Незаконно утримують кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- 0
- Юлія Горбаль
- 10 апреля 2024, 11:48
- #
Як вам відомо, клієнти вашого банку, у яких немає інн, не можуть користуватися електронним додатком, чи мені нічого робити, як їхати у відділення майже 25 км, щоб провести операцію по рахунку, якщо це можна було б зробити вдома!
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 апреля 2024, 12:14
- #
Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення свій контактний номер, для можливості аналізу звернення.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +4
- natashaGra
- 10 апреля 2024, 12:03
- #
Опять стандартная отписка от представителя. Когда ж его уже уволят? И так отзывы плохие , а тут ещё он со своим текстом. Так сказать контрольный
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 апреля 2024, 12:23
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +15
- Юлія Горбаль
- 10 апреля 2024, 12:27
- #
Человек в итоге остался без денег, которые ему нужны были вчера! Потерпел материальный ущерб, нанёс вред своему здоровью. С ними разговор окончен. Он уже идет с компетентными органами.
- +
- 0
- natashaGra
- 10 апреля 2024, 21:15
- #
Похоже это самое правильное решение. Банк был более — менее года 3 назад, но сейчас это кошмар
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 апреля 2024, 16:39
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.
Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp