неадекватний фінансовий моніторинг
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 2 апреля 2024, 12:58
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +36
- innapcholko
- 2 апреля 2024, 14:28
- #
Смысл? Врядли клиент вернеться к вам — по отзыву понятно это.
- +
- +4
- innapcholko
- 7 апреля 2024, 7:09
- #
Хахаха — как это может быть полезным комментарием в контексте отзыва?
- +
- +36
- natashaGra
- 2 апреля 2024, 19:14
- #
Такое ощущение, что в этом банке, что в некоторых сидят не очень адекватные работники. Вот в чем выгода банка в отказе клиенту с оборотами в несколько миллионов? Отдел финмониторинга этого банка пора уволить в полном составе за такую работу
А що ви хотіли від рашистського фінмону , дивуюсь Вам) Все П З для рашістської групи на мою думку було розроблено саме в ршці , методічки теж звідти …
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 апреля 2024, 15:45
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp