаво.
Тепер ближче до суті, в райфа є застосунок новий майрайф через який можна переказувати на рахунки інших банків кошти взагалі без комісій що було дуже зручним, а саме я міг поповнити через термінал свою карту в будь-який час і без комісій перекидати на карти в інших банках і там купляти валюту, чи проводити інші дії, тобто не було потреби бігати постійно по іншим банкам для поповнення рахунку, а поповнив через райфа всі свої карти в інших банках і це все було максимально зручно що я і робив з 22 по 24 роки.
І от ніщо не передбачало біди до 1 травня 2024р коли я отримав смс що мої рахунки заблоковані, а смішно ще те що 2 травня я отримав смс що для уникнення блокування рахунків згідно постанови НБУ мені потрібно оновити дані і надати інформацію якусь.
Після закінчення історії з конверт депо я і далі можна сказати використовував райф тому що так просто було зручно як транзит для поповнення своїх карт в інших банках чи як термінал для поповнення інших карт на різні суми, знову ж таки для поповнення депо, купівлі облігацій. Тобто за 2 роки користування райфом і при цьому регулярними рухами коштів по рахунку нікого нічого не смущало, а тут раптом виявилось все підозрілим тому потрібно заблокувати, з питанням «що це за кошти, поясніть їх походження». В мене питання, а нічого що за 1−2 місяці до блокування в мене в райфі були депозити які закрились по закінченню і перед цим були депозити і з початку 22 року були депозити, а абсурдність цього всього те що банк вимагає пояснення походження коштів які в мене проходили по рахунку, тобто вони в мене були на депо не раз, а банк вимагає інформацію звідки я взяв ці кошти, райф виж не податкова що я повинен вам пояснювати де я їх взяв, мені сподобалось формулювання представника банку в переписці по пошті «поясніть джерела акумулювання коштів на депозиті» тобто я маю пояснити як я на складав певну суму грошей!!, повторюсь ви що податкова що я маю пояснювати чи доказувати що я роками з кожної зарплати відкладав кошти!!!
Так от отримавши смс про блокування я відразу телефоную до оператора з проблемою, на що мені ввічливо відповідають що це не їх питання, що на пошті буде лист і там вся інформація що робити і що від мене хочуть. В листі був незрозумілий для мене перелік інформації який від мене хочуть, без якоїсь інструкції для прикладу 1. Зробіть те, 2. Зробіть це і ТД. Маючи подібний досвід в Укргазбанку з блокуванням рахунку (ситуація вирішилась за допомоги людяності менеджера банку і начальника відділення які мене знають як постійного їх клієнта та спільними зусиллями та дзвінками питання протягом тижня закрилось) моє звернення у відділення райфу з проханням пояснити людською мовою що мені робити тепер завершилось неодноразовою відповіддю менеджера з тупим виразом обличчя дивлячись тільки в свій монітор і повторюючи як робот що мені прийде лист і я маю зробити, тобто надати інформацію про яку питатимуть і все тільки через пошту, ні в відділенні ні оператор не скажуть нічого. Отже варіантів більше немає і якось намагаюсь розібратися з цим і відповідаю на лист, потім через тиждень отримую відповідь що поясніть походження коштів, дайте ок5, поясніть зв’язки з переліком номерів карт на які були перекази, для чого робили перекази та інше. І так вже місяць переписуюсь з представниками банку отримуючи відповідь раз в тиждень, причому в майже всих листах питають одне і те саме: поясніть походження коштів, джерела акумулювання коштів, зв’язки з картами і для чого робились перекази. Для прикладу на питання зв’язків з номерами карт на які були перекази коштів я надаю виписки по кожній карті з всіх банків де чітко вказано номер карти і прізвище моє що це моя карта в іншому банку. Окрім цього всього я надаю виписки по всим моїм рахункам за 1,2,3, наві 4 роки по коштам які знаходились за цей період і знаходяться в інших банках, що ці кошти в мене і раніше були ще до того як я став клієнтом банку, надаю скани депозитних договорів, квитанції з класс банків що я кошти отримував, навіть квитанції з обмінників як я валюту міняю на гривню і потім поповнюю карту при чому часовий проміжок в межах години між обміном, поповненням і переказом, скидаю виписку з банку і квитанції що Ось дивіться отримана валюта квитанція, обміняна валюта на гривню квитанція, поповнення карти, переказ і ось виписка де протягом години через дію куплені облігації. Але що разу в листі вимагають пояснення джерел коштів, пояснення де взялась готівка, а в останньому листі від банку знову питають поясніть зв’язок з картами на які робились перекази і дописано що відповідь на це отримано, тільки от виписки вже були надані в попередніх листах. В результаті робиться висновок щодо кваліфікації працівників банку і їх відношення до клієнтів, звичайно не всі, але є. Для прикладу був дзвінок до банку з проханням з кимось поговорити щодо цієї ситуації з блокуванням так як які виписки не надавались то всеодно отримується одна і таж відписка, оператор сказала що зі мною зв’яжуться протягом 3 годин, в результаті був дзвінок на наступний день і то після повторного дзвінка оператору що мені обіцяли подзвонити, але оператор мені відповідала практично те саме що і в листах, що потрібно підтвердити походження коштів, надати зв’язки та інше.
Ще один момент, я пояснюю оператору що маю облігації і коли іх купував то отримувача виплат вказував райффайзен банк так як раніше працював, все було чудово, ніяких питань, надійний банк і тут таке трапилось що рахунки заблоковані, а виплати будуть незабаром і потрібно вирішувати якщо все ж блокують то потрібно терміново зв’язуватись банком який тримає овгз про зміну банку отримувача виплат, на що оператор відповіла що хоч рахунки заблоковані ми можемо прийняти кошти і пізніше виплатити. Після цієї фрази стало зрозуміло що потрібно не допустити надходження коштів в банка так як мені їх не повернуть поки не розблокують рахунки, на щастя інший банк може за кілька днів до дати виплати овгз за проханням змінити банк одержувача виплат.
Моя історія з блокуванням ще не завершена, очікую на лист, але мораль моєї історії така що потрібно уважно відноситись до переказів з рахунків на рахунки на великі суми, а краще цього не робити щоб не було проблем і не заблокували рахунки, тому що адекватності і людяності ви не знайдете в банку ніякої, це ще добре що в мене коштів заблокованих залишилось десь на 30 доларів, а в людей судячи по відгукам про банк є такі що і 1млн заблоковано.
Чесно кажучи щодо самого банку мені все подобалось, сервіс, робота, зручність, додатки, отримання коштів в касі та інше, але трапилась несподівано так історія з блокуванням і всі раніше гарні враження пропали і головне що вирішити це не можливо мабуть…
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все ми вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом та хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 июня 2024, 17:27
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для надання консультації та врегулювання питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
Три літри
Три літри
29 мая 2024, 6:00
#
Ох, забагато тексту.
+
+27
natashaGra
natashaGra
29 мая 2024, 12:03
#
А текст представителя один и тот же, знакомый наизусть почти. Вот толку от таких отписок представителя 0. И опять же ничего в банке не изменится. Как блокировали , так и будут
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 июня 2024, 17:27
#
Полезный комментарий
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для надання консультації та врегулювання питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться