Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Втрачаєте довіру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
tamriko69 7 мая 2024, 17:47
Заблокували рахунок задовго до 27.04−24 р. Без попередження і залишили без коштів на життя. Я подзвонила 26.04−24 р. з-за кордону (недешевий дзвінок), відповіла на питання і мене завірив оператор, що картку розблокують протягом 1 години. 29.04−24р. отримала від банка смс з повідомленням, що рахунок заблоковано і от до сьогодні був заблокований. Писала на сайт 3 чи 4 рази- нуль. Сьогодні отримала відповідь, де Леонід написав, що якщо дзвонила, то блокування знімають за годину. На моі вимоги пояснити чому заблокували задовго до 27.04−24 — відписка. На вимогу дати відповідь хто винен у тому, що рахунок не розблокували і залишили мене на довгий час без коштів- без реакціі. Якесь нехлюйство по відношенню до клієнта. Хто відповість за зіпсовані нерви, та неможливість користуватися пенсією???
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2024, 17:54
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов ми вимушені здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання Клієнтом до Банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Зі свого боку ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, а тому фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під власний контроль. Просимо очікувати на комунікацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
+15
Kateryna1968
Kateryna1968
7 мая 2024, 18:59
#
Аваль, Вы что творите? Почитайте отзывы на минфине. Только в Вашем банке такая дикость.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться