Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 апреля 2024, 19:18
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +34
- natashaGra
- 24 апреля 2024, 19:47
- #
Много текста от представителя , а толку клиенту от этого не будет. Этот банк один из самых неклиенториентированных в стране
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 25 апреля 2024, 19:20
- #
Напишите в личку я дам контакты людей кто поможет вывести деньги откуда угодно без финшмоном всяких.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp