Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування юросіб

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Sergii Butko 17 мая 2024, 15:32
Маємо поточний рахунок юридичної особи в банку, починаючи з 2014 року. У лютому 2024р. банк запросив повторну ідентифікацію юрособи. Підготували і подали потрібні документи, за виключенням одного, який не змогли отримати з об'єктивних причин, пов’язаних із загальною ситуацією в країні. Комунікували з персональним менеджером щодо того, що проблема вирішується, але це потребує багато часу. Весь цей час жодного повідомлення щодо можливої дати блокування рахунку не отримували. 1.05. несподівано для нас поточний рахунок було заблоковано. Якщо б було попередження щодо дати блокування, то сплатили би наперед бюджетні платежі (податки, збори). А так ситуація для підприємства склалася катастрофічна. Персональний менеджер навіть не була в курсі, що нам заблокували рахунок, з’ясувала це від нас при черговій комунікації. Щодо можливості сплати платежів до бюджету України вона порадила звертатися безпосередньо до профільного відділу, з яким взагалі немає зв’язку. Всі листи, які написані на email або через інтернет-банк, співробітники ігнорують. Взагалі дуже дивне відношення до корпоративного клієнта. Відчуваєш себе ніби людиною нижчого сорту. Можу тільки уявити яке відношення тут до фізичних осіб (.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 мая 2024, 15:40
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
+10
Sergii Butko
Sergii Butko
17 мая 2024, 16:00
#
Коментар стосувався не самого факту блокування рахунку, який ми не заперечуємо, а обслуговування в процесі ідентифікації. Нас ніхто жодним чином не повідомив щодо кінцевого терміну його проходження (по досвіду інші банки це роблять в обов’язковому порядку), через що ми не мали можливості заплатити наперед податки і збори до бюджету України, і тепер це приводить до катастрофічних наслідків у діяльності підприємства. Дивує ставлення співробітників, які взагалі жодним чином не реагують на листи. Також існує проблема в комунікації між працівниками різних відділів банку, вона подекуди відсутня. Загалом, співпраця з вами шокувала в негативному сенсі.
+
0
Sergii Butko
Sergii Butko
24 мая 2024, 12:35
#
Пройшов вже тиждень, але жодної реакції на звернення чи на листи, які були відправлені на email і через інтернет-банкінг. Просто жахливий сервіс.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться