Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже погана і не організована робота!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Олександр Вашків 9 мая 2024, 18:45
Заблокували карту фін моніторинг. Два місяці відправляв документи для підтвердження грошових надходжень. Підпиши, відправ у pdf, виписки мало, так дай ще виписку з другого банку, розпиши всі операції, підтверди, підтверди, підтверди… і так минуло два місяці. Коли підтвердив усі кошти, виникла у них інша проблема «Відмова у зв’язку з проведення операцій через карту фізз. особи», щоб ви розуміли операцій купівлі товару для своїх потреб.
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).

P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 мая 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 мая 2024, 17:25
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Олександр Вашків 10 мая 2024, 17:28
Я дуже вдячний оператору Богдана, вирішила питання за годину, яке було в підвішеному стані близько місяця. Дійсно «Богом дана»!

Комментарии - 3

+
0
Олександр Вашків
Олександр Вашків
10 мая 2024, 12:34
#
І тут не чують, «великий системний європейський Банк».
Проблема заключається не у блокуванні рахунка, це передісторія!
Проблема у комунікації з клієнтом, всі процеси розлагодженні і ніхто нічого не знає.
Моніторинг проходив 2 місяці, а тепер закриваю рахунки 1 місяць.
Через місяць щоденних дзвінків на підримку мені нарешті повідомили що iban не підходить (вдумайтесь, потрібен був місяць щоб зрозуміти що iban не підходить, хоча він робочий і також ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА).
Це не банк — це зруйнована структура, якщо така була!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 мая 2024, 17:25
#
Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Олександр Вашків
Олександр Вашків
10 мая 2024, 17:28
#
Полезный комментарий
Я дуже вдячний оператору Богдана, вирішила питання за годину, яке було в підвішеному стані близько місяця. Дійсно «Богом дана»!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться